2022
|
1. |
Vikøy, Aasne; Haukås, Åsta. «Eg trur faktisk eg har valt det vekk, eller at det er det første eg vel vekk viss eg ikkje har tid» Lærarhaldningar til fleirspråklege tilnærmingar i norskfaget. Språkprat. Et populærvitenskapelig tidsskrift 2022 HVL UiB
Untitled
|
2021
|
2. |
Vikøy, Aasne. Vilkår for fleirspråklegheit i norskfaget – Ein analyse av læreplanar og lærebøker med fokus på fleirspråklege kompetansemål. Acta Didactica Norden (ADNO) 2021 ;Volume 15.(1) p. - HVL
Untitled
|
|
3. |
Vikøy, Aasne; Haukås, Åsta. Norwegian L1 teachers’ beliefs about a multilingual approach in increasingly diverse classrooms. International Journal of Multilingualism 2021 HVL UiB
Untitled
|
2018
|
4. |
Vikøy, Aasne. MULTILINGUAL AWARENESS IN NORWEGIAN L1. Three textbooks interpretations of two competence objectives with multilingual content. ALA - The 14th International Conference of the Association for Language Awareness; 2018-07-04 - 2018-07-06 HVL
Untitled
|
2016
|
5. |
Vikøy, Aasne. Grammar and language awareness in a multilingual school setting. Policy, beliefs and practice. Research group seminar: Writing for metacognition in language teacher education; 2016-11-25 UiB
Untitled
|
|
6. |
Vikøy, Aasne. Metalinguistic awareness as a key to learning, and how to research it. Psychology of Language Learning(PLL) 2 - Individuals in context; 2016-08-22 - 2016-08-24 UiB
Untitled
|
|
7. |
Vikøy, Aasne. Teachers’ beliefs about grammar and metalinguistic awareness in a multilingual school setting. Sprache, Region und Identität - 3. LRI-Nachwuchsworkshop - "Formen der Mehrsprachigkeit in sekundären und tertiären Bildungskontexten"; 2016-09-14 - 2016-09-15 UiB
Untitled
|
|
8. |
Vikøy, Aasne; Jore, Mari Kristine; Haugen, Ingvild Bjørkeng. Mangfaldsperspektiv i skulen: Språk, samfunnsfag og utdanningsforsking. Forsking i fyr og flamme; 2016-12-15 HVL UiB
Untitled
|
2015
|
9. |
Nistov, Ingvild; Bjugn, Elisabeth; Kristiansen, Atle; Molde, Else Berit; Vikøy, Aasne. "Keisarens gamle klær"? Gjensyn med strukturøvingar i lys av ei bruksbasert tilnærming til andrespråkslæring.. Nordand 12 (Nordens språk som andrespråk), Hamar 11-13.juni 2015; 2015-06-11 - 2015-06-13 UiB
Untitled
|
|
10. |
Vikøy, Aasne; Molde, Else Berit. Teaching towards academic language proficiency. ALTE 46th Meeting and Conference; 2015-05-08 - 2015-05-08 UiB
Untitled
|
2013
|
11. |
Nordanger, Marte; Ragnhildstveit, Silje; Vikøy, Aasne. Fra grammatikk til språkpolitikk. Utdrag fra Jon Erik Hagens forfatterskap. Novus Forlag 2013 (ISBN 978-82-7099-745-9) 231 p. UiB
Untitled
|
|
12. |
Vikøy, Aasne. Bokanmeldese av Åshild Næss` Global grammatikk. Språktypologi for språklærere. Norsk pedagogisk tidsskrift 2013 ;Volume 1. UiB
Untitled
|
|
13. |
Vikøy, Aasne. Grammatikk, takk!. Dag og Tid 2013 UiB
Untitled
|
|
14. |
Vikøy, Aasne; Nordanger, Marte. "Språk er for folk flest". Dag og Tid 2013 UiB
Untitled
|
2011
|
15. |
Vikøy, Aasne. Danningsreise eller eit "hinsides" prosjekt? Om Henrik Rytter og hans Dante. I: Skrift og strid. Essay om Henrik Rytter. Vidarforlaget AS 2011 ISBN 978-82-7990-101-3. p. 53-71 UiB
Untitled
|
|
16. |
Vikøy, Aasne. Henrik Rytter og hans Dante. Dag og Tid 2011 UiB
Untitled
|
2010
|
17. |
Dregelid, Karen Margrete; Eilertsen, Sigrun; Vikøy, Aasne. Eit tilpassa undervisningsopplegg. I: Systematisk, variert, men ikke tilfeldig. Antologi om norsk som andrespråk i anledning Kari Tenfjords 60-årsdag. Novus Forlag 2010 ISBN 978-82-7099-581-3. p. 57-64 UiB
Untitled
|
2009
|
18. |
Strøm, Cathrine; Vikøy, Aasne. Mellomrom II. Omsetjaren Olav H. Hauge. : Transfer forlag 2009 (ISBN 9788292635025) 272 p. UiB
Untitled
|
|
19. |
Vikøy, Aasne. Eg er sylv og eksakt. Om Sylvia Plath, Olav H. Hauge og ein spegel. I: Mellomrom II. Omsetjaren Olav H. Hauge. : Transfer forlag 2009 ISBN 9788292635025. p. 228-237 UiB
Untitled
|
2007
|
20. |
Vikøy, Aasne. Systematisk mellomspråksvariasjon eller ny varietet?. NORDAND 8 - Åttonde konferansen om Nordens språk som andraspråk; 2007-05-10 - 2007-05-12 UiB
Untitled
|
|
21. |
Vikøy, Aasne; Strøm, Cathrine; Benjamin, Rokseth. Mellomrom. Tolv tekster om oversettelse. Transfe:r Forlag 2007 (ISBN 978-82-92635-00-1) 253 p. UiB
Untitled
|
2006
|
22. |
Vikøy, Aasne. Med italiensk som morsmål og norsk som målspråk. Ein språktypologisk studie med fokus på inversjon. I: Den nye norsken? Nokre peilepunkt under globaliseringa. Novus Forlag 2006 ISBN 978-82-7099-449-6. p. 260-277 UiB
Untitled
|
2005
|
23. |
Tenfjord, Kari; Helland, Ann-Kristin Kleppe; Holmen, Sofie Emilie; Leren, Ørjan; Moskvil, Maria Elisabeth; Saarik, Katrin; Vikøy, Aasne. Kva er godt nok?. I: MONS 10 utvalde artiklar frå det tiande Møte om norsk språk i Kristiansand 2003. Cappelen Damm Høyskoleforlaget 2005 ISBN 8276345719. p. 277-288 UiB
Untitled
|
|
24. |
Vikøy, Aasne. Spåktypologi og andrespråksforskning. Møte om norsk språk, 2005; 2005-11-24 - 2005-11-26 UiB
Untitled
|
2004
|
25. |
Vikøy, Aasne. Med italiensk som morsmål og norsk som målspråk: ein typologisk basert studie av italienske informantar sitt tileigningsmønster av norsk subjektstvang og inversjon. Bergen: UiB 2004 121 p. UiB
Untitled
|