Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-17 av 17

2022
1 Järnerot, Anna.
Utvikling av studentaktive læringsformer. Nordisk lærerutdanningskonferanse; 2022-05-03 - 2022-05-05
NTNU Untitled
 
2 Lund, Anne Carine Bonnevie; Järnerot, Anna.
Fra elev til lærerstudent- personlige og faglige innovasjonsprosesser. Nordisk lærerutdanningskonferanse; 2022-05-03 - 2022-05-05
NTNU Untitled
 
3 Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann.
Teacher educators’ professional digital competence in primary and lower secondary school yeacher education. Nordic Journal of Digital Literacy 2022 ;Volum 17.(1) s. 46-60
NTNU Untitled
 
2021
4 Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann.
Lærerutdanneres profesjonsfaglige digitale kompetanseutvikling: En studie av digitalisering av grunnskolelærerutdanningen. Lærerutdanningskonferansen 2021; 2021-04-27 - 2021-04-28
NTNU Untitled
 
2020
5 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
Ways to Increase Student Learning Activity: A Development Project in Norwegian Teacher Education. Forum Arbeitslehre 2020 (25) s. 10-13
NTNU Untitled
 
6 Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine.
"Kunskap i 3D" - techne, episteme och fronesis, presenterat som samspelande dimensioner. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 65-84
NTNU Untitled
 
7 Lund, Anne Carine Bonnevie; Järnerot, Anna.
En gryende læreridentitet. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 45-63
NTNU Untitled
 
8 Lund, Anne Carine Bonnevie; Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine.
Det første møtes sødme? Lærerstudenters første møte med praksisfeltet. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 25-43
NTNU Untitled
 
2019
9 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna.
Ways to increase student learning activity. Seminar med TU Berlin; 2019-09-26 - 2019-09-27
NTNU Untitled
 
10 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
Utvikling av studentaktive læringsformer gjenom bruk av digitale verktøy. Læringsfestivalen; 2019-05-06 - 2019-05-07
NTNU Untitled
 
11 Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine; Lund, Anne Carine Bonnevie.
How Can Aristotle's Classification Of Knowledge Be Used To Analyze Teacher students' development of professional understanding/identity?. ECER; 2019-09-03 - 2019-09-06
NTNU Untitled
 
12 Lund, Anne Carine Bonnevie; Veelo, Nicole Christine; Järnerot, Anna; Etnan, Randi.
From Pupil to Student Teacher- The First Meeting with School. ECER 2019; 2019-09-03 - 2019-09-06
NTNU Untitled
 
13 Moen, Elin Tronsaune; Järnerot, Anna.
What Would Klafki And Aristoteles Say About Our Student Teachers?. ECER; 2019-09-04
NTNU Untitled
 
2018
14 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
"Future Digital Teacher Education". Erfaringskonferanse for kollegaer og studenter; 2018-04-26 - 2018-04-26
NTNU Untitled
 
2016
15 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna Jenny Margaret.
Fokus på grunnleggende ferdigheter i lærerutdanningen. Den 14.nordiske lærerutdanningskonferansen; 2016-05-10 - 2016-05-13
NTNU Untitled
 
16 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna Jenny Margaret.
What do Norwegian teacher students know about teaching literacy and reading and writing disabilities?. 5th All European Dyslexia Conference; 2016-09-21 - 2016-09-24
NTNU Untitled
 
2015
17 Fossvoll, Ellen Kathrine; Jarnerot, Anna.
Grunnleggende ferdigheter i lærerutdanningen. Språkperspektiver i læringskontekster; 2015-03-23 - 2015-03-25
NTNU Untitled