Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-16 av 16

2020
1 Skaalvik, Cecilie.
Belastninger og ressurser i rollen som skoleleder. I: Ledelse innenfra. Fagbokforlaget 2020 ISBN 9788245034349. s. 155-171
NTNU Untitled
 
2 Skaalvik, Cecilie.
Emotional exhaustion and job satisfaction among Norwegian school principals: relations with perceived job demands and job resources. International Journal of Leadership in Education 2020
NTNU Untitled
 
3 Skaalvik, Cecilie.
Hvorfor jeg vil være rektor, og hva jeg vil arbeide med. I: Ledelse innenfra. Fagbokforlaget 2020 ISBN 9788245034349. s. 139-154
NTNU Untitled
 
4 Skaalvik, Cecilie.
School Principal Self-Efficacy for Instructional Leadership: Relations with Engagement, Emotional Exhaustion and Motivation to Quit. Social Psychology of Education 2020 ;Volum 23.(2) s. 479-498
NTNU Untitled
 
5 Skaalvik, Cecilie.
Self-efficacy for instructional leadership: relations with perceived job demands and job resources, emotional exhaustion, job satisfaction, and motivation to quit. Social Psychology of Education 2020 ;Volum 23. s. 1343-1366
NTNU Untitled
 
6 Skaalvik, Cecilie; Skaalvik, Einar Melgren.
Human agency. I: Opplæring til selvstendighet. Et sosialt kognitivt perspektiv. Universitetsforlaget 2020 ISBN 9788215036168. s. 22-39
NTNU SAMFORSK Untitled
 
7 Skaalvik, Cecilie; Skaalvik, Einar Melgren.
Innledning. I: Opplæring til selvstendighet. Et sosialt kognitivt perspektiv. Universitetsforlaget 2020 ISBN 9788215036168. s. 11-21
NTNU SAMFORSK Untitled
 
8 Skaalvik, Cecilie; Skaalvik, Einar Melgren.
Mestringsforventning. I: Opplæring til selvstendighet. Et sosialt kognitivt perspektiv. Universitetsforlaget 2020 ISBN 9788215036168. s. 40-56
NTNU SAMFORSK Untitled
 
9 Skaalvik, Cecilie; Skaalvik, Einar Melgren; Uthus, Marit.
Avsluttende refleksjoner. I: Opplæring til selvstendighet. Et sosialt kognitivt perspektiv. Universitetsforlaget 2020 ISBN 9788215036168.
NTNU SAMFORSK Untitled
 
10 Skaalvik, Cecilie; Uthus, Marit.
Opplæring til selvstendighet. Et sosialt kognitivt perspektiv. Universitetsforlaget 2020 (ISBN 9788215036168) 128 s.
NTNU Untitled
 
11 Skaalvik, Sidsel; Skaalvik, Cecilie.
Noen pedagogiske prinsipper for opplæring til selvstendighet. I: Opplæring til selvstendighet. Et sosialt kognitivt perspektiv. Universitetsforlaget 2020 ISBN 9788215036168.
NTNU Untitled
 
2019
12 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
Utvikling av studentaktive læringsformer gjenom bruk av digitale verktøy. Læringsfestivalen; 2019-05-06 - 2019-05-07
NTNU Untitled
 
13 Skaalvik, Cecilie.
Principal Self-Efficacy for Instructional Leadership: Relations with Engagement, Emotional Exhaustion and Motivation to Quit. EARLI Conference; 2019-08-12 - 2019-08-16
NTNU Untitled
 
2018
14 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
"Future Digital Teacher Education". Erfaringskonferanse for kollegaer og studenter; 2018-04-26 - 2018-04-26
NTNU Untitled
 
15 Skaalvik, Cecilie.
Motivasjon av lærere -Skoleledersrolle. Skolelederkonferansen; 2018-01-08 - 2018-01-10
NTNU Untitled
 
2017
16 Uthus, Marit; Skaalvik, Cecilie.
Elevenes psykiske helse i skolen. Selvbestemmelse som kompetanse for livsmestring. Oppstartskonferansen for SU-fakultetet; 2017-03-16 - 2017-03-16
NTNU Untitled