Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-9 av 9

2023
1 Kirkvold, Lillian; Berge, Åsa Dahl.
Fuggelmyra - en fiktiv boltreplass for lærerstudentene. Kunnskapslunsj; 2023-08-24 - 2023-08-24
NTNU Untitled
 
2 Kirkvold, Lillian; Berge, Åsa Dahl; Langfeldt, Marit Buset.
700 valg som påvirker elevenes energi. Stand under Researcher's night 2023; 2023-09-29 - 2023-09-29
NTNU Untitled
 
3 Kirkvold, Lillian; Strand, Gro Marte; Günther Merg, Tuva.
The transition from kindergarten to school: Children's participation as a prerequisite to ensure social continuity. EECERA 2023; 2023-08-30 - 2023-09-02
NTNU Untitled
 
2022
4 Strand, Gro Marte; Kirkvold, Lillian.
Hva er "overgangen" mellom barnehage og skole. Personalmøte; 2022-03-08 - 2022-03-08
NTNU Untitled
 
2021
5 Kirkvold, Lillian.
Lærernes forventninger til elever med spesialpedagogiske behov. En kvantitativ studie av spesialpedagogiske kategoriers effekt på lærernes forventninger.. Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet 2021 (ISBN 978-82-326-6968-4) 183 s.
NTNU Untitled
 
2018
6 Uthus, Marit; Moen, Torill; Sæteren, Anne-Lise; Kirkvold, Lillian.
Spesialundervisning mot nye mål og ny mening. Adresseavisen 2018 s. -
NTNU Untitled
 
2017
7 Berge, Åsa Dahl; Kirkvold, Lillian.
Fuggelmyra skole som en fiktiv boltreplass for lærerstudentene til å reflektere over teori og praksis. Læringsfestivalen 2017; 2017-05-08 - 2017-05-09
NTNU Untitled
 
2015
8 Kirkvold, Lillian.
Lærernes forventninger til elever med særskilte behov. FOU i Praksis; 2015-04-09 - 2015-04-10
NTNU Untitled
 
2009
9 Kirkvold, Lillian.
Assessing the Effects of Labelling in Inclusive Schools. ECER2009; 2009-09-25 - 2009-09-30
NTNU Untitled