Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-9 av 9

2021
1 Kringstad, Trude; Lønnum, Marthe.
Hvilke forhold påvirker lærerspesialistens arbeid? En nærstudie av 25 logger skrevet av lærere på videreutdanning for lærerspesialister i norsk. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis 2021 ;Volum 15.(2) s. 19-35
NTNU Untitled
 
2019
2 Kringstad, Trude; Lønnum, Marthe.
Lærerspesialisten som positiv bidragsyter i skolebasert kompetanseutvikling. Forskningskonferanse om Literacy I opplæringa"; 2019-03-11 - 2019-03-13
NTNU Untitled
 
2017
3 Angvik, Stine Aarønes; Kringstad, Trude.
Å lede gode skriveprosesser. Ungdomstrinn i utvikling, UiU.. Seminar; 2017-03-20 - 2017-03-21
NTNU Untitled
 
4 Hoem, Toril Frafjord; Lorentzen, Vibeke; Kringstad, Trude.
På vei til å bli profet i eget land. Hvordan kan videreutdanning styrke lærere i å fylle rollen som lærerspesialist?. SkrivLes! 2017 Nordisk forskerkonferanse om lesing og skriving; 2017-05-09 - 2017-05-11
NTNU Untitled
 
5 Hoem, Toril Frafjord; Lorentzen, Vibeke; Kringstad, Trude.
Videreutdanning til lærerspesialist. Om å bli profet i eget land. Bedre Skole 2017 s. 65-70
NTNU Untitled
 
2016
6 Berge, Ingeborg Margrete; Njå, Morten; Hoem, Toril Frafjord; Fuglestad, Unni; Aasen, Marit; Mørk, Peter; Lorentzen, Vibeke; Kringstad, Trude; Lønnum, Marthe.
Å være lese- og skrivelærer - Introduksjonspakke i Språkløyper.no. Lesesenteret Stavanger 2016
NTNU UIS Untitled
 
2014
7 Kringstad, Trude; Kvithyld, Trygve.
Innledning. I: Vurdering av skriving. Fagbokforlaget 2014 ISBN 9788245017243. s. 7-13
Untitled
 
8 Kringstad, Trude; Kvithyld, Trygve.
Modellering - læreren som aktiv veileder i elevenes skriveprosesser. I: Vurdering av skriving. Fagbokforlaget 2014 ISBN 9788245017243. s. 15-28
Untitled
 
9 Kringstad, Trude; Kvithyld, Trygve.
Vurdering av skriving. Fagbokforlaget 2014 (ISBN 9788245017243) 205 s.
Untitled