Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-15 av 15

2023
1 Festøy, Anne Randi Fagerlid; Berg, Karianne; Sæteren, Anne-Lise; Moen, Torill; Åmot, Ingvild.
Overgang barnehage-skole for barn med særskilte behov - en systematisk litterturgjennomgang fra perioden 2015-2021. Spesialpedagogikk 2023 ;Volum 2. s. 58-71
HVO NORD NTNU DMMH Untitled
 
2020
2 Sæteren, Anne-Lise.
Stille elever i skolen. Hvordan kan læreren møde elever med stille adfærd?. Dansk Psykologisk Forlag 2020 (ISBN 978-87-7158-779-1) 118 s.
NTNU Untitled
 
2019
3 Sæteren, Anne-Lise.
Læreren i møte med elever med stille atferd. Gyldendal Norsk Forlag A/S 2019 (ISBN 9788205512245) 108 s.
NTNU Untitled
 
4 Sæteren, Anne-Lise; Moen, Torill; Rismark, Marit.
Langsomhet i undervisningen – en innfallsvinkel for å få barn med stille adferd mer deltagende i klasserommet. Spesialpedagogikk 2019 ;Volum 84.(1) s. 33-43
NTNU Untitled
 
2018
5 Uthus, Marit; Moen, Torill; Sæteren, Anne-Lise; Kirkvold, Lillian.
Spesialundervisning mot nye mål og ny mening. Adresseavisen 2018 s. -
NTNU Untitled
 
2017
6 Sæteren, Anne-Lise; Moen, Torill; Rismark, Marit.
De stille barna. I: Didaktisk praksis 1. - 7. trinn. Gyldendal Akademisk 2017 ISBN 978-82-05-50060-0. s. 59-73
NTNU Untitled
 
2016
7 Sæteren, Anne-Lise.
Langsomhet i samtalen om tallet 18. I: Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.. Gyldendal Akademisk 2016 ISBN 978820549382-7. s. 85-96
NTNU Untitled
 
8 Sæteren, Anne-Lise.
Lytt til de stille barna. Adresseavisen [Avis] 2016-06-03
NTNU Untitled
 
9 Sæteren, Anne-Lise.
Dealing With children With withdrawn behavior - a narrative study of one teacher's dealings With a child With withdrawn behavior in ordinary classroom activities.. Institutt for pedagogikk og livslang læring: NTNU 2016 191 s.
NTNU Untitled
 
2014
10 Moen, Torill; Tveit, Arne; Tislevold, Snefrid; Songedal, Anne-Lise Sæteren; Buseth, Lena; Saur, Ellen.
"Teacher-pupil relationship". NERA 2014 Congress; 2014-03-05 - 2014-03-07
NTNU Untitled
 
11 Songedal, Anne-Lise Sæteren.
Think-time in the Math lesson. The Nordic Educational Research Association; 2014-03-05 - 2014-03-07
NTNU Untitled
 
2013
12 Songedal, Anne-Lise Sæteren.
Including a Withdrawn Pupil in Class. European Educational Research Association; 2013-09-10 - 2013-09-13
NTNU Untitled
 
13 Songedal, Anne-Lise Sæteren.
The Researchers Role in the Analyzing Process. European Educational Research Association; 2013-09-10 - 2013-09-13
NTNU Untitled
 
2012
14 Songedal, Anne-Lise Sæteren.
Silent in Class. Focus on Introvert Behaviour in one Teacher's Classroom. European Conference on Educational Research; 2012-09-18 - 2012-09-21
NTNU Untitled
 
15 Songedal, Anne-Lise Sæteren.
"Stille i klassen" - en lærers praksis og refleksjoner omkring innadvendt elevatferd. FoU i Praksis; 2012-04-23 - 2012-04-24
NTNU Untitled