Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-8 av 8

2021
1 Aadland, Eli Kristin; By, Inger - Åshild; Elnan, Merete; Fauske, Laila Belinda; Fossøy, Joar; Løvdal, Randi; Midthaugen, Per; Sandven, Jostein; Torgersen, Anette; Vestby, Stian.
Nasjonale retningslinjer for lærerutdanning i praktiske og estetiske fag for trinn 1-13. Oslo: Universitets- og høgskolerådet 2021 63 s.
USN UIA HVL OSLOMET HINN NIH Untitled
 
2 Esser-Noethlichs, Marc; Midthaugen, Per.
Interkulturell læring og inkludering i kroppsøving - noen fagdidaktiske refleksjoner.. I: Inkluderende kroppsøving. Cappelen Damm Akademisk 2021 ISBN 9788202675639. s. 106-129
OSLOMET NIH Untitled
 
2019
3 Birkelund, Ingrid; Midthaugen, Per.
Ny som kroppsøvingslærer - hvordan oppleves det første året i yrket?. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis 2019 ;Volum 13.(1) s. 25-43
NIH Untitled
 
2018
4 Midthaugen, Per; Bentzen, Marte; Standal, Øyvind Førland.
Inclusion in Physical Education, Organized Sports and Self-Organized Activities in the lens of Self-Determination Theory.. Conference on Motivation; 2018-11-08 - 2018-11-08
HINN NIH Untitled
 
2015
5 Esser-Noethlichs, Marc; Midthaugen, Per.
Interkulturell læring og inkludering i kroppsøving - noen fagdidaktiske refleksjoner. I: Inkluderende kroppsøving. Cappelen Damm Akademisk 2015 ISBN 978-82-02-47064-7. s. 96-120
OSLOMET NIH Untitled
 
2014
6 Leirhaug, Petter Erik; Midthaugen, Per.
Kompetansen hos kroppsøvingslærerne i grunnskolen : fortsatt en utfordring. Kroppsøving 2014 ;Volum 64.(6) s. 6-7
NIH Untitled
 
7 Midthaugen, Per.
Inkluderende læring i kroppsøving. I: Kulturelt og etnisk elevmangfold i skolen. Fagbokforlaget 2014 ISBN 978-82-321-0198-6. s. 119-144
NIH Untitled
 
2011
8 Midthaugen, Per.
Learning the difference : on-the-job training of PE teachers, and its effect on upper secondary students. Oslo: Norwegian School of Sport Sciences 2011 (ISBN 978-82-502-0463-8)
NIH Untitled