Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-11 av 11

2020
1 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
Ways to Increase Student Learning Activity: A Development Project in Norwegian Teacher Education. Forum Arbeitslehre 2020 (25) s. 10-13
NTNU Untitled
 
2019
2 Fossvoll, Ellen Kathrine.
Learning Lab. Nettverk Fremtidens klasserom i lærerutdanningene; 2019-06-13 - 2019-06-14
NTNU Untitled
 
3 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna.
Ways to increase student learning activity. Seminar med TU Berlin; 2019-09-26 - 2019-09-27
NTNU Untitled
 
4 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
Utvikling av studentaktive læringsformer gjenom bruk av digitale verktøy. Læringsfestivalen; 2019-05-06 - 2019-05-07
NTNU Untitled
 
2018
5 Fossvoll, Ellen Kathrine.
Lese- og skrivevansker. Forelesning; 2018-01-30 - 2018-01-30
NTNU Untitled
 
6 Fossvoll, Ellen Kathrine.
Presentasjon førstelektordag NAFOL. Presentasjon førstelektordag, NAFOL; 2018-09-05 - 2018-09-05
NTNU Untitled
 
7 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna; Skaalvik, Cecilie.
"Future Digital Teacher Education". Erfaringskonferanse for kollegaer og studenter; 2018-04-26 - 2018-04-26
NTNU Untitled
 
2016
8 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna Jenny Margaret.
Fokus på grunnleggende ferdigheter i lærerutdanningen. Den 14.nordiske lærerutdanningskonferansen; 2016-05-10 - 2016-05-13
NTNU Untitled
 
9 Fossvoll, Ellen Kathrine; Järnerot, Anna Jenny Margaret.
What do Norwegian teacher students know about teaching literacy and reading and writing disabilities?. 5th All European Dyslexia Conference; 2016-09-21 - 2016-09-24
NTNU Untitled
 
10 Fossvoll, Ellen Kathrine; Slettahjell, Ida Sofie; Thorshaug, Arve.
En skole uten spesialpedagogikk og spesialpedagoger?. Utdanning 2016 (11) s. 40-
NORD NTNU Untitled
 
2015
11 Fossvoll, Ellen Kathrine; Jarnerot, Anna.
Grunnleggende ferdigheter i lærerutdanningen. Språkperspektiver i læringskontekster; 2015-03-23 - 2015-03-25
NTNU Untitled