|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019
|
1. |
Wang, Alf Inge; Sætre, Rune; Rydland, Terje; Dahl, Yngve. Evaluation of Interactive and Gamified Approaches for Teaching ICT Theory - A Study of PowerPoint, Sembly, and Kahoot!. Proceedings of the European Conference on Games Based Learning (ECGBL) 2019 s. 784-792 NTNU
Untitled
|
2009
|
2. |
Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje. Hva er behovet for kompetanseheving hos IT-lærerne i dagens videregående skole?. Norsk informatikkonferanse : NIK 2009; 2009-11-23 - 2009-11-25 HIM HIOF NTNU UiB
Untitled
|
|
3. |
Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje. Hva er behovet for kompetanseheving hos IT-lærerne i dagens videregående skole?. I: Norsk Informatikk Konferanse 2009. Tapir Akademisk Forlag 2009 ISBN 978-82-519-2491-7. s. 121-129 HIM HIOF NTNU UiO
Untitled
|
2008
|
4. |
Bostrøm, Edgar; Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje. Informasjonsteknologifaget og skoleverket : en bakgrunn og handlingsplan for Norsk informatikkråd How information technology is taught in Norwegian schools : a background and strategy for the Norwegian Informatics Council. Halden: Høgskolen i Østfold 2008 (ISBN 9788278252697) 126 s. (7) HIM HIOF NTNU UiO
Untitled
|
|
5. |
Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje. Informasjonsteknologifaget og skoleverket - en bakgrunn og handlingsplan for Norsk Informatikkråd. Halden: Høgskolen i Østfold 2008 (ISBN 978-82-7825-270-3) 128 s. UiO HIM NTNU HIOF
Untitled
|
|
6. |
Rydland, Terje; Bø, Ola; Bostrøm, Edgar; Langmyhr, Dag. Informasjonsteknologifaget og skoleverket - en bakgrunn og handlingsplan for Norsk Informatikkråd. How information technology is taught in Norwegian schools - a background and strategy for the Norwegian Informatics Council. Halden: Høgskolen i Østfold 2008 (ISBN 978-82-7825-270-3) ;Volum 2008.120 s. Rapport (Høgskolen i Østfold)(7) NTNU HIOF UiO HIM
Untitled
|
|