|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022
|
1. |
Järnerot, Anna. Utvikling av studentaktive læringsformer. Nordisk lærerutdanningskonferanse; 2022-05-03 - 2022-05-05 NTNU
Untitled
|
|
2. |
Lund, Anne Carine Bonnevie; Järnerot, Anna. Fra elev til lærerstudent- personlige og faglige innovasjonsprosesser. Nordisk lærerutdanningskonferanse; 2022-05-03 - 2022-05-05 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann. Teacher educators’ professional digital competence in primary and lower secondary school yeacher education. Nordic Journal of Digital Literacy 2022 ;Volum 17.(1) s. 46-60 NTNU
Untitled
|
2021
|
4. |
Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann. Lærerutdanneres profesjonsfaglige digitale kompetanseutvikling: En studie av digitalisering av grunnskolelærerutdanningen. Lærerutdanningskonferansen 2021; 2021-04-27 - 2021-04-28 NTNU
Untitled
|
2020
|
5. |
Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie. Ways to Increase Student Learning Activity: A Development Project in Norwegian Teacher Education. Forum Arbeitslehre 2020 (25) s. 10-13 NTNU
Untitled
|
|
6. |
Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine. "Kunskap i 3D" - techne, episteme och fronesis, presenterat som samspelande dimensioner. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 65-84 NTNU
Untitled
|
|
7. |
Lund, Anne Carine Bonnevie; Järnerot, Anna. En gryende læreridentitet. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 45-63 NTNU
Untitled
|
|
8. |
Lund, Anne Carine Bonnevie; Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine. Det første møtes sødme? Lærerstudenters første møte med praksisfeltet. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 25-43 NTNU
Untitled
|
2019
|
9. |
Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna. Ways to increase student learning activity. Seminar med TU Berlin; 2019-09-26 - 2019-09-27 NTNU
Untitled
|
|
10. |
Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie. Utvikling av studentaktive læringsformer gjenom bruk av digitale verktøy. Læringsfestivalen; 2019-05-06 - 2019-05-07 NTNU
Untitled
|
|
11. |
Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine; Lund, Anne Carine Bonnevie. How Can Aristotle's Classification Of Knowledge Be Used To Analyze Teacher students' development of professional understanding/identity?. ECER; 2019-09-03 - 2019-09-06 NTNU
Untitled
|
|
12. |
Lund, Anne Carine Bonnevie; Veelo, Nicole Christine; Järnerot, Anna; Etnan, Randi. From Pupil to Student Teacher- The First Meeting with School. ECER 2019; 2019-09-03 - 2019-09-06 NTNU
Untitled
|
|
13. |
Moen, Elin Tronsaune; Järnerot, Anna. What Would Klafki And Aristoteles Say About Our Student Teachers?. ECER; 2019-09-04 NTNU
Untitled
|
2018
|
14. |
Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie. "Future Digital Teacher Education". Erfaringskonferanse for kollegaer og studenter; 2018-04-26 - 2018-04-26 NTNU
Untitled
|
2016
|
15. |
Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna Jenny Margaret. Fokus på grunnleggende ferdigheter i lærerutdanningen. Den 14.nordiske lærerutdanningskonferansen; 2016-05-10 - 2016-05-13 NTNU
Untitled
|
|
16. |
Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna Jenny Margaret. What do Norwegian teacher students know about teaching literacy and reading and writing disabilities?. 5th All European Dyslexia Conference; 2016-09-21 - 2016-09-24 NTNU
Untitled
|
2015
|
17. |
Fossvoll, Ellen Kathrine; Jarnerot, Anna. Grunnleggende ferdigheter i lærerutdanningen. Språkperspektiver i læringskontekster; 2015-03-23 - 2015-03-25 NTNU
Untitled
|
|