Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-9 av 9

2016
1 Lorentsen, Hilde; Tveit, William Arne.
Norske barn får for lite ros. nrk.no [Internett] 2016-09-27
NTNU Untitled
 
2 Tveit, William Arne.
Anerkjennelse i samtale om tallet 18. I: Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.. Gyldendal Akademisk 2016 ISBN 978820549382-7.
NTNU Untitled
 
3 Tveit, William Arne.
Hvordan kan PPT bidra til å utvikle læringsmiljøet i skolen?.
NTNU Untitled
 
4 Tveit, William Arne.
Proaktive strategier - bruk av klasseregler - muligheter og dilemmaer. SEVU-PPT nett Trondheim 2016
NTNU Untitled
 
5 Tveit, William Arne.
Å styrke den kollektive bevisstheten. Utdanning 2016 (16) s. 48-51
NTNU Untitled
 
2014
6 Tveit, William Arne.
PP-rådgiveres læring gjennom videreutdanning. I: Inklusionens historie og aktualitet. Festskrift til en ildsjel - Ole Hansen. Dafolo Forlag 2014 ISBN 978-87-7160-008-7. s. 87-98
NTNU Untitled
 
7 Tveit, William Arne; Elder, Ingunn.
Kvantespranget - en modell for mestring og medvirkning i skolen. Utdanning 2014 (19) s. 48-51
NTNU Untitled
 
2013
8 Moen, Torill; Tveit, Arne.
Continuing professional development for educational-psychological counsellors: reflection by means of theory. European Educational Research Association (ECER); 2013-09-09 - 2013-09-13
NTNU Untitled
 
2012
9 Tveit, William Arne.
Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet. Gyldendal Akademisk 2012 (ISBN 9788205423121) 43 s.
NTNU Untitled