Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-18 av 18

2024
1 Hårberg, Jon Sverre; Hanssen, Grete.
Organisering av FPPU-Y studiet ved NTNU. Nasjonalt nettverk for praktisk-pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPU-Y). Nasjonalt nettverksmøte PPU-Y; 2024-02-12 - 2024-02-12
NTNU Untitled
 
2023
2 Hanssen, Grete.
Bygge broer. Samarbeid på tvers i yrkesfag. Tilstanden i videregående opplæring i Viken fylkeskommune 2022.; 2023-05-04
NTNU Untitled
 
3 Hanssen, Grete.
Opplevelse av sammenheng i fag- og yrkesopplæring – et longitudinelt perspektiv.. Nordic Journal of Vocational Education and Training 2023 ;Volum 13.(2) s. 1-25
NTNU Untitled
 
4 Hanssen, Grete; Iversen, Kari Sofie.
Dybdelæring i et helsefagligperspektiv. Helsefagarbeiderforbundets lærerkonferanse 2023; 2023-04-26 - 2023-04-27
NTNU Untitled
 
5 Hanssen, Grete; Leonardsen, Julie, Klovholt; Normann, Dan-Anders.
Yrkesfag på dagsorden. Nasjonalt nettverk for DEKOM yrkesfag; 2023-09-20 - 2023-09-20
NTNU Untitled
 
2022
6 Hanssen, Grete.
Tolkningsfellesskap som kilde til koherens i fag- og yrkesopplæring: Perspektiver fra fylkeskommune og opplæringskontor. Skandinavisk tidsskrift for yrker og profesjoner i utvikling 2022 ;Volum 7.(1) s. 1-19
NTNU Untitled
 
7 Hanssen, Grete; Haugan, Gørill; Utvær, Britt Karin Støen.
Opplevelse av sammenheng hos elever i skoledelen av yrkesopplæringen. I: Å bygge broer: samarbeid på tvers i yrkesfag. Universitetsforlaget 2022 ISBN 978-82-15-04925-0. s. 109-125
NTNU Untitled
 
8 Hanssen, Grete; Utvær, Britt Karin Støen.
Sense of coherence among apprentices in vocational education and training: Exploring general resistance resources . NordYrk; 2022-06-01 - 2022-06-03
NTNU Untitled
 
9 Hanssen, Grete; Utvær, Britt Karin Støen.
Sense of Coherence Among Apprentices in Vocational Education and Training in Norway: Exploring General Resistance Resources in Work-Based Learning. International Journal for Research in Vocational Education and Training 2022 ;Volum 9.(3) s. 363-389
NTNU Untitled
 
10 Hanssen, Grete; Utvær, Britt Karin Støen.
Sense of Coherence in Vocational Education and Training (VET)  in Norway. Den 16. nordiske læreruddannelseskonference: Innovation i Undervisning og Læring; 2022-05-02 - 2022-05-05
NTNU Untitled
 
11 Østerlie, Ove; Leonardsen, Julie, Klovholt; Hanssen, Grete; Hårberg, Jon Sverre.
Frokostmøtet oktober 2022 - Yrkesfaglærerutdanningen og nærligslivet.. Frokostmøtet; 2022-10-25 - 2022-10-25
NTNU Untitled
 
2021
12 Hanssen, Grete.
Tolkningsfellesskap som kilde til koherens i fag og yrkesopplæringen: Sett fra et systemperspektiv. NordYrk; 2021-06-07 - 2021-06-09
NTNU Untitled
 
13 Normann, Dan-Anders; Leonardsen, Julie, Klovholt; Hanssen, Grete.
Smart, stolt og snart fagarbeider!. Adresseavisen 2021
NTNU Untitled
 
2020
14 Hanssen, Grete.
Innføring av Fagfornyelsen, Kunnkapsløftet, 2020,DEKOM. Desentralisert kompetanseordning, DEKOM; 2020-02-18 - 2020-02-19
NTNU Untitled
 
15 Hanssen, Grete.
Innføring av Fagfornyelsen, Kunnskapsløftet 2020, DEKOM. Desentralisert kompetanseordning, DEKOM; 2020-03-05 - 2020-03-06
NTNU Untitled
 
2019
16 Hanssen, Grete.
Innføring av Fagfornyelsen, Kunskapsløftet 2020, DEKOM. Desentralisert kompetanseordning, DEKOM; 2019-09-23 - 2019-09-24
NTNU Untitled
 
17 Hanssen, Grete; Hylander, Lene.
Innføirng av Fagfornyelsen, Kunnskapsløftet 2020, DEKOM. Desentralisert kompetanseordning, DEKOM; 2019-10-01 - 2019-10-02
NTNU Untitled
 
2016
18 Hanssen, Grete.
Lærekandidaters opplæring og framtidsutsikter: en Q-metodologisk studie om hva veiledere vektlegger i opplæringen av lærekandidater slik at de skal oppleve mestring og bli en ressurs i arbeidsmarkedet. Trondheim: NTNU 2016 93 s.
NTNU Untitled