Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-18 av 18

2023
1 Mogstad, Erik; Bungum, Berit.
Assessment of creativity: Development of a Model and Teachers' Realization.. ESERA Conference 2023; 2023-08-28 - 2023-09-01
NTNU Untitled
 
2022
2 Bungum, Berit; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik.
Kreativ teknologi i værstasjonprosjekt. Naturfag 2022 (1) s. 68-71
NTNU Untitled
 
3 Bungum, Berit; Mogstad, Erik.
Building and programming a weather station: Teachers’ views on values and challenges in a comprehensive STEM project. Research in Science & Technological Education 2022 s. -
NTNU Untitled
 
4 Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved.
Refleks 7, Naturfag, Elevbok. Naturfag for barnesteget. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205537477) 216 s.
NTNU Untitled
 
5 Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved.
Refleks 7, Naturfag, Elevbok. Naturfag for barnetrinnet. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205537460) 216 s.
NTNU Untitled
 
6 Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved.
Refleks 7, Naturfag, Elevbok, Smartbok. Naturfag for barnesteget. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205551947) 216 s.
NTNU Untitled
 
7 Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved.
Refleks 7, Naturfag, Elevbok, Smartbok. Naturfag for barnetrinnet. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205551930) 216 s.
NTNU Untitled
 
8 Høyland, Joakim; Mogstad, Erik.
Programmering og kreativitet i naturfag og matematikk. Lærerkurs; 2022-12-01 - 2022-12-01
NTNU Untitled
 
9 Johansen, Astrid; Mogstad, Erik; Gajic, Bojana; Bungum, Berit.
Incorporating creativity in science and mathematics teaching: Teachers’ views on opportunities and challenges. Nordic Studies in Science Education 2022 ;Volum 18.(1) s. 98-111
NTNU Untitled
 
10 Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Ramton, Aase Marit T. Sørum; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved.
Refleks 7, Naturfag, Lærerens bok. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205537484) 216 s.
OSLOMET NTNU Untitled
 
11 Mogstad, Erik.
Creativity and assessment: Developing a model for incorporation of students' creativity in assessment.. Technology and creativity in science and mathematics education; 2022-03-31 - 2022-03-31
NTNU Untitled
 
12 Mogstad, Erik.
Kreativitet og elevvurdering: Hvordan få innblikk i elevers kreative prosess?. Lærere som drivkraft i utvikling. Avslutningsseminar for KreTek-prosjektet.; 2022-10-04 - 2022-10-04
NTNU Untitled
 
2021
13 Bungum, Berit; Mogstad, Erik; Lyngvær, Eirik; Wangen, Espen Standal; Frydenlund, Tobias.
COMBINING CREATIVITY AND PROGRAMMING IN DEVELOPING A WEATHER STATION IN LOWER SECONDARY SCHOOL SCIENCE. ESERA2021; 2021-08-30 - 2021-09-03
NTNU Untitled
 
14 Johansen, Astrid; Mogstad, Erik; Gajic, Bojana; Bungum, Berit.
Views on creativity and how it can be fostered. NFSUN; 2021-06-01 - 2021-06-02
NTNU Untitled
 
2020
15 Bungum, Berit; Eggen, Per-Odd; Mogstad, Erik; Nielsen, Jan Alexis; Vucic, Zeljko.
Vurdering av kreativitet og innovative kompetanser. Nettseminar om vurderingsmodell - KreTek; 2020-06-03 - 2020-06-03
NTNU Untitled
 
16 Høyland, Joakim; Mogstad, Erik; Espen Standal, Wangen; Eirin, Nordtømme; Bungum, Berit.
Programmering og kreativitet i matematikk.. KreTek: Temadag for lærere.; 2020-03-10 - 2020-03-10
NTNU Untitled
 
17 Mogstad, Erik.
Vurdering i KreTek: lærerperspektivet. Nettseminar om vurderingsmodell; 2020-06-03 - 2020-06-03
NTNU Untitled
 
18 Mogstad, Erik; Bungum, Berit.
Ski lifts, bowling balls, pipe system or waterfall? Lower secondary students' understanding of analogies for electric circuits.. Nordic Studies in Science Education 2020 ;Volum 16.(1) s. 37-51
NTNU Untitled