|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023
|
1. |
Bauer, Karen; Farstad, Randi; Opdal, Thea Selle; Otnes, Hildegunn. Responspraksiser i lærerutdanningen Den skriftlige interaksjonen mellom lærerstudenter og deres lærere i seks skriveprosesser. Acta Didactica Norden (ADNO) 2023 ;Volum 17.(3) s. - NTNU
Untitled
|
|
2. |
Farstad, Randi; Hage, Rita Gjersvold; Nordgård, Kari Anne; Opdal, Thea Selle; Skogan, Anne Mari. Veiledningsdokumentets rolle i praksisveiledningen - fra nyttig verktøy til akademisk øvelse. I: Samskapt kunnskap i skole og lærerutdanning. Der praksis og teori møtes.. Universitetsforlaget 2023 ISBN 978-82-15-06381-2. s. 144-158 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Farstad, Randi; Nordgård, Kari Anne; Skogan, Anne Mari. Store ord om felles profesjonsutvikling i skolen er ikke nok. Bedre Skole 2023 (3) s. 14-18 NTNU
Untitled
|
2022
|
4. |
Bauer, Karen; Farstad, Randi; Otnes, Hildegunn. Teacher educators' written feedback practice. Sig Writing; 2022-06-20 - 2022-06-22 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Bauer, Karen; Farstad, Randi; Otnes, Hildegunn. Å forske på egne responspraksiser - muligheter og utfordringer. Skriv!Les! Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving og literacy; 2022-06-10 - 2022-06-11 NTNU
Untitled
|
2021
|
6. |
Farstad, Randi; Eggen, Renate W. Banschbach. Padlet som læremiddel - et digitalt verktøy i studenters læringsprosesser. Norsk pedagogisk tidsskrift 2021 ;Volum 105.(3) s. 343-354 NTNU
Untitled
|
|
7. |
Farstad, Randi; Nordgård, Kari Anne. PLUSS: Forståelse og bruk av veiledningsdokumentet (Presentasjonen bygger på et forskningsprosjekt som er under arbeid.). Frokostseminar for oppfølgingslærere ved Institutt for lærerutdanning, NTNU; 2021-10-06 - 2021-10-06 NTNU
Untitled
|
2020
|
8. |
Eggen, Renate W. Banschbach; Farstad, Randi. Analyse av refleksjonsnotater i prosjektet "Padlet som læremiddel" - presentasjon og drøfting. Forskerseminar i forskergruppen "Studenters skriving"; 2020-05-27 - 2020-05-27 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Eggen, Renate W. Banschbach; Farstad, Randi. Presentasjon og drøfting av fagfellevurdering og artikkel "Padlet som læremiddel – Et digitalt verktøy for etablering av tekstfellesskap i elevers lærings- og refleksjonsprosesser?. Forskerseminar i forskergruppen "Studenters skriving"; 2020-12-02 - 2020-12-02 NTNU
Untitled
|
2019
|
10. |
Otnes, Hildegunn; Farstad, Randi. Digital storytelling (DST) i norsklærerutdanninga. Morsmålsfaget som fag og forskningsfelt (NNMF7); 2019-10-23 - 2019-10-24 NTNU
Untitled
|
|