|
 |
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
2021
|
1. |
Letnes, Mari-Ann; Veelo, Nicole Christine; Stänicke, Line Indrevoll; Ní Bhroin, Niamh; Rasmussen, Ingvill. Kids' Digital Lives During COVID-19 Times Digital practices, safety and well-being of 6- to 12-year-olds – a qualitative study. : NTNU 2021 (ISBN 978-82-7923-091-5) 58 s. NTNU UiO
Untitled
|
2020
|
2. |
Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine. "Kunskap i 3D" - techne, episteme och fronesis, presenterat som samspelande dimensioner. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 65-84 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Lund, Anne Carine Bonnevie; Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine. Det første møtes sødme? Lærerstudenters første møte med praksisfeltet. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 25-43 NTNU
Untitled
|
2019
|
4. |
Järnerot, Anna; Veelo, Nicole Christine; Lund, Anne Carine Bonnevie. How Can Aristotle's Classification Of Knowledge Be Used To Analyze Teacher students' development of professional understanding/identity?. ECER; 2019-09-03 - 2019-09-06 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Lund, Anne Carine Bonnevie; Veelo, Nicole Christine; Järnerot, Anna; Etnan, Randi. From Pupil to Student Teacher- The First Meeting with School. ECER 2019; 2019-09-03 - 2019-09-06 NTNU
Untitled
|
2018
|
6. |
Johansen, Kristel Bye; Veelo, Nicole Christine. Framtidens student - Kunnskapen servert på sølvfat eller tilegnet ved rituelle knebøyinger. Den 15. Nordiske Lærerutbildningsskonferansen i Vasa; 2018-05-07 - 2018-05-09 NTNU
Untitled
|
2016
|
7. |
Veelo, Nicole Christine. Innovation in Upper Secondary Schools - An International Multiple-Case Study. Trondheim: Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet Trondheim 2016 (ISBN 978-82-326-1754-8) ;Volum 2016.135 s. Doktoravhandlinger ved NTNU(208) NTNU
Untitled
|
2003
|
8. |
Veelo, Nicole Christine. Conditions and Possibilities for Integration of ICT in Open Teaching in Secondary Schools - A Comparative Study in Preperation. ICT AND THE TEACHER OF THE FUTURE - International Federation for Information Processing Working Groups 3.1 and 3.3 Working Conference; 2003-01-31 NTNU
Untitled
|
|