Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-17 av 17

2019
1 Stock, Ingrid.
Faglig stemme i akademisk skriving. En kvalitativ undersøkelse av skrivehandlinger og kildebruk i bacheloroppgaver. : NTNU Trondheim 2019 100 s.
NTNU Untitled
 
2018
2 Stock, Ingrid.
Skriveprosessen og tekstens struktur. Kurs i vitenskapelig skriving; 2018-11-08 - 2018-11-08
NTNU Untitled
 
3 Stock, Ingrid.
The concept of writing acts - an alternative approach to the concept of genre?. NFEAP Conference; 2018-06-07 - 2018-06-08
NTNU Untitled
 
4 Stock, Ingrid.
What do we expect from bachelor students in their final thesis?. Earli SiG4; 2018-08-29 - 2018-08-31
NTNU Untitled
 
2017
5 Karsten, Andrea; Stock, Ingrid.
Zwei Varianten qualitativer Textanalyse zur Identifikation von Stimme(n) in Texten. I: Qualitative Methoden in der Schreibforschung. W. Bertelsmann Verlag 2017 ISBN 978-3-7639-5756-9. s. 189-207
NTNU Untitled
 
6 Stock, Ingrid.
Bacheloroppgaven - hvordan skal denne sjangeren forstås? En undersøkelse av bacheloroppgavens rammebetingelser. UNIPED 2017 ;Volum 40.(4) s. 325-345
NTNU Untitled
 
7 Stock, Ingrid.
Bacheloroppgaven - hvordan skal denne sjangeren forstås? En undersøkelse av bacheloroppgavens rammebetingelser. GREP konferanse. Grep om skriveopplæring: Innsikter frå ny forsking på skriving og vurdering; 2017-11-01 - 2017-11-03
NTNU Untitled
 
8 Stock, Ingrid.
Writer positions in bachelor theses. NFEAP Conference; 2017-06-08 - 2017-06-09
NTNU Untitled
 
2016
9 Stock, Ingrid.
Intertextualität im akademischen Schreiben – wie und zu welchem Zweck benutzen Bachelorstudenten Quellen in ihrer Bachelorarbeit?. Zitat, Referenz, Plagiat und andere Formen der Intertextualität; 2016-06-10 - 2016-06-11
NTNU Untitled
 
10 Stock, Ingrid.
Kildebruk - bruk av "andres stemmer" - hvorfor er det så vanskelig?. Akademisk skriving og dialogisk rettleiing i høgare utdanning; 2016-11-10 - 2016-11-11
NTNU Untitled
 
11 Stock, Ingrid; Eik-Nes, Nancy Lea.
Voice features in academic texts – A review of empirical studies. Journal of English for Academic Purposes 2016 ;Volum 24. s. 89-99
NTNU Untitled
 
2015
12 Stock, Ingrid.
How can the concept of voice contribute to the understanding and supporting of transition processes?. Internationales PROWITEC-Symposium; 2015-05-28 - 2015-05-29
NTNU Untitled
 
2014
13 Stock, Ingrid.
Developing one's own disciplinary voice. WRAB (Writing Research Across Borders); 2014-02-19 - 2014-02-22
NTNU Untitled
 
2013
14 Eik-Nes, Nancy Lea; Stock, Ingrid.
Students’ integration of language and content: developing a disciplinary voice. Integrating Content and Language in Higher Education; 2013-04-11 - 2013-04-13
NTNU Untitled
 
15 Stock, Ingrid; Eik-Nes, Nancy Lea.
Students’ integration of language and content: developing a disciplinary voice. ICLHE conference (Integrating Content and Language in Higher Education); 2013-04-11 - 2013-04-13
NTNU Untitled
 
2010
16 Stock, Ingrid.
Masterstudenten i spenningsfeltet mellom etablerte konvensjoner og utvikling av egen faglig stemme. : NTNU 2010 110 s.
NTNU Untitled
 
17 Stock, Ingrid.
The authorial presence of learner-writers in their master theses: caught between centripetal and centrifugal forces?. WDHE conference; 2010-06-28 - 2010-06-30
NTNU Untitled