Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-6 av 6

2019
1 Wang, Alf Inge; Sætre, Rune; Rydland, Terje; Dahl, Yngve.
Evaluation of Interactive and Gamified Approaches for Teaching ICT Theory - A Study of PowerPoint, Sembly, and Kahoot!. Proceedings of the European Conference on Games Based Learning (ECGBL) 2019 s. 784-792
NTNU Untitled
 
2009
2 Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje.
Hva er behovet for kompetanseheving hos IT-lærerne i dagens videregående skole?. Norsk informatikkonferanse : NIK 2009; 2009-11-23 - 2009-11-25
HIM HIOF NTNU UiB Untitled
 
3 Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje.
Hva er behovet for kompetanseheving hos IT-lærerne i dagens videregående skole?. I: Norsk Informatikk Konferanse 2009. Tapir Akademisk Forlag 2009 ISBN 978-82-519-2491-7. s. 121-129
HIM HIOF NTNU UiO Untitled
 
2008
4 Bostrøm, Edgar; Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje.
Informasjonsteknologifaget og skoleverket : en bakgrunn og handlingsplan for Norsk informatikkråd How information technology is taught in Norwegian schools : a background and strategy for the Norwegian Informatics Council. Halden: Høgskolen i Østfold 2008 (ISBN 9788278252697) 126 s. (7)
HIM HIOF NTNU UiO Untitled
 
5 Bostrøm, Edgar; Bø, Ola; Langmyhr, Dag; Rydland, Terje.
Informasjonsteknologifaget og skoleverket - en bakgrunn og handlingsplan for Norsk Informatikkråd. Halden: Høgskolen i Østfold 2008 (ISBN 978-82-7825-270-3) 128 s.
UiO HIM NTNU HIOF Untitled
 
6 Rydland, Terje; Bø, Ola; Bostrøm, Edgar; Langmyhr, Dag.
Informasjonsteknologifaget og skoleverket - en bakgrunn og handlingsplan for Norsk Informatikkråd. How information technology is taught in Norwegian schools - a background and strategy for the Norwegian Informatics Council. Halden: Høgskolen i Østfold 2008 (ISBN 978-82-7825-270-3) ;Volum 2008.120 s. Rapport (Høgskolen i Østfold)(7)
NTNU HIOF UiO HIM Untitled