2023
|
1. |
Kirkvold, Lillian; Berge, Åsa Dahl. Fuggelmyra - en fiktiv boltreplass for lærerstudentene. Kunnskapslunsj; 2023-08-24 - 2023-08-24 NTNU
Untitled
|
|
2. |
Kirkvold, Lillian; Berge, Åsa Dahl; Langfeldt, Marit Buset. 700 valg som påvirker elevenes energi. Stand under Researcher's night 2023; 2023-09-29 - 2023-09-29 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Kirkvold, Lillian; Strand, Gro Marte; Günther Merg, Tuva. The transition from kindergarten to school: Children's participation as a prerequisite to ensure social continuity. EECERA 2023; 2023-08-30 - 2023-09-02 NTNU
Untitled
|
2022
|
4. |
Strand, Gro Marte; Kirkvold, Lillian. Hva er "overgangen" mellom barnehage og skole. Personalmøte; 2022-03-08 - 2022-03-08 NTNU
Untitled
|
2021
|
5. |
Kirkvold, Lillian. Lærernes forventninger til elever med spesialpedagogiske behov. En kvantitativ studie av spesialpedagogiske kategoriers effekt på lærernes forventninger.. Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet 2021 (ISBN 978-82-326-6968-4) 183 s. NTNU
Untitled
|
2018
|
6. |
Uthus, Marit; Moen, Torill; Sæteren, Anne-Lise; Kirkvold, Lillian. Spesialundervisning mot nye mål og ny mening. Adresseavisen 2018 s. - NTNU
Untitled
|
2017
|
7. |
Berge, Åsa Dahl; Kirkvold, Lillian. Fuggelmyra skole som en fiktiv boltreplass for lærerstudentene til å reflektere over teori og praksis. Læringsfestivalen 2017; 2017-05-08 - 2017-05-09 NTNU
Untitled
|
2015
|
8. |
Kirkvold, Lillian. Lærernes forventninger til elever med særskilte behov. FOU i Praksis; 2015-04-09 - 2015-04-10 NTNU
Untitled
|
2009
|
9. |
Kirkvold, Lillian. Assessing the Effects of Labelling in Inclusive Schools. ECER2009; 2009-09-25 - 2009-09-30 NTNU
Untitled
|