Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-10 av 10

2023
1 Bauer, Karen; Farstad, Randi; Opdal, Thea Selle; Otnes, Hildegunn.
Responspraksiser i lærerutdanningen Den skriftlige interaksjonen mellom lærerstudenter og deres lærere i seks skriveprosesser. Acta Didactica Norden (ADNO) 2023 ;Volum 17.(3) s. -
NTNU Untitled
 
2 Farstad, Randi; Hage, Rita Gjersvold; Nordgård, Kari Anne; Opdal, Thea Selle; Skogan, Anne Mari.
Veiledningsdokumentets rolle i praksisveiledningen - fra nyttig verktøy til akademisk øvelse. I: Samskapt kunnskap i skole og lærerutdanning. Der praksis og teori møtes.. Universitetsforlaget 2023 ISBN 978-82-15-06381-2. s. 144-158
NTNU Untitled
 
3 Farstad, Randi; Nordgård, Kari Anne; Skogan, Anne Mari.
Store ord om felles profesjonsutvikling i skolen er ikke nok. Bedre Skole 2023 (3) s. 14-18
NTNU Untitled
 
2022
4 Bauer, Karen; Farstad, Randi; Otnes, Hildegunn.
Teacher educators' written feedback practice. Sig Writing; 2022-06-20 - 2022-06-22
NTNU Untitled
 
5 Bauer, Karen; Farstad, Randi; Otnes, Hildegunn.
Å forske på egne responspraksiser ​ - muligheter og utfordringer. Skriv!Les! Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving og literacy; 2022-06-10 - 2022-06-11
NTNU Untitled
 
2021
6 Farstad, Randi; Eggen, Renate W. Banschbach.
Padlet som læremiddel - et digitalt verktøy i studenters læringsprosesser. Norsk pedagogisk tidsskrift 2021 ;Volum 105.(3) s. 343-354
NTNU Untitled
 
7 Farstad, Randi; Nordgård, Kari Anne.
PLUSS: Forståelse og bruk av veiledningsdokumentet (Presentasjonen bygger på et forskningsprosjekt som er under arbeid.). Frokostseminar for oppfølgingslærere ved Institutt for lærerutdanning, NTNU; 2021-10-06 - 2021-10-06
NTNU Untitled
 
2020
8 Eggen, Renate W. Banschbach; Farstad, Randi.
Analyse av refleksjonsnotater i prosjektet "Padlet som læremiddel" - presentasjon og drøfting. Forskerseminar i forskergruppen "Studenters skriving"; 2020-05-27 - 2020-05-27
NTNU Untitled
 
9 Eggen, Renate W. Banschbach; Farstad, Randi.
Presentasjon og drøfting av fagfellevurdering og artikkel "Padlet som læremiddel – Et digitalt verktøy for etablering av tekstfellesskap i elevers lærings- og refleksjonsprosesser?. Forskerseminar i forskergruppen "Studenters skriving"; 2020-12-02 - 2020-12-02
NTNU Untitled
 
2019
10 Otnes, Hildegunn; Farstad, Randi.
Digital storytelling (DST) i norsklærerutdanninga. Morsmålsfaget som fag og forskningsfelt (NNMF7); 2019-10-23 - 2019-10-24
NTNU Untitled