|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023
|
1. |
Mogstad, Erik; Bungum, Berit. Assessment of creativity: Development of a Model and Teachers' Realization.. ESERA Conference 2023; 2023-08-28 - 2023-09-01 NTNU
Untitled
|
2022
|
2. |
Bungum, Berit; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik. Kreativ teknologi i værstasjonprosjekt. Naturfag 2022 (1) s. 68-71 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Bungum, Berit; Mogstad, Erik. Building and programming a weather station: Teachers’ views on values and challenges in a comprehensive STEM project. Research in Science & Technological Education 2022 s. - NTNU
Untitled
|
|
4. |
Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved. Refleks 7, Naturfag, Elevbok. Naturfag for barnesteget. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205537477) 216 s. NTNU
Untitled
|
|
5. |
Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved. Refleks 7, Naturfag, Elevbok. Naturfag for barnetrinnet. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205537460) 216 s. NTNU
Untitled
|
|
6. |
Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved. Refleks 7, Naturfag, Elevbok, Smartbok. Naturfag for barnesteget. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205551947) 216 s. NTNU
Untitled
|
|
7. |
Grindstad, Maren Klemetsen; Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved. Refleks 7, Naturfag, Elevbok, Smartbok. Naturfag for barnetrinnet. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205551930) 216 s. NTNU
Untitled
|
|
8. |
Høyland, Joakim; Mogstad, Erik. Programmering og kreativitet i naturfag og matematikk. Lærerkurs; 2022-12-01 - 2022-12-01 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Johansen, Astrid; Mogstad, Erik; Gajic, Bojana; Bungum, Berit. Incorporating creativity in science and mathematics teaching: Teachers’ views on opportunities and challenges. Nordic Studies in Science Education 2022 ;Volum 18.(1) s. 98-111 NTNU
Untitled
|
|
10. |
Lyngvær, Eirik; Mogstad, Erik; Ramton, Aase Marit T. Sørum; Spilde, Ingrid; Staberg, Ragnhild Lyngved. Refleks 7, Naturfag, Lærerens bok. Gyldendal Undervisning 2022 (ISBN 9788205537484) 216 s. OSLOMET NTNU
Untitled
|
|
11. |
Mogstad, Erik. Creativity and assessment: Developing a model for incorporation of students' creativity in assessment.. Technology and creativity in science and mathematics education; 2022-03-31 - 2022-03-31 NTNU
Untitled
|
|
12. |
Mogstad, Erik. Kreativitet og elevvurdering: Hvordan få innblikk i elevers kreative prosess?. Lærere som drivkraft i utvikling. Avslutningsseminar for KreTek-prosjektet.; 2022-10-04 - 2022-10-04 NTNU
Untitled
|
2021
|
13. |
Bungum, Berit; Mogstad, Erik; Lyngvær, Eirik; Wangen, Espen Standal; Frydenlund, Tobias. COMBINING CREATIVITY AND PROGRAMMING IN DEVELOPING A WEATHER STATION IN LOWER SECONDARY SCHOOL SCIENCE. ESERA2021; 2021-08-30 - 2021-09-03 NTNU
Untitled
|
|
14. |
Johansen, Astrid; Mogstad, Erik; Gajic, Bojana; Bungum, Berit. Views on creativity and how it can be fostered. NFSUN; 2021-06-01 - 2021-06-02 NTNU
Untitled
|
2020
|
15. |
Bungum, Berit; Eggen, Per-Odd; Mogstad, Erik; Nielsen, Jan Alexis; Vucic, Zeljko. Vurdering av kreativitet og innovative kompetanser. Nettseminar om vurderingsmodell - KreTek; 2020-06-03 - 2020-06-03 NTNU
Untitled
|
|
16. |
Høyland, Joakim; Mogstad, Erik; Espen Standal, Wangen; Eirin, Nordtømme; Bungum, Berit. Programmering og kreativitet i matematikk.. KreTek: Temadag for lærere.; 2020-03-10 - 2020-03-10 NTNU
Untitled
|
|
17. |
Mogstad, Erik. Vurdering i KreTek: lærerperspektivet. Nettseminar om vurderingsmodell; 2020-06-03 - 2020-06-03 NTNU
Untitled
|
|
18. |
Mogstad, Erik; Bungum, Berit. Ski lifts, bowling balls, pipe system or waterfall? Lower secondary students' understanding of analogies for electric circuits.. Nordic Studies in Science Education 2020 ;Volum 16.(1) s. 37-51 NTNU
Untitled
|
|