2023
|
1. |
Festøy, Anne Randi Fagerlid; Berg, Karianne; Sæteren, Anne-Lise; Moen, Torill; Åmot, Ingvild. Overgang barnehage-skole for barn med særskilte behov - en systematisk litterturgjennomgang fra perioden 2015-2021. Spesialpedagogikk 2023 ;Volum 2. s. 58-71 HVO NORD NTNU DMMH
Untitled
|
2020
|
2. |
Sæteren, Anne-Lise. Stille elever i skolen. Hvordan kan læreren møde elever med stille adfærd?. Dansk Psykologisk Forlag 2020 (ISBN 978-87-7158-779-1) 118 s. NTNU
Untitled
|
2019
|
3. |
Sæteren, Anne-Lise. Læreren i møte med elever med stille atferd. Gyldendal Norsk Forlag A/S 2019 (ISBN 9788205512245) 108 s. NTNU
Untitled
|
|
4. |
Sæteren, Anne-Lise; Moen, Torill; Rismark, Marit. Langsomhet i undervisningen – en innfallsvinkel for å få barn med stille adferd mer deltagende i klasserommet. Spesialpedagogikk 2019 ;Volum 84.(1) s. 33-43 NTNU
Untitled
|
2018
|
5. |
Uthus, Marit; Moen, Torill; Sæteren, Anne-Lise; Kirkvold, Lillian. Spesialundervisning mot nye mål og ny mening. Adresseavisen 2018 s. - NTNU
Untitled
|
2017
|
6. |
Sæteren, Anne-Lise; Moen, Torill; Rismark, Marit. De stille barna. I: Didaktisk praksis 1. - 7. trinn. Gyldendal Akademisk 2017 ISBN 978-82-05-50060-0. s. 59-73 NTNU
Untitled
|
2016
|
7. |
Sæteren, Anne-Lise. Langsomhet i samtalen om tallet 18. I: Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.. Gyldendal Akademisk 2016 ISBN 978820549382-7. s. 85-96 NTNU
Untitled
|
|
8. |
Sæteren, Anne-Lise. Lytt til de stille barna. Adresseavisen [Avis] 2016-06-03 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Sæteren, Anne-Lise. Dealing With children With withdrawn behavior - a narrative study of one teacher's dealings With a child With withdrawn behavior in ordinary classroom activities.. Institutt for pedagogikk og livslang læring: NTNU 2016 191 s. NTNU
Untitled
|
2014
|
10. |
Moen, Torill; Tveit, Arne; Tislevold, Snefrid; Songedal, Anne-Lise Sæteren; Buseth, Lena; Saur, Ellen. "Teacher-pupil relationship". NERA 2014 Congress; 2014-03-05 - 2014-03-07 NTNU
Untitled
|
|
11. |
Songedal, Anne-Lise Sæteren. Think-time in the Math lesson. The Nordic Educational Research Association; 2014-03-05 - 2014-03-07 NTNU
Untitled
|
2013
|
12. |
Songedal, Anne-Lise Sæteren. Including a Withdrawn Pupil in Class. European Educational Research Association; 2013-09-10 - 2013-09-13 NTNU
Untitled
|
|
13. |
Songedal, Anne-Lise Sæteren. The Researchers Role in the Analyzing Process. European Educational Research Association; 2013-09-10 - 2013-09-13 NTNU
Untitled
|
2012
|
14. |
Songedal, Anne-Lise Sæteren. Silent in Class. Focus on Introvert Behaviour in one Teacher's Classroom. European Conference on Educational Research; 2012-09-18 - 2012-09-21 NTNU
Untitled
|
|
15. |
Songedal, Anne-Lise Sæteren. "Stille i klassen" - en lærers praksis og refleksjoner omkring innadvendt elevatferd. FoU i Praksis; 2012-04-23 - 2012-04-24 NTNU
Untitled
|