|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019
|
1. |
Mjaavatn, Per Egil; Buseth, Lena Haller; Frostad, Per. Mest støtte til de faglig sterke? En studie av sammenhengen mellom opplevd lærerstøtte og prestasjonsnivå i ungdomsskole og videregående skole. Spesialpedagogikk 2019 ;Volum 84.(1) s. 53-63 NTNU
Untitled
|
2018
|
2. |
Mjaavatn, Per Egil; Buseth, Lena Haller. Teacher support – mainly to the best students?. European Conference on Educational Research (ECER) 2018; 2018-09-04 - 2018-09-07 NTNU
Untitled
|
2016
|
3. |
Buseth, Lena. Humor i samtalen om tallet 18. I: Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.. Gyldendal Akademisk 2016 ISBN 978820549382-7. s. 75-84 NTNU
Untitled
|
2014
|
4. |
Buseth, Lena. Sosial kompetanse, personlig kompetanse och humor i arbeid med lærlinger. Samling for de som har lærlinger i forskjellige bedrifter; 2014-02-12 - 2014-02-12 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Moen, Torill; Tveit, Arne; Tislevold, Snefrid; Songedal, Anne-Lise Sæteren; Buseth, Lena; Saur, Ellen. "Teacher-pupil relationship". NERA 2014 Congress; 2014-03-05 - 2014-03-07 NTNU
Untitled
|
2013
|
6. |
Buseth, Lena. Melhusprojektet. Ett samarbete mellan studenter, forskare och en kommun. FOU konferens; 2013-04-22 - 2013-04-23 NTNU
Untitled
|
|
7. |
Buseth, Lena. Rom for alle, blikk for den enkelte. Kurs for veiledere i Trondheim kommune; 2013-04-15 - 2013-04-15 NTNU
Untitled
|
|
8. |
Buseth, Lena. Spesialpedagogikk i skolen. Utbildningsdag för skoleledare; 2013-04-19 - 2013-04-19 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Buseth, Lena; Djupvik, Anne Elisabeth; Hov, Hilde; Schjelde, Lisbeth Kristin; Christensen, Per Ivar; Ledahl,, Ole Kjørsvik. Tenketanken. Tenketanken skal med bakgrunn i studier og analyse av styrende dokumenter og aktuell forskningsbasert litteratur komme med innspill som kan legge premisser for det videre arbeidet med Skolebruksplan 4 i STFK. Trondheim: Sør Trønderlag fylkeskommune 2013 46 s. NTNU
Untitled
|
|