|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023
|
1. |
Aas, Marit; Andersen, Fred Carlo; Myhr, Lars Arild; Slettbakk, Åse; Rotvold, Lars Aage; Lekang, Trond. Forskning på den nasjonale skolelederutdanningen. Delrapport 2. Kapittel 9 Gruppecoaching i profesjonsutvikling for skoleledere (s.82-105). Oslo: OsloMet Storbyuniversitetet 2023 137 s. HINN OSLOMET UiT
Untitled
|
|
2. |
Forfang, Hilde; Gustavsen, Ann Margareth; Myhr, Lars Arild. Capacity Building; Studies from the Eastern Part of Norway. 36th International Congress for School Effectiveness and Improvement (ICSEI); 2023-01-09 - 2023-01-13 BI HINN NTNU
Untitled
|
|
3. |
Forfang, Hilde; Myhr, Lars Arild. Ledelse av leseopplæring på barnetrinnet. I: Forskning på den nasjonale skolelederutdanningen Delrapport 3. Oslo: OsloMet – Storbyuniversitetet 2023 s. 49-53 HINN NTNU
Untitled
|
2022
|
4. |
Gustavsen, Ann Margareth; Nordahl, Thomas; Skandsen, Tore; Myhr, Lars Arild. Trygge og varme ungdomsskoler - U22 En oppsummerende rapport. : Senter for Praksisrettet Utdanningsforskning 2022 30 s. BI HINN NTNU
Untitled
|
2021
|
5. |
Myhr, Lars Arild. Utvikling av lederkapasitet gjennom bruk av nettbaserte kompetansepakker. I: Ledelse av profesjonelle læringsfellesskap i skolen. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245035575. s. 143-168 HINN
Untitled
|
2020
|
6. |
Jenssen, Mette Marit; Forfang, Hilde; Myhr, Lars Arild. Symposium: From District Leaders to Students’ Learning, a Research Project from the Eastern Part of Norway. ICSEI, International Congress for School Effectiveness and Improvement 2020; 2020-01-06 - 2020-01-10 HINN NTNU
Untitled
|
2018
|
7. |
Myhr, Lars Arild. Kultur for læring i Hedmark. Paideia - Tidsskrift for professionel pædagogisk praksis 2018 ;Volum 15. s. 18-29 HINN
Untitled
|
2014
|
8. |
Aasen, Ann Margareth; Nordahl, Thomas; Mælan, Ellen Nesset; Drugli, May Britt; Myhr, Lars Arild. Relasjonsbasert klasseledelse : et komplekst fenomen. Høgskolen i Hedmark 2014 (ISBN 978-82-7671-956-7) 86 s. Høgskolen i Hedmark - oppdragsrapport(13) HINN NTNU
Untitled
|
|
9. |
Lekhal, Ratib; Kostøl, Anne Kristoffersen; Nordahl, Thomas; Sunnevåg, Anne-Karin; Løken, Gro; Vigmostad, Inger; Myhr, Lars Arild. Klasseledelse, lærerautoritet og læringsutbytte. En kvantitativ og kvalitativ evaluering av prosjektet: «Klasseledelse, lærerautoritet og læringsutbytte» i videregående opplæring, 2010–2013. Høgskolen i Hedmark 2014 (ISBN 978-82-7671-921-5) 94 s. Høgskolen i Hedmark - oppdragsrapport(3) HINN NTNU UiO
Untitled
|
2013
|
10. |
Nordahl, Thomas; Berg, Bjørn; Myhr, Lars; Vigmostad, Inger; Håland, Kjersti Sørmoen; Overland, Terje. Evaluering av PP-tjenesten i Bergen kommune. Høgskolen i Hedmark 2013 102 s. HINN
Untitled
|
2012
|
11. |
Knudsmoen, Hege; Myhr, Lars; Vigmostad, Inger; Aasen, Ann Margareth; Nordahl, Thomas; Håland, Kjersti Sørmoen. Det må være rom for begge deler: Forskningsarbeid - med rom for alle og blikk for den enkelte. Høgskolen i Hedmark 2012 (ISBN 9788276718690) 134 s. Høgskolen i Hedmark - oppdragsrapport(3) HINN
Untitled
|
|
12. |
Vigmostad, Inger; Myhr, Lars. Sakkyndighet i spesialundervisning og læringsutbytte. I: Bedre læring for alle elever: Om skoler som har problemer med elever, og om elever som har problemer med skolen. Gyldendal Akademisk 2012 ISBN 9788205425842. s. 174-191 HINN
Untitled
|
|