|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021
|
1. |
Kringstad, Trude; Lønnum, Marthe. Hvilke forhold påvirker lærerspesialistens arbeid? En nærstudie av 25 logger skrevet av lærere på videreutdanning for lærerspesialister i norsk. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis 2021 ;Volum 15.(2) s. 19-35 NTNU
Untitled
|
2019
|
2. |
Kringstad, Trude; Lønnum, Marthe. Lærerspesialisten som positiv bidragsyter i skolebasert kompetanseutvikling. Forskningskonferanse om Literacy I opplæringa"; 2019-03-11 - 2019-03-13 NTNU
Untitled
|
2017
|
3. |
Angvik, Stine Aarønes; Kringstad, Trude. Å lede gode skriveprosesser. Ungdomstrinn i utvikling, UiU.. Seminar; 2017-03-20 - 2017-03-21 NTNU
Untitled
|
|
4. |
Hoem, Toril Frafjord; Lorentzen, Vibeke; Kringstad, Trude. På vei til å bli profet i eget land. Hvordan kan videreutdanning styrke lærere i å fylle rollen som lærerspesialist?. SkrivLes! 2017 Nordisk forskerkonferanse om lesing og skriving; 2017-05-09 - 2017-05-11 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Hoem, Toril Frafjord; Lorentzen, Vibeke; Kringstad, Trude. Videreutdanning til lærerspesialist. Om å bli profet i eget land. Bedre Skole 2017 s. 65-70 NTNU
Untitled
|
2016
|
6. |
Berge, Ingeborg Margrete; Njå, Morten; Hoem, Toril Frafjord; Fuglestad, Unni; Aasen, Marit; Mørk, Peter; Lorentzen, Vibeke; Kringstad, Trude; Lønnum, Marthe. Å være lese- og skrivelærer - Introduksjonspakke i Språkløyper.no. Lesesenteret Stavanger 2016 NTNU UIS
Untitled
|
2014
|
7. |
Kringstad, Trude; Kvithyld, Trygve. Innledning. I: Vurdering av skriving. Fagbokforlaget 2014 ISBN 9788245017243. s. 7-13
Untitled
|
|
8. |
Kringstad, Trude; Kvithyld, Trygve. Modellering - læreren som aktiv veileder i elevenes skriveprosesser. I: Vurdering av skriving. Fagbokforlaget 2014 ISBN 9788245017243. s. 15-28
Untitled
|
|
9. |
Kringstad, Trude; Kvithyld, Trygve. Vurdering av skriving. Fagbokforlaget 2014 (ISBN 9788245017243) 205 s.
Untitled
|
|