Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   



Tarje Børsum Gaustad

Institutt for markedsføring (Førsteamanuensis) - Handelshøyskolen BI

Handelshøgskolen ved UiT i Tromsø (Førsteamanuensis) - UiT Norges arktiske universitet

Institutt for markedsføring (Førsteamanuensis) - Høyskolen Kristiania

Gaustad-bilde

Kontaktinfo


Handelshøyskolen BI

E-post

UiT Norges arktiske universitet

E-post

Høyskolen Kristiania

E-post

Annet

Bakgrunn

Tarje har hovedfag i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole og doktorgrad fra Handelshøyskolen BI. Han forsker på forbrukeratferd og merkevarer, herunder forbrukers selvbilde og bruk av merker som identitetsmarkører, forbrukerresponser på endringer i merkevarer og negativ merkeeksponering (bevisste og ubevisste effekter). Tarje underviser i markedsstrategi, merkevarebygging, markedskommunikasjon og eksperimentell metode. Tarje har mange års erfaring som strategisk rådgiver i MarkUp Consulting og har bistått mange av Norges ledende bedrifter på både privat- og bedriftsmarkedet.

Vitenskapsdisipliner

Emner


Prosjekter