Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-50 av 100 << Forrige 1 2    Neste >>

2017
1 Vettenranta, Soilikki; Barland, Jens.
TV var forbudt - det tente Soilikki Vettenranta. Medialab NTNU [Internett] 2017-10-09
NTNU Untitled
 
2016
2 Barland, Jens.
Content Marketing: Når journalistikken er kjøpt og betalt. Debattmøte; 2016-09-08 - 2016-09-08
NTNU Untitled
 
3 Barland, Jens.
Dreper den nye reklamen troen på journalistikken?. Arendalsuka; 2016-08-18 - 2016-08-19
NTNU Untitled
 
4 Barland, Jens.
Drivkrefter som endrer media. Seminar for styre og ledelse i Fagpressen; 2016-09-15 - 2016-09-15
NTNU Untitled
 
5 Barland, Jens.
En tverrfaglig bok om innholdsmarkedsføring. STM-symposiet 2016; 2016-04-22 - 2016-04-22
NTNU Untitled
 
6 Barland, Jens.
Erfaringer med open access-utgivelse av boken «Innholdsmarkedsføring». Seminar for styret pluss noen inviterte i tillegg; 2016-10-24 - 2016-10-24
NTNU Untitled
 
7 Barland, Jens.
Fagpressens fortrinn. PUFF-konferansen 2016; 2016-04-15 - 2016-04-15
NTNU Untitled
 
8 Barland, Jens.
Fagpresseredaktør i ulvetider. Kurs for redaktører; 2016-04-21 - 2016-04-21
NTNU Untitled
 
9 Barland, Jens.
Fem gode grunner til ikke å satse på innholdsmarkedsføring. Seminar for kommunikasjonsmedarbeidere i alle KDs underliggende virksomheter; 2016-10-25 - 2016-10-25
NTNU Untitled
 
10 Barland, Jens.
Hodeløs journalistikk? Robotene tar saken!. Arendalsuka; 2016-08-18 - 2016-08-19
NTNU Untitled
 
11 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - det nye gullet eller bare enda et moteord?. Forelesning for kommunikasjonsstudenter; 2016-09-22 - 2016-09-22
NTNU Untitled
 
12 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - konsept, muligheter, konflikter. Forelesning for journaliststudenter; 2016-09-08 - 2016-09-08
NTNU Untitled
 
13 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - konseptet, mulighetene, konfliktene. Forelesning for journaliststudenter; 2016-09-27 - 2016-09-27
NTNU Untitled
 
14 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - og andre trender i mediehusene. Årsmøte med faglig seminar; 2016-10-15 - 2016-10-15
NTNU Untitled
 
15 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring – trend, konsept og kontekst. I: Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-53049-5. s. 13-52
NTNU Untitled
 
16 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 (ISBN 978-82-02-53049-5) 248 s.
NTNU Untitled
 
17 Barland, Jens.
Jens Barland: «Fire grunner til at Amedias nye stiftelse er en drømmeeier». Medier24 2016
NTNU Untitled
 
18 Barland, Jens.
Konflikter mellom journalistikk og innholdsmarkedsføring. I: Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-53049-5. s. 152-204
NTNU Untitled
 
19 Barland, Jens.
Market Challenges for Scandinavian Media. Gjesteforelesning for masterstudenter i Nordic Media; 2016-02-12 - 2016-02-12
NTNU Untitled
 
20 Barland, Jens.
Market Oriented Strategies in the Newsroom. Guest lecture for bachelor students; 2016-09-13 - 2016-09-13
NTNU Untitled
 
21 Barland, Jens.
Mediene i endring. Kulturrådets årskonferanse; 2016-11-09 - 2016-11-10
NTNU Untitled
 
22 Barland, Jens.
Om innholdsmarkedsføring. Fagseminar; 2016-08-30 - 2016-08-30
NTNU Untitled
 
23 Barland, Jens.
Prosjektledelse i media som eget fagfelt. Medieforskerkonferansen 2016; 2016-10-20 - 2016-10-21
NTNU Untitled
 
24 Barland, Jens.
Redaksjonelt entreprenørskap - om trender for innovasjon i mediehusene. Seminar for Nettverk for politisk kommunikasjon; 2016-10-18 - 2016-10-18
NTNU Untitled
 
25 Barland, Jens.
Store trender og lokale medier. Seminar for alle ansatte og styret i Valdres Media; 2016-08-23 - 2016-08-23
NTNU Untitled
 
26 Barland, Jens.
Tekstreklame. Digitaliseringen løfter frem igjen journalistikkens eldste problem. Nordicom Information 2016 ;Volum 38.(1) s. 61-68
NTNU Untitled
 
27 Barland, Jens.
Utfordringer og muligheter for lokale medier. Seminar for alle ansatte i bedriften; 2016-11-23 - 2016-11-23
NTNU Untitled
 
28 Barland, Jens.
VGs jakt på ny presseetikk. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2016 s. 2-2
NTNU Untitled
 
29 Barland, Jens.
Vådeblinkskudd. Forsvarets forum 2016 (4) s. 13-13
NTNU Untitled
 
30 Barland, Jens; Nystrøm, Sofie.
Er brukerne overfølsomme?. Dagens næringsliv 2016
NTNU Untitled
 
2015
31 Barland, Jens.
Clashes Among Content Marketing and Journalism. The European Symposium on Media Policy 2015; 2015-11-20 - 2015-11-20
NTNU Untitled
 
32 Barland, Jens.
Content marketing. Svarte Natta; 2015-11-14 - 2015-11-14
NTNU Untitled
 
33 Barland, Jens.
Crowdfunding. Kan folket finansiere framtidas journalistikk?. Seminar om crowdfunding; 2015-03-13 - 2015-03-13
NTNU Untitled
 
34 Barland, Jens.
Den digitale transformasjonens muligheter. Årsmøte; 2015-06-02 - 2015-06-02
NTNU Untitled
 
35 Barland, Jens.
Endret mediebruk – om trender i ledelse av virksomheter relatert til nye og gamle medier, og om entreprenørskap. Julearrangement for ansatte og kunder; 2015-12-02 - 2015-12-02
NTNU Untitled
 
36 Barland, Jens.
Er ingenting hellig lenger? Hvordan møter mediehusene den økonomiske situasjonen og de nye medievanene?. Landsmøtet i Norsk Journalistlag; 2015-03-11 - 2015-03-11
NTNU Untitled
 
37 Barland, Jens.
Friends and enemies. An institutional analysis of the rivalry between editors in news media and PR agents. NordMedia 2015; 2015-08-13 - 2015-08-13
NTNU Untitled
 
38 Barland, Jens.
Hva gjør innholdsmarkedsføring med journalistikken?. Sommerkonferansen; 2015-08-28 - 2015-08-29
NTNU Untitled
 
39 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring. Forelesning for journaliststudenter; 2015-09-16 - 2015-09-16
NTNU Untitled
 
40 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring og journalistikk – muligheter og risiko. Seminar for øverste ledere i nordiske lands journalistforeninger; 2015-12-16 - 2015-12-16
NTNU Untitled
 
41 Barland, Jens.
Innovation for New Revenue Streams from Digital Readers: The Case of VG+. Journal of Media Innovations 2015 ;Volum 2.(1) s. 123-130
NTNU Untitled
 
42 Barland, Jens.
Journalistikk i skvis og vekst. Landsmøte; 2015-04-27 - 2015-04-27
NTNU Untitled
 
43 Barland, Jens.
Journalistikk møter innholdsmarkedsføring: Nye penger – nye utfordringer. Oslo: Norsk Journalistlag 2015 38 s.
NTNU Untitled
 
44 Barland, Jens.
Journalistikk og markedet. Forelesninger for bachelorstudenter i medievitenskap; 2015-03-10 - 2015-03-10
NTNU Untitled
 
45 Barland, Jens.
Jurnalistikk som selger. I: Entreprenørskap og ledelse i media. Cappelen Damm Akademisk 2015 ISBN 978820244782-3. s. 191-212
NTNU Untitled
 
46 Barland, Jens.
Market Challenges for Scandinavian Media. Forelesninger for masterstudenter i Nordic Media; 2015-01-06 - 2015-01-06
NTNU Untitled
 
47 Barland, Jens.
Market Oriented Strategies in the Newsroom. Lecture for bachelor students; 2015-09-08 - 2015-09-08
NTNU Untitled
 
48 Barland, Jens.
Megatrender, utviklingstrekk og nye forretningsmodeller i mediebransjen. Muligheter og utfordringer for nettavisene forskning.no og ScienceNordic.. Styreseminar; 2015-11-03 - 2015-11-03
NTNU Untitled
 
49 Barland, Jens.
Oversikt over profesjonaliseringen av journalistene. Norsk Medietidsskrift 2015 ;Volum 22.(2) s. -
NTNU Untitled
 
50 Barland, Jens.
Redaktørene får tøffere krav fra begge sider. I: Entreprenørskap og ledelse i media. Cappelen Damm Akademisk 2015 ISBN 978820244782-3. s. 289-306
NTNU Untitled
 
    Vis neste liste