Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-50 av 73 << Forrige 1 2    Neste >>

2021
1 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Bærekraftfokuset øker, men bedriftene svikter – ifølge kundene!. Dagens Perspektiv 2021
BI NHH HK Untitled
 
2 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Lite innovative banker blir utfordret. Dagens Perspektiv 2021
BI NHH HK Untitled
 
2020
3 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Feilslutning om dagligvarebransjen. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2020
BI HK NHH Untitled
 
4 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Kundene belønner bedrifter som tar miljø- og samfunnsansvar. Dagens Perspektiv 2020
BI NHH Untitled
 
5 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Vi trenger ikke billigere brød, men bedre butikker. Finansavisen 2020
BI NHH HK Untitled
 
6 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Amazon til Sverige - Enemy at the Gates?. Finansavisen 2020
BI NHH HK Untitled
 
7 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Er de store tek-selskapene til glede for samfunnet?. Digi.no 2020
BI NHH HK Untitled
 
8 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Selskaper som Facebook og Twitter må reguleres. Bergens Tidende 2020
BI NHH HK Untitled
 
9 Kurtmollaiev, Seidali.
Dynamic Capabilities and Where to Find Them. Journal of Management Inquiry 2020 ;Volum 29.(1) s. 3-16
NHH Untitled
 
2019
10 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Bør vi selge oss ut av Apple?. Finansavisen 2019
BI NHH Untitled
 
11 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Hvorfor bytter ikke nordmenn til en vesentlig bedre bank?. Dagens Perspektiv 2019
BI HK NHH Untitled
 
12 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Tre råd for økt innovasjonskraft. Finansavisen 2019
BI NHH Untitled
 
13 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Varehandelen: Et kappløp mot bunnen. Finansavisen 2019
BI HK NHH Untitled
 
14 Drozdova, Natalia; Kurtmollaiev, Seidali; Kleppe, Ingeborg Astrid.
Crowdfunding the development of new products and services. I: Handbook of the Sharing Economy. Edward Elgar Publishing 2019 ISBN 9781788110532. s. 163-175
NHH Untitled
 
15 Kurtmollaiev, Seidali.
Hvem er vakrest i landet her? Innovasjon for å styrke bedriftens attraktivitet. NHH Alumnitreff; 2019-03-28 - 2019-03-28
NHH Untitled
 
16 Kurtmollaiev, Seidali.
The fairest of them all: Improving relative attractiveness through innovation. Can customer experience threaten customer profitability?; 2019-01-17 - 2019-01-17
NHH Untitled
 
17 Kurtmollaiev, Seidali; Drozdova, Natalia; Kleppe, Ingeborg Astrid.
Institutional logics and crowdfunding. Handbook of Sharing Economy Book Launch; 2019-10-25 - 2019-10-25
NHH Untitled
 
18 Kurtmollaiev, Seidali; Hedegaard, Henrik; Rimstad, Lars.
Not products, but practices: An institutional perspective on smartification. ISPIM Innovation Conference; 2019-06-16 - 2019-06-19
NHH Untitled
 
19 Kurtmollaiev, Seidali; Solberg, Anneline; Kaasin, Emilie; Pedersen, Per Egil.
Using service science to explicate the relationship between innovation and revenue growth. INFORMS Conference on Service Science; 2019-06-27 - 2019-06-29
USN NHH Untitled
 
20 Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali; Andreassen, Tor W..
In the eye of the beholder: A qualitative study of managers’ and customers’ perceptions of innovation. QUIS16; 2019-06-10 - 2019-06-13
NHH BI Untitled
 
21 Pedersen, Per Egil; Lie, Trygve; Tepfers, Camilla; Kurtmollaiev, Seidali.
Models of collaborative innovation in the Norwegian public sector. NEON 2019; 2019-11-26 - 2019-11-28
HK USN NHH Untitled
 
2018
22 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Are service firms innovative and how can we tell?. SERVSIG 2018
BI NHH Untitled
 
23 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Hvem har skylden for butikkdøden?. Dagens næringsliv 2018
BI NHH Untitled
 
24 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Hvis ikke kunden kan dømme hva som er god innovasjon, hvem kan det da?. Minerva (Oslo) 2018
BI NHH Untitled
 
25 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Markedet må fungere. Dagens næringsliv 2018
BI NHH Untitled
 
26 Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Stille før stormen i bankene. NHH bulletin 2018
BI NHH Untitled
 
27 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Innovasjonsevne: En ekspert kom til byen. Dagens Perspektiv 2018
BI NHH Untitled
 
28 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
SAS vs Norwegian. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2018
BI NHH Untitled
 
29 Kurtmollaiev, Seidali.
Cryptocurrency? Let's think more creatively. CSI blogg v/NHH 2018
NHH Untitled
 
30 Kurtmollaiev, Seidali; Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line.
Apple bør åpne opp for andre aktører. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2018
BI NHH Untitled
 
31 Kurtmollaiev, Seidali; Fjuk, Annita; Pedersen, Per Egil; Clatworthy, Simon; Kvale, Knut.
Organizational Transformation Through Service Design: The Institutional Logics Perspective. Journal of Service Research 2018 ;Volum 21.(1) s. 59-74
AHO USN NHH Untitled
 
32 Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W..
Customer barometers as quasi-experimental data: The example of Norwegian Innovation Index. Frontiers in Service 2018; 2018-09-06 - 2018-09-09
BI NHH Untitled
 
33 Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W..
Innovasjon: Det du gjør, er ikke det de ser. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2018 ;Volum 21.(7) s. 21-28
BI NHH Untitled
 
34 Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W..
Innovation: what firms do is not what customers see. ISPIM Innovation Summit - Solving Challenges Through Innovation; 2018-12-02 - 2018-12-05
BI NHH Untitled
 
35 Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil; Fjuk, Annita; Kvale, Knut.
Developing managerial dynamic capabilities: A quasi-experimental field study of the effects of design thinking training. Academy of Management Learning & Education 2018 ;Volum 17.(2) s. 184-202
USN NHH Untitled
 
36 Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali.
Service innovation: One size does not fit all!. Frontiers in Service 2018; 2018-09-06 - 2018-09-09
NHH BI Untitled
 
2017
37 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
All innovations are not created equal: Don’t leave the customer out of the equation. American Marketing Association Scholarly Insights 2017
BI NHH Untitled
 
38 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Innovation economics. I: Innovating for Trust. Edward Elgar Publishing 2017 ISBN 978-1785369476. s. 383-399
BI NHH Untitled
 
39 Andreassen, Tor Wallin; Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line.
Effekten av innovasjon Norge. Finansavisen 2017
BI NHH Untitled
 
40 Andreassen, Tor Wallin; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Firms’ investments in customer relationships reduce perceived innovativeness!. CSI blogg v/NHH 2017
BI NHH Untitled
 
41 Andreassen, Tor Wallin; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Kundene opplever Norwegian som det minst attraktive flyselskapet i Norge. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2017
BI NHH Untitled
 
42 Andreassen, Tor Wallin; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Rett analyse - dårlig implementering. Finansavisen 2017
BI NHH Untitled
 
43 Andreassen, Tor Wallin; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Tre råd til REMA 1000. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2017
BI NHH Untitled
 
44 Kurtmollaiev, Seidali; Fjuk, Annita; Kvale, Knut; Clatworthy, Simon; Pedersen, Per Egil.
Transiting into service-dominant logic through service design: The institutional logics perspective. Academy of Management Proceedings 2017
AHO USN NHH UiO Untitled
 
45 Kurtmollaiev, Seidali; Fjuk, Annita; Kvale, Knut; Clatworthy, Simon; Pedersen, Per Egil.
Transiting into service-dominant logic through service design: The institutional logics perspective. 77th Annual Meeting of the Academy of Management; 2017-08-04 - 2017-08-08
AHO USN NHH UiO Untitled
 
46 Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil.
The diversity of service innovation: A perspective on perspectives. ISPIM Innovation Summit – Building the Innovation Century; 2017-12-10 - 2017-12-13
USN NHH Untitled
 
47 Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W.; Kurtmollaiev, Seidali.
Content or delight? A matter of quality or innovation. Frontiers in Service 2017; 2017-06-22 - 2017-06-25
BI NHH Untitled
 
48 Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali; Andreassen, Tor W..
Norwegian Innovation Index: Methodology Report. Bergen: Samfunns- og næringslivsforskning 2017 (ISBN 978-82-491-0961-6) 67 s. SNF-rapport(07/17)
BI NHH Untitled
 
2016
49 Kurtmollaiev, Seidali.
Service, innovation, and dynamic capabilities: From conceptualization to explanation. : Norges Handelshøyskole 2016 (ISBN 978-82-405-0353-6) 250 s.
NHH Untitled
 
50 Kurtmollaiev, Seidali; Fjuk, Annita; Kvale, Knut; Pedersen, Per Egil.
Developing managerial dynamic capabilities: A quasi-experimental field study of the effects of a design thinking training program. Academy of Management Proceedings 2016
USN NHH Untitled
 
    Vis neste liste