Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-9 av 9

2019
1 Mjaavatn, Per Egil; Buseth, Lena Haller; Frostad, Per.
Mest støtte til de faglig sterke? En studie av sammenhengen mellom opplevd lærerstøtte og prestasjonsnivå i ungdomsskole og videregående skole. Spesialpedagogikk 2019 ;Volum 84.(1) s. 53-63
NTNU Untitled
 
2018
2 Mjaavatn, Per Egil; Buseth, Lena Haller.
Teacher support – mainly to the best students?. European Conference on Educational Research (ECER) 2018; 2018-09-04 - 2018-09-07
NTNU Untitled
 
2016
3 Buseth, Lena.
Humor i samtalen om tallet 18. I: Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.. Gyldendal Akademisk 2016 ISBN 978820549382-7. s. 75-84
NTNU Untitled
 
2014
4 Buseth, Lena.
Sosial kompetanse, personlig kompetanse och humor i arbeid med lærlinger. Samling for de som har lærlinger i forskjellige bedrifter; 2014-02-12 - 2014-02-12
NTNU Untitled
 
5 Moen, Torill; Tveit, Arne; Tislevold, Snefrid; Songedal, Anne-Lise Sæteren; Buseth, Lena; Saur, Ellen.
"Teacher-pupil relationship". NERA 2014 Congress; 2014-03-05 - 2014-03-07
NTNU Untitled
 
2013
6 Buseth, Lena.
Melhusprojektet. Ett samarbete mellan studenter, forskare och en kommun. FOU konferens; 2013-04-22 - 2013-04-23
NTNU Untitled
 
7 Buseth, Lena.
Rom for alle, blikk for den enkelte. Kurs for veiledere i Trondheim kommune; 2013-04-15 - 2013-04-15
NTNU Untitled
 
8 Buseth, Lena.
Spesialpedagogikk i skolen. Utbildningsdag för skoleledare; 2013-04-19 - 2013-04-19
NTNU Untitled
 
9 Buseth, Lena; Djupvik, Anne Elisabeth; Hov, Hilde; Schjelde, Lisbeth Kristin; Christensen, Per Ivar; Ledahl,, Ole Kjørsvik.
Tenketanken. Tenketanken skal med bakgrunn i studier og analyse av styrende dokumenter og aktuell forskningsbasert litteratur komme med innspill som kan legge premisser for det videre arbeidet med Skolebruksplan 4 i STFK. Trondheim: Sør Trønderlag fylkeskommune 2013 46 s.
NTNU Untitled