Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-50 of 123 << Previous 1 2 3    Next >>

2023
1 Cabot, Michel Alexandre; Iversen, Gunn Tone; Lilletvedt, Anne-Beate Ulveseth; Vangsnes, Vigdis.
Lærer-i-rolle som døråpner for kritisk tenkning og interkulturell kompetanse i engelskfaget. I: Demokrati og medborgerskap i skolen : Teoretiske overveielser og didaktiske muligheter. Dreyer Forlag A/S 2023 ISBN 9788282656535. p. 231-256
HVL Untitled
 
2 Tuset, Gry Anette; Vangsnes, Vigdis.
Lærarutdanning under lupa. Faglunsj på biblioteket, HVL; 2023-03-22 - 2023-03-22
HVL Untitled
 
3 Vangsnes, Vigdis.
«KURIOSA VON DINGS” - DIGITALE VERKTØY I MØTE MED INTERAKTIVT TEATER FOR OG MED BARNEHAGEBARN». Drama Boreale, Oslo; 2023-08-08 - 2023-08-08
HVL Untitled
 
4 Vangsnes, Vigdis.
The Dramaturgy of Modelling in Teacher Education. NERA forskingskonferanse; 2023-03-15 - 2023-03-17
HVL Untitled
 
5 Vangsnes, Vigdis; Engelsen, Knut Steinar.
Rehearsals as means for developing improvisational skills in teaching. NERA forskingskonferanse; 2023-03-15 - 2023-03-17
HVL Untitled
 
2022
6 Vangsnes, Vigdis.
Forskingsbasert øving på undervisning i lærarutdanninga. FoU-dag for leiarar i FLKI, HVL; 2022-11-23 - 2022-11-23
HVL Untitled
 
7 Vangsnes, Vigdis.
Rehearsing Teaching in Teacher Education: Researching the Intervention. Rommetveit symposium, seminar med International Advisory Board; 2022-05-31 - 2022-06-01
HVL Untitled
 
8 Vangsnes, Vigdis.
ReTPro-prosjektet og kva det inneber for GLU-studentane. Presentasjon for GLU-studentane; 2022-08-21 - 2022-08-21
HVL Untitled
 
9 Vangsnes, Vigdis.
Teacher Education, challenges and possible solutions. Lærarutdanningskonferanse, Sogndal; 2022-11-09 - 2022-11-10
HVL Untitled
 
2021
10 Borgenvik, Katrine; Aksnes, Kirsti; Hansen, Hannah Belsvik; Fjellanger, Liv Ingrid; Grønsdal, Ingrid A. R.; Vangsnes, Vigdis.
Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?. 30th EECERA Conference; 2021-09-06 - 2021-09-10
HVL Untitled
 
11 Fjellanger, Liv Ingrid; Grønsdal, Ingrid A. R.; Vangsnes, Vigdis; Aksnes, Kirsti; Borgenvik, Katrine; Hansen, Hannah Belsvik.
Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?. 30th EECERA Conference; 2021-09-06 - 2021-09-10
HVL Untitled
 
12 Hansen, Hannah Belsvik; Fjellanger, Liv Ingrid; Borgenvik, Katrine; Grønsdal, Ingrid A. R.; Aksnes, Kirsti; Vangsnes, Vigdis.
Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?. 30th EECERA Conference; 2021-09-06 - 2021-09-10
HVL Untitled
 
13 Tuset, Gry Anette; Vangsnes, Vigdis.
Øvingsrommet - fra teori til praksis - fra praksis til teori. ReTPro seminar - Solstrand hotell; 2021-06-03 - 2021-06-04
HVL Untitled
 
14 Vangsnes, Vigdis.
Dramaforløp og metoden lærar-i-rolle. ReTPro-seminar; 2021-06-03 - 2021-06-04
HVL Untitled
 
15 Vangsnes, Vigdis.
Prosessdrama som estetisk læreprosess: Ein strategi for utforskande iscenesetjing av sentrale verdiområde i Fagfornyinga. Acta Didactica Norden (ADNO) 2021 ;Volume 15.(2) p. 1-25
HVL Untitled
 
16 Vangsnes, Vigdis.
Rehearsing Teaching Professionally– Building Purposeful Teaching Repertoires to Bridge Theory and Practice in Teacher Education. Dei nasjonale forskingsdagane, 2021; 2021-09-28 - 2021-09-28
HVL Untitled
 
17 Vangsnes, Vigdis.
ReTProTE, Rehearsing Teaching Professionally in Teacher Education. DIKU, fagdag; 2021-04-20 - 2021-04-20
HVL Untitled
 
18 Vangsnes, Vigdis.
ReTPro/Øvingsrommet. Rehearsing Teaching Professionally. ReTPro-seminar, Stord hotell; 2021-09-07 - 2021-09-07
HVL Untitled
 
19 Vangsnes, Vigdis.
Utvikling av ulike praksisar i lærarutdanninga. Fagdag om universitetsprosjektet, HVL; 2021-02-10 - 2021-02-10
HVL Untitled
 
20 Vangsnes, Vigdis.
Øvingsrommet/ReTPro, eit NFR-prosjekt på tvers av fag og arenaer. Fagdag for forskargruppene Orite og Foritek; 2021-06-11 - 2021-06-11
HVL Untitled
 
2020
21 Vangsnes, Vigdis.
Hva er god bruk av teknologi i barnehagen. Utdanningsforbundet, Podcast Lærerrommet [Internet] 2020-11-25
HVL Untitled
 
2019
22 Grønsdal, Ingrid A. R.; Borgenvik, Katrine; Fjellanger, Liv Ingrid; Aksnes, Kirsti; Hansen, Hannah Belsvik; Espeland, Åsmund; Vangsnes, Vigdis; Espeland, Magne.
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv. Stord: CASE-senteret 2019 (ISBN 9788293677093) 58 p.
HVL Untitled
 
23 Vangsnes, Vigdis.
Leiing av forskingsbasert undervisning versus undervisningsbasert forsking. Leiarutviklingsprogrammet - Leiing for kvalitet; 2019-12-05 - 2019-12-05
HVL Untitled
 
24 Vangsnes, Vigdis.
Rehearsing Teaching Professionally – Building Thoughtful Teaching Repertoire Connecting Theory and Practice in Teacher Education. Forskingsprogramsamling, HVL; 2019-03-07 - 2019-03-07
HVL Untitled
 
25 Vangsnes, Vigdis.
Øvingsrommet - Iscenesett og prosessorientert lærarutdanning. HVL-konferansen om profesjons- og arbeidslivsretting; 2019-11-11 - 2019-11-12
HVL Untitled
 
2018
26 Tuset, Gry Anette; Høisæter, Sissel M.; Vangsnes, Vigdis.
Rehearsing Teaching Professionally ? Building Purposeful Teaching Repertoires to Bridge Theory and Practice in Teacher Education (Institusjonsforankret strategisk prosjekt - FINNUT). Norges forskningsråd 2018 64 p.
HVL Untitled
 
27 Vangsnes, Vigdis.
Digitale medium i barnehagen - tidlegare forskning. Dialogmøte DIGISUS; 2018-04-11 - 2018-04-11
HVL Untitled
 
28 Vangsnes, Vigdis.
Improvisasjon og didaktikk. DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift 2018 (1) p. 18-26
HVL Untitled
 
29 Vangsnes, Vigdis.
Lærarrolla. Undervegs, studentkonferanse, HVL; 2018-04-26 - 2018-04-26
HVL Untitled
 
30 Vangsnes, Vigdis.
Practice, Professionalism and Politics in Educational Research - A Research Program at HVL. Forskingsprogramrådsamling, HVL; 2018-11-19 - 2018-11-19
HVL Untitled
 
31 Vangsnes, Vigdis.
Researching possible pedagogical positions when introducing digital technologies in early childhood education. Public presentation at Magnet, New York University; 2018-09-18 - 2018-09-18
HVL Untitled
 
32 Vangsnes, Vigdis.
The Flow of the Classroom. DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift 2018 (1) p. -
HVL Untitled
 
33 Vangsnes, Vigdis.
The Teacher`s Positioning and Classroom Management. Muntlegheit i Vest og ORITE, minikonferanse; 2018-10-25 - 2018-10-26
HVL Untitled
 
34 Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram.
Lærarens roller - veksling mellom ulike lærarposisjonar i didaktisk praksis. Acta Didactica Norge 2018 ;Volume 12.(1) p. 1-22
HVL Untitled
 
2017
35 Tuset, Gry Anette; Høisæter, Sissel M.; Vangsnes, Vigdis.
Rehearsing Teaching Professionally - Pre-service teachers´ development of adaptive teaching expertise (RetPro).. Oslo: Norges forskningsråd 2017 16 p.
HVL Untitled
 
36 Undheim, Marianne; Vangsnes, Vigdis.
Digital stories and preschool teachers' competence. EECERA; 2017-08-30 - 2017-09-01
HVL UIS Untitled
 
37 Undheim, Marianne; Vangsnes, Vigdis.
Digitale fortellinger i barnehagen. Nordisk barnehageforskning 2017 ;Volume 15.(3) p. 1-15
UIS HVL Untitled
 
38 Vangsnes, Vigdis.
Læraren som leiar av demokratiske prosessar i dramaklasserommet. Drama & Demokrati konferanse; 2017-06-12 - 2017-06-13
HVL Untitled
 
39 Vangsnes, Vigdis.
Lærarens veksling mellom ulike lærarroller i eit prosessdrama. Drama, teater og demokrati konferanse; 2017-06-12
HVL Untitled
 
40 Vangsnes, Vigdis.
The teacher`s roles - alternation between different teacher positions in didactics. European Educational Research Conference (ECER); 2017-08-22 - 2017-08-25
HVL Untitled
 
41 Vangsnes, Vigdis; Tuset, Gry Anette.
Øving gjer meister – om øvingsrommet, ein arena mellom teori og praksis. Fagdag for praksisfeltet; 2017-10-31 - 2017-10-31
HVL Untitled
 
42 Vangsnes, Vigdis; Tuset, Gry Anette.
Øvingsrommet - ein arena mellom teori og praksis. Fagdag for praksisfeltet; 2017-11-02 - 2017-11-02
HVL Untitled
 
43 Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram.
Læraren som leiar av demokratiske prosessar i dramaklasserommet. I: Drama, teater og demokrati : Antologi I : I barnehage, skole, museum og høyere utdanning. Fagbokforlaget 2017 ISBN 978-82-450-2143-1. p. 159-174
HVL Untitled
 
44 Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram.
The teacher as leader of democratic processes in the drama classroom. Applied Theatre Research 2017 ;Volume 5.(3) p. 197-212
HVL Untitled
 
2016
45 Holdhus, Kari; Høisæter, Sissel M.; Mæland, Kjellfrid; Vangsnes, Vigdis; Engelsen, Knut Steinar; Espeland, Magne; Espeland, Åsmund.
Improvisation in teaching and education - roots and applications. Cogent Education 2016 ;Volume 3.(1) p. -
HVL Untitled
 
46 Vangsnes, Vigdis.
Barn og digitale spel i barnehage, skule og fritid. Forskningsdagane, Forskningstorg; 2016-09-27 - 2016-09-27
HVL Untitled
 
47 Vangsnes, Vigdis.
Den improviserte vekslinga mellom lærarroller. HSH seminar; 2016-06-12 - 2016-06-15
HVL Untitled
 
48 Vangsnes, Vigdis.
The Teacher`s Roles - Alternation between different teacher positions in didactic practices. EECERA Conference, paper; 2016-08-31 - 2016-09-03
HVL Untitled
 
49 Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram.
The Teacher`s Roles. Alternation between different teacher positions in didactic practices.. Bringing Teacher Education Forward; 2016-06-06 - 2016-06-08
HVL Untitled
 
50 Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram.
The Teacher`s Roles. Alternation between different teacher positions in didactic practices.. EECERA Conference, paper; 2016-09-01 - 2016-09-03
HVL Untitled
 
    Show next list