2023
|
1. |
Cabot, Michel Alexandre; Iversen, Gunn Tone; Lilletvedt, Anne-Beate Ulveseth; Vangsnes, Vigdis. Lærer-i-rolle som døråpner for kritisk tenkning og interkulturell kompetanse i engelskfaget. I: Demokrati og medborgerskap i skolen : Teoretiske overveielser og didaktiske muligheter. Dreyer Forlag A/S 2023 ISBN 9788282656535. p. 231-256 HVL
Untitled
|
|
2. |
Tuset, Gry Anette; Vangsnes, Vigdis. Lærarutdanning under lupa. Faglunsj på biblioteket, HVL; 2023-03-22 - 2023-03-22 HVL
Untitled
|
|
3. |
Vangsnes, Vigdis. «KURIOSA VON DINGS” - DIGITALE VERKTØY I MØTE MED INTERAKTIVT TEATER FOR OG MED BARNEHAGEBARN». Drama Boreale, Oslo; 2023-08-08 - 2023-08-08 HVL
Untitled
|
|
4. |
Vangsnes, Vigdis. The Dramaturgy of Modelling in Teacher Education. NERA forskingskonferanse; 2023-03-15 - 2023-03-17 HVL
Untitled
|
|
5. |
Vangsnes, Vigdis; Engelsen, Knut Steinar. Rehearsals as means for developing improvisational skills in teaching. NERA forskingskonferanse; 2023-03-15 - 2023-03-17 HVL
Untitled
|
2022
|
6. |
Vangsnes, Vigdis. Forskingsbasert øving på undervisning i lærarutdanninga. FoU-dag for leiarar i FLKI, HVL; 2022-11-23 - 2022-11-23 HVL
Untitled
|
|
7. |
Vangsnes, Vigdis. Rehearsing Teaching in Teacher Education: Researching the Intervention. Rommetveit symposium, seminar med International Advisory Board; 2022-05-31 - 2022-06-01 HVL
Untitled
|
|
8. |
Vangsnes, Vigdis. ReTPro-prosjektet og kva det inneber for GLU-studentane. Presentasjon for GLU-studentane; 2022-08-21 - 2022-08-21 HVL
Untitled
|
|
9. |
Vangsnes, Vigdis. Teacher Education, challenges and possible solutions. Lærarutdanningskonferanse, Sogndal; 2022-11-09 - 2022-11-10 HVL
Untitled
|
2021
|
10. |
Borgenvik, Katrine; Aksnes, Kirsti; Hansen, Hannah Belsvik; Fjellanger, Liv Ingrid; Grønsdal, Ingrid A. R.; Vangsnes, Vigdis. Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?. 30th EECERA Conference; 2021-09-06 - 2021-09-10 HVL
Untitled
|
|
11. |
Fjellanger, Liv Ingrid; Grønsdal, Ingrid A. R.; Vangsnes, Vigdis; Aksnes, Kirsti; Borgenvik, Katrine; Hansen, Hannah Belsvik. Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?. 30th EECERA Conference; 2021-09-06 - 2021-09-10 HVL
Untitled
|
|
12. |
Hansen, Hannah Belsvik; Fjellanger, Liv Ingrid; Borgenvik, Katrine; Grønsdal, Ingrid A. R.; Aksnes, Kirsti; Vangsnes, Vigdis. Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?. 30th EECERA Conference; 2021-09-06 - 2021-09-10 HVL
Untitled
|
|
13. |
Tuset, Gry Anette; Vangsnes, Vigdis. Øvingsrommet - fra teori til praksis - fra praksis til teori. ReTPro seminar - Solstrand hotell; 2021-06-03 - 2021-06-04 HVL
Untitled
|
|
14. |
Vangsnes, Vigdis. Dramaforløp og metoden lærar-i-rolle. ReTPro-seminar; 2021-06-03 - 2021-06-04 HVL
Untitled
|
|
15. |
Vangsnes, Vigdis. Prosessdrama som estetisk læreprosess: Ein strategi for utforskande iscenesetjing av sentrale verdiområde i Fagfornyinga. Acta Didactica Norden (ADNO) 2021 ;Volume 15.(2) p. 1-25 HVL
Untitled
|
|
16. |
Vangsnes, Vigdis. Rehearsing Teaching Professionally– Building Purposeful Teaching Repertoires to Bridge Theory and Practice in Teacher Education. Dei nasjonale forskingsdagane, 2021; 2021-09-28 - 2021-09-28 HVL
Untitled
|
|
17. |
Vangsnes, Vigdis. ReTProTE, Rehearsing Teaching Professionally in Teacher Education. DIKU, fagdag; 2021-04-20 - 2021-04-20 HVL
Untitled
|
|
18. |
Vangsnes, Vigdis. ReTPro/Øvingsrommet. Rehearsing Teaching Professionally. ReTPro-seminar, Stord hotell; 2021-09-07 - 2021-09-07 HVL
Untitled
|
|
19. |
Vangsnes, Vigdis. Utvikling av ulike praksisar i lærarutdanninga. Fagdag om universitetsprosjektet, HVL; 2021-02-10 - 2021-02-10 HVL
Untitled
|
|
20. |
Vangsnes, Vigdis. Øvingsrommet/ReTPro, eit NFR-prosjekt på tvers av fag og arenaer. Fagdag for forskargruppene Orite og Foritek; 2021-06-11 - 2021-06-11 HVL
Untitled
|
2020
|
21. |
Vangsnes, Vigdis. Hva er god bruk av teknologi i barnehagen. Utdanningsforbundet, Podcast Lærerrommet [Internet] 2020-11-25 HVL
Untitled
|
2019
|
22. |
Grønsdal, Ingrid A. R.; Borgenvik, Katrine; Fjellanger, Liv Ingrid; Aksnes, Kirsti; Hansen, Hannah Belsvik; Espeland, Åsmund; Vangsnes, Vigdis; Espeland, Magne. Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv. Stord: CASE-senteret 2019 (ISBN 9788293677093) 58 p. HVL
Untitled
|
|
23. |
Vangsnes, Vigdis. Leiing av forskingsbasert undervisning versus undervisningsbasert forsking. Leiarutviklingsprogrammet - Leiing for kvalitet; 2019-12-05 - 2019-12-05 HVL
Untitled
|
|
24. |
Vangsnes, Vigdis. Rehearsing Teaching Professionally – Building Thoughtful Teaching Repertoire Connecting Theory and Practice in Teacher Education. Forskingsprogramsamling, HVL; 2019-03-07 - 2019-03-07 HVL
Untitled
|
|
25. |
Vangsnes, Vigdis. Øvingsrommet - Iscenesett og prosessorientert lærarutdanning. HVL-konferansen om profesjons- og arbeidslivsretting; 2019-11-11 - 2019-11-12 HVL
Untitled
|
2018
|
26. |
Tuset, Gry Anette; Høisæter, Sissel M.; Vangsnes, Vigdis. Rehearsing Teaching Professionally ? Building Purposeful Teaching Repertoires to Bridge Theory and Practice in Teacher Education (Institusjonsforankret strategisk prosjekt - FINNUT). Norges forskningsråd 2018 64 p. HVL
Untitled
|
|
27. |
Vangsnes, Vigdis. Digitale medium i barnehagen - tidlegare forskning. Dialogmøte DIGISUS; 2018-04-11 - 2018-04-11 HVL
Untitled
|
|
28. |
Vangsnes, Vigdis. Improvisasjon og didaktikk. DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift 2018 (1) p. 18-26 HVL
Untitled
|
|
29. |
Vangsnes, Vigdis. Lærarrolla. Undervegs, studentkonferanse, HVL; 2018-04-26 - 2018-04-26 HVL
Untitled
|
|
30. |
Vangsnes, Vigdis. Practice, Professionalism and Politics in Educational Research - A Research Program at HVL. Forskingsprogramrådsamling, HVL; 2018-11-19 - 2018-11-19 HVL
Untitled
|
|
31. |
Vangsnes, Vigdis. Researching possible pedagogical positions when introducing digital technologies in early childhood education. Public presentation at Magnet, New York University; 2018-09-18 - 2018-09-18 HVL
Untitled
|
|
32. |
Vangsnes, Vigdis. The Flow of the Classroom. DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift 2018 (1) p. - HVL
Untitled
|
|
33. |
Vangsnes, Vigdis. The Teacher`s Positioning and Classroom Management. Muntlegheit i Vest og ORITE, minikonferanse; 2018-10-25 - 2018-10-26 HVL
Untitled
|
|
34. |
Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram. Lærarens roller - veksling mellom ulike lærarposisjonar i didaktisk praksis. Acta Didactica Norge 2018 ;Volume 12.(1) p. 1-22 HVL
Untitled
|
2017
|
35. |
Tuset, Gry Anette; Høisæter, Sissel M.; Vangsnes, Vigdis. Rehearsing Teaching Professionally - Pre-service teachers´ development of adaptive teaching expertise (RetPro).. Oslo: Norges forskningsråd 2017 16 p. HVL
Untitled
|
|
36. |
Undheim, Marianne; Vangsnes, Vigdis. Digital stories and preschool teachers' competence. EECERA; 2017-08-30 - 2017-09-01 HVL UIS
Untitled
|
|
37. |
Undheim, Marianne; Vangsnes, Vigdis. Digitale fortellinger i barnehagen. Nordisk barnehageforskning 2017 ;Volume 15.(3) p. 1-15 UIS HVL
Untitled
|
|
38. |
Vangsnes, Vigdis. Læraren som leiar av demokratiske prosessar i dramaklasserommet. Drama & Demokrati konferanse; 2017-06-12 - 2017-06-13 HVL
Untitled
|
|
39. |
Vangsnes, Vigdis. Lærarens veksling mellom ulike lærarroller i eit prosessdrama. Drama, teater og demokrati konferanse; 2017-06-12 HVL
Untitled
|
|
40. |
Vangsnes, Vigdis. The teacher`s roles - alternation between different teacher positions in didactics. European Educational Research Conference (ECER); 2017-08-22 - 2017-08-25 HVL
Untitled
|
|
41. |
Vangsnes, Vigdis; Tuset, Gry Anette. Øving gjer meister – om øvingsrommet, ein arena mellom teori og praksis. Fagdag for praksisfeltet; 2017-10-31 - 2017-10-31 HVL
Untitled
|
|
42. |
Vangsnes, Vigdis; Tuset, Gry Anette. Øvingsrommet - ein arena mellom teori og praksis. Fagdag for praksisfeltet; 2017-11-02 - 2017-11-02 HVL
Untitled
|
|
43. |
Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram. Læraren som leiar av demokratiske prosessar i dramaklasserommet. I: Drama, teater og demokrati : Antologi I : I barnehage, skole, museum og høyere utdanning. Fagbokforlaget 2017 ISBN 978-82-450-2143-1. p. 159-174 HVL
Untitled
|
|
44. |
Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram. The teacher as leader of democratic processes in the drama classroom. Applied Theatre Research 2017 ;Volume 5.(3) p. 197-212 HVL
Untitled
|
2016
|
45. |
Holdhus, Kari; Høisæter, Sissel M.; Mæland, Kjellfrid; Vangsnes, Vigdis; Engelsen, Knut Steinar; Espeland, Magne; Espeland, Åsmund. Improvisation in teaching and education - roots and applications. Cogent Education 2016 ;Volume 3.(1) p. - HVL
Untitled
|
|
46. |
Vangsnes, Vigdis. Barn og digitale spel i barnehage, skule og fritid. Forskningsdagane, Forskningstorg; 2016-09-27 - 2016-09-27 HVL
Untitled
|
|
47. |
Vangsnes, Vigdis. Den improviserte vekslinga mellom lærarroller. HSH seminar; 2016-06-12 - 2016-06-15 HVL
Untitled
|
|
48. |
Vangsnes, Vigdis. The Teacher`s Roles - Alternation between different teacher positions in didactic practices. EECERA Conference, paper; 2016-08-31 - 2016-09-03 HVL
Untitled
|
|
49. |
Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram. The Teacher`s Roles. Alternation between different teacher positions in didactic practices.. Bringing Teacher Education Forward; 2016-06-06 - 2016-06-08 HVL
Untitled
|
|
50. |
Vangsnes, Vigdis; Økland, Nils Tore Gram. The Teacher`s Roles. Alternation between different teacher positions in didactic practices.. EECERA Conference, paper; 2016-09-01 - 2016-09-03 HVL
Untitled
|