Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-20 av 20

2017
1 Langseth, Inger Dagrun; Haugsbakken, Halvdan.
Introducing Blended Learning MOOC – A Study of One bMOOC in Norwegian Teacher Education. IFIP Advances in Information and Communication Technology 2017 ;Volum 493. s. 59-71
NTNU Untitled
 
2016
2 Haugsbakken, Halvdan.
Grunnlegger av kontroversiell Youtube-kanal dømt til fengsel etter bombestunt. Dagbladet [Avis] 2016-03-20
NTNU Untitled
 
3 Haugsbakken, Halvdan.
Norsk mannlig modell er instafamous. Melk & honning [Internett] 2016-03-17
NTNU Untitled
 
4 Haugsbakken, Halvdan.
“To listen, share, and to be relevant” – learning netiquette by reflective practice. IFIP Advances in Information and Communication Technology 2016 ;Volum 474. s. 191-203
NTNU Untitled
 
5 Haugsbakken, Halvdan Gaute Søvik.
Ny medieundersøkelse: - Viser hvor egnet sosiale medier er til seksuelt misbruk og mobbing. Dagbladet [Internett] 2016-05-28
NTNU Untitled
 
2014
6 Haugsbakken, Halvdan.
Connecting Social Capital by Social Media. I: ICT and Society. Springer 2014 ISBN 978-3-662-44207-4. s. 15-27
NTNU Untitled
 
7 Haugsbakken, Halvdan.
Connecting the dots by YouTubing Tutorials. AACE Journal 2014 (1) s. 2009-2018
NTNU Untitled
 
8 Haugsbakken, Halvdan; Langseth, Inger Dagrun.
YouTubing: Challenging Traditional Literacies and Encouraging Self-Organisation and Connecting in a Connectivist Approach to Learning in the K-12 System. Digital Culture and Education 2014 ;Volum 6.(2) s. 132-151
NTNU Untitled
 
2013
9 Haugsbakken, Halvdan.
The Refuseniks of Blogging. Nicolaus Copernicus University Press 2013 (ISBN 978-83-231-3090-1) 8 s.
NTNU Untitled
 
2012
10 Haugsbakken, Halvdan.
“Deling og organisering av kunnskap med bruk av web 2.0 teknologi i to klasserom”. FOU i Praksis 2012; 2012-04-23 - 2012-04-24
NTNU Untitled
 
11 Haugsbakken, Halvdan.
“Deling og organisering av kunnskap med bruk av web 2.0 teknologi i to klasserom”. Norsk antropologisk årskonferanse 2012; 2012-05-04 - 2012-05-06
NTNU Untitled
 
12 Haugsbakken, Halvdan.
Maskulin affære i Nordens ferieparadis. Jordens Folk 2012 (4)
NTNU Untitled
 
13 Haugsbakken, Halvdan.
Sharing and organizing of knowledge by use of web 2.0 technology – a classroom case. Education Symposium; 2012-04-19 - 2012-04-20
NTNU Untitled
 
2011
14 Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth; Aaslid, Bjørg Eva; Haugsbakken, Halvdan; Bungum, Brita; Mordal, Siri.
På vei mot framtida - men i ulik fart? Sluttrapport fra evaluering av skolens rådgiving. Trondheim: SINTEF Teknologi og samfunn 2011 (ISBN 978-82-14-05084-4) 267 s.
IRIS NTNU SINTEF Untitled
 
15 Finne, Håkon; Jensberg, Heidi; Aaslid, Bjørg Eva; Haugsbakken, Halvdan; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri.
A18011 Oppfatninger av studiekvalitet i lærerutdanningen blant studenter, lærerutdannere, øvingslærere og rektorer. Trondheim: SINTEF 2011 (ISBN 978-82-14-05081-3) 156 s.
IRIS NTNU SINTEF Untitled
 
16 Haugsbakken, Halvdan.
Frykt og avsky for casuals i norsk offentlighet – et antropologisk essay om casuals. Idrottsforum.org 2011
NTNU Untitled
 
17 Haugsbakken, Halvdan.
Offentlige IKT-prosjekter feiler. Dagbladet 2011
NTNU Untitled
 
18 Haugsbakken, Halvdan.
Sosiale medier i det offentlige. Bergens Tidende 2011
NTNU Untitled
 
19 Haugsbakken, Halvdan.
Sosiale medier i skolen og kommunal forvaltning - hva er praksis og hvilken læring oppnås?. Norsk Antropologisk Forenings Årskonferanse 2011; 2011-05-06 - 2011-05-08
NTNU Untitled
 
2008
20 Teige, Berit Kvalsvik; Haugsbakken, Halvdan; Buland, Trond Hallgeir; Dahl, Thomas.
Praksislæring og partnerskapsmodeller i lærerutdanningen i England, Wales, Finland og Norge. Trondheim: SINTEF 2008 (ISBN 9788214045734) 65 s. SINTEF Rapport(A7621)
SINTEF Untitled