Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-18 av 18

2019
1 Angelshaug, Magne; Knudsen, Eirik Sjåholm; Saebi, Tina.
Nye forretningsmodeller i bank og finans: Muligheter og trusler. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2019 (8) s. 45-54
NHH Untitled
 
2018
2 Foss, Nicolai Juul; Saebi, Tina.
Business Models and Business Model Innovation: Between Wicked and Paradigmatic Problems. Long range planning 2018 ;Volum 51.(1) s. 9-21
NHH Untitled
 
3 Saebi, Tina; Foss, Nicolai; Linder, Stefan.
Social Entrepreneurship Research: Past Achievements and Future Promises. Journal of Management 2018 s. -
NHH Untitled
 
4 Singh, Krysta Alexa; Saebi, Tina.
What Is Stopping Norwegian Firms from Innovating Their Business Models?. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2018 (7) s. 29-37
NHH Untitled
 
2017
5 Adam, Sunniva; Saebi, Tina; Bücker, Christian; Desguin, Samuel; Vaage, Nicolai Madsen.
Å bli en aktør i den sirkulære økonomien: Hvordan designe en sirkulær forretningsmodell.. I: Nye forretningsmodeller i handelen : innovasjon for en bærekraftig fremtid. Universitetsforlaget 2017 ISBN 978-82-15-02847-7. s. 67-81
NHH Untitled
 
6 Gramstad, Camilla Skjelsbæk; Helland, Sigrid; Saebi, Tina.
Rethink. Restart. Retail.. I: Nye forretningsmodeller i handelen : innovasjon for en bærekraftig fremtid. Universitetsforlaget 2017 ISBN 978-82-15-02847-7. s. 17-34
NHH Untitled
 
7 Saebi, Tina; Nysveen, Herbjørn; Hossain, Mohammad Touhid; Fjuk, Annita.
Designing experience-centric business models: what do they look like and how do they influence trust?. I: Innovating for Trust. Edward Elgar Publishing 2017 ISBN 978-1785369476. s. 115-130
NHH Untitled
 
8 Saebi, Tina; Rosenqvist, Anna Christina; Sørfonn Moe, Silje.
Steg-for-steg-implementering av bærekraftige forretningsmodeller. I: Nye forretningsmodeller i handelen : innovasjon for en bærekraftig fremtid. Universitetsforlaget 2017 ISBN 978-82-15-02847-7. s. 95-104
NHH Untitled
 
9 Saebi, Tina; Soler Perlacia, Anna; Duml, Valeria.
Samarbeidende forbruk: Fra fast fashion til motedeling. I: Nye forretningsmodeller i handelen : innovasjon for en bærekraftig fremtid. Universitetsforlaget 2017 ISBN 978-82-15-02847-7. s. 83-92
NHH Untitled
 
10 Soler Perlacia, Anna; Duml, Valeria; Saebi, Tina.
Collaborative consumption: Live fashion, don't own it : developing new business models for the fashion industry. Beta 2017 ;Volum 31.(1) s. 6-24
NHH Untitled
 
2016
11 Foss, Nicolai Juul; Saebi, Tina.
Fifteen Years of Research on Business Model Innovation: How Far Have We Come, and Where Should We Go?. Journal of Management 2016 ;Volum 43.(1) s. 200-227
NHH Untitled
 
12 Saebi, Tina.
Fremtiden for forretningsmodellinnovasjon i Norge :. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2016 ;Volum 19.(7) s. 33-41
NHH Untitled
 
13 Saebi, Tina.
What makes alliance portfolios successful?. Beta 2016 ;Volum 30.(2) s. 142-157
NHH Untitled
 
14 Saebi, Tina; Lien, Lasse B.; Foss, Nicolai Juul.
What Drivers Business Model Adaptation? The Impact of Opportunities, Threats and Strategic Orientation. Long range planning 2016 ;Volum 50.(5) s. 567-581
NHH Untitled
 
2015
15 Foss, Nicolai Juul; Saebi, Tina.
Business Models and Business Model Innovation: Bringing Organization into the Discussion. I: Business Model Innovation: The Organizational Dimensions. Oxford University Press 2015 ISBN 978-0-19-870187-3. s. 1-24
NHH Untitled
 
16 Hognaland, Ingrid; Saebi, Tina.
Business model selection and innovation : an empirical investigation of the Norwegian newspaper industry. Beta 2015 ;Volum 29.(1) s. 49-73
FFI NHH Untitled
 
17 Saebi, Tina.
Evolution, Adaptation or Innovation? A Contingency Framework on Business Model Dynamics. I: Business Model Innovation: The Organizational Dimensions. Oxford University Press 2015 ISBN 978-0-19-870187-3. s. 145-168
NHH Untitled
 
18 Saebi, Tina; Foss, Nicolai Juul.
Business models for open innovation: Matching heterogenous open innovation strategies with business model dimensions. European Management Journal 2015 ;Volum 33.(3) s. 201-213
NHH Untitled