Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-15 av 15

2021
1 Hauge, Kåre.
Self-study as research: Challenges and Opportunities in Teacher Education. I: Teacher Education in the 21st Century - Emerging Skills for a Changing World. IntechOpen 2021 ISBN 978-1-83968-793-8. s. 2-19
NTNU Untitled
 
2020
2 Hauge, Kåre.
Kjære politikere: Ikke mer styring, mål og tester. Adresseavisen 2020 s. 41-42
NTNU Untitled
 
2019
3 Hauge, Kåre.
A review of teachers professional development - CHAT as the analysis unit. NordicISCAR 2019; 2019-06-18 - 2019-06-20
NTNU Untitled
 
4 Hauge, Kåre.
Læreres profesjonelle utvikling med Lesson Study som metode i intervensjonsforskning. NTNU, Trondheim: Norges tekniske-naturvitenskapelige universitet 2019 (ISBN 978-82-326-4076-8) 202 s.
NTNU Untitled
 
5 Hauge, Kåre.
Lærers profesjonelle utvikling i skolen. Forutsetninger og faktorer for utvikling og læring. Samling for praksiskoordinatorer; 2019-06-30 - 2019-06-30
NTNU Untitled
 
6 Hauge, Kåre.
Teachers' collective professional development in school: A review study. Cogent Education 2019 ;Volum 6:1619223. s. 1-20
NTNU Untitled
 
2018
7 Hauge, Kåre.
Skolebasert kompetanseutvikling / Barnehagebasert kompetanseutvikling. Samarbeid om kompetanseutvikling, skole og barnehage; 2018-01-19 - 2018-01-19
NTNU Untitled
 
8 Hauge, Kåre.
The reseachers role when collaborating with teachers in intervention research. The 5th NAFOL conference; 2018-10-22 - 2018-10-24
NTNU Untitled
 
2017
9 Hauge, Kåre.
Læreres læring og profesjonsutvikling med Lesson Study som metode. I: Ungdomstrinn i utvikling: Skoleutvikling, lesing, skriving og regning. Funn og fortellinger. Universitetsforlaget 2017 ISBN 9788215028668. s. 59-81
NTNU Untitled
 
10 Hauge, Kåre.
Undervisning / undervisningspraksis - læring - motivasjon mm.... Kurs for lærere; 2017-10-24 - 2017-10-24
NTNU Untitled
 
11 Hauge, Kåre; Svartaas, Gun.
Utfordringer og muligheter ved mangfold og inkludering. I: Mangfold gjennom anerkjennelse og inkludering i skolen. Gyldendal Akademisk 2017 ISBN 9788205493926. s. 95-115
NTNU Untitled
 
2016
12 Hauge, Kåre.
Klasseledelse - hva innebærer dette?. Kurs for lærere; 2016-11-03 - 2016-11-10
NTNU Untitled
 
13 Hauge, Kåre.
Lesson Study - reflection talks. "how to ensure that reflection talks moves beyond the actual situation and the actual action"?. ECER 2016; 2016-08-22 - 2016-08-26
NTNU Untitled
 
14 Hauge, Kåre; Svartaas, Gun.
Skolebasert kompetanseutvikling - utfordringer og muligheter. Den 14. nordiske lærerutdanningskonferansen; 2016-05-10 - 2016-05-13
NTNU Untitled
 
2015
15 Hauge, Kåre.
Utvikling av profesjonalitet gjennom samarbeid. FoU i praksis - FoU konferanse; 2015-04-09 - 2015-04-10
NTNU Untitled