2023
|
1. |
Bentsen, Kristin; Pedersen, Per Egil. Can digital platforms support moralized markets? An analysis of affordances that matter to moralization. Marketing Theory 2023 s. - USN
Untitled
|
|
2. |
Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil; Lie, Trygve. A bird in the hand: empirically grounded archetypes of collaborative innovation in the public sector. Public Management Review 2023 s. - HK USN NHH
Untitled
|
|
3. |
Reinsberg, Richard; Pedersen, Per Egil; Solem, Birgit Andrine Apenes. Value creation in digital platform business models: value conceptualizations, value dimensions and value logics. I: Research Handbook on Digital Strategy. Edward Elgar Publishing 2023 ISBN 978 1 80037 889 6. s. 194-210 USN
Untitled
|
|
4. |
Skard, Siv E. Rosendahl; Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil. Adoption of ambient-assisted living: the relevance of practices, ecosystems and temporality. Information Technology and People 2023 s. - NHH USN
Untitled
|
|
5. |
Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil. Planning for a bird in hand: innovation through the interplay between causation and effectuation in public procurement. Effectuation conference; 2023-11-13 - 2023-11-15 USN UIA
Untitled
|
|
6. |
Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil; Holm, Kari Mette. BOLO - Bærekraftig offentlig innkjøp av lokalmat.. Seminar for prosjektdeltakere og intressenter; 2023-10-17 - 2023-10-17 USN UIA
Untitled
|
2022
|
7. |
Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil. Bringing together the whats and hows in the service innovation literature: An integrative framework. International Journal of Management Reviews 2022 ;Volum 24.(4) s. 625-653 USN HK NHH
Untitled
|
|
8. |
Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil. Patterns of collaborative innovation in the public sector. ISPIM Innovation Conference; 2022-11-28 - 2022-11-30 HK USN NHH
Untitled
|
|
9. |
Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil; Oklevik, Ove. Exploring the relationship between active learning, student well-being, and student performance satisfaction: A student engagement perspective. Beta 2022 ;Volum 36.(1) s. - HVL NHH USN
Untitled
|
|
10. |
Oklevik, Ove; Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil. Exploring the relationship between co-creation (DART), brand experience strength, and brand satisfaction: a brand engagement perspective. Journal of Marketing Theory and Practice 2022 s. - NHH USN HVL
Untitled
|
|
11. |
Solem, Birgit Andrine Apenes; Råve, Anders; Pedersen, Per Egil. DISRE - prosjektworkshop med masterstudenter, Happy Homes og InFuture. Heldagssamling og workshop; 2022-03-30 - 2022-03-30 USN UIA
Untitled
|
|
12. |
Solem, Birgit Andrine Apenes; Råve, Anders; Pedersen, Per Egil. Prosjekt DISRE - Workshop om datadeling og GDPR. Halvdagssamling hos InFuture m. Bull Advokater; 2022-11-15 - 2022-11-15 USN UIA
Untitled
|
2021
|
13. |
Bentsen, Kristin; Pedersen, Per Egil. Det betyr mye for folk å vite hvor grisen har vokst opp. Gjengangeren [Avis] 2021-11-27 USN
Untitled
|
|
14. |
Bentsen, Kristin. Three Essays on Market Shaping Dynamics in Digital Local Food Markets. : USN 2021 (ISBN 978-82-7860-479-3) 112 s. USN
Untitled
|
|
15. |
Berg, Øystein; Pedersen, Per Egil. Innsiktsgapet. Oslo: Virke 2021 120 s. USN
Untitled
|
|
16. |
Pedersen, Per Egil. Facebook-data. Til nytte for både admin og forsker?. Bygdøy seminaret; 2021-09-27 USN
Untitled
|
|
17. |
Pedersen, Per Egil. Forskere hjelper faghandelen i kampen mot nettgigantene. USN
Untitled
|
|
18. |
Pedersen, Per Egil. Hvordan virker en digital plattform? REKO-erfaringer. Fagmøte for REKO Vestfold; 2021-10-21 USN
Untitled
|
|
19. |
Pedersen, Per Egil. inFuture er med på laget når forskere hjelper faghandelen i kampen mot nettgigantene. USN
Untitled
|
|
20. |
Pedersen, Per Egil. Videomateriale til Digitaliseringsskolen for varehandel. USN Borre 2021 USN
Untitled
|
|
21. |
Pedersen, Per Egil; Berg, Øystein; Normann, Håkon Endresen. Data Driven Innovation in Specialized Retail Ecosystems. Handelskonferansen 2021; 2021-09-21 NIFU USN
Untitled
|
|
22. |
Pedersen, Per Egil; Reynisson, Guðbjartur Karl. Sandvika: Noen tall og sammenligninger, Presentasjon for REKO ringen Sandvikas medlemmer. REKO ringen Sandvikas medlemsmøte; 2021-11-22 USN
Untitled
|
|
23. |
Pedersen, Per Egil; Solem, Birgit Andrine Apenes. Hvordan videreutvikle din forretningsmodell til å bli digital? Og bærekraftig?. Frokostseminar/Fagmøte; 2021-09-24 - 2021-09-24 USN UIA
Untitled
|
|
24. |
Pedersen, Per Egil; Viciunaite, Viktorija. Pris er ikke viktig. Kapital [Tidsskrift] 2021-06-10 USN
Untitled
|
|
25. |
Pedersen, Per Egil; Viciunaite, Viktorija. REKO - Kva sier forskningen. NBS Landsmøte; 2021-10-29 USN
Untitled
|
|
26. |
Reinsberg, Richard; Pedersen, Per Egil. Digitale forretningsmodeller og markedsplattformer. Frokostseminar/fagmøte; 2021-10-19 - 2021-10-19 USN UIA
Untitled
|
|
27. |
Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil. Det ser ut som en matfestival, men er en ny form for dagligvarehandel. Aftenposten [Avis] 2021-09-05 USN
Untitled
|
|
28. |
Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil. Digitale matplattformer – nye kanaler for omsetning av lokalmat? Styrker, svakheter og muligheter eksemplifisert gjennom REKO-ringenes fremvekst. Statsforvalterens årssamling; 2021-11-17 USN
Untitled
|
2020
|
29. |
Bentsen, Kristin; Fischer, Eileen; Pedersen, Per Egil. Digital platforms and market intermediation. Association for consumer research; 2020-09-17 - 2020-09-17 USN
Untitled
|
|
30. |
Bentsen, Kristin; Fischer, Eileen; Pedersen, Per Egil. Digital Platforms and Market Intermediation. ACR; 2020-10-01 - 2020-10-03 USN NHH
Untitled
|
|
31. |
Bentsen, Kristin Joyce; Fischer, Eileen; Pedersen, Per Egil. Should you be doing that? moral policing in economic markets. Schulich school of business; 2020-11-20 - 2020-11-20 USN
Untitled
|
|
32. |
Bentsen, Kristin; Pedersen, Per Egil. Consumers in local food markets: From adoption to market co-creation. British Food Journal 2020 s. - USN
Untitled
|
|
33. |
Kristensson, Per; Pedersen, Per Egil; Thorbjørnsen, Helge. New perspectives on consumer adoption and diffusion of innovations. Journal of Business Research 2020 ;Volum 116. s. 522-525 NHH USN
Untitled
|
|
34. |
Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil. In-store, location-based mobile advertising effects. The mediating role of brand experience. Beta 2020 ;Volum 34.(2) s. 161-182 USN NHH
Untitled
|
|
35. |
Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil; Skard, Siv E. Rosendahl. Ecosystem adoption of practices over time (EAPT): Toward an alternative view of contemporary technology adoption. Journal of Business Research 2020 ;Volum 116. s. 542-551 NHH USN
Untitled
|
|
36. |
Pedersen, Per Egil. Populært med REKO ring. NRK TV [TV] 2020-12-22 USN NHH
Untitled
|
|
37. |
Pedersen, Per Egil; Nysveen, Herbjørn. Understanding Mobile Apps as Platform Based Services in Multisided Markets. Adoption and Diffusion. I: The Oxford Handbook of Mobile Communication and Society. Oxford University Press 2020 ISBN 9780190864385. USN NHH
Untitled
|
|
38. |
Solem, Birgit Andrine Apenes; Honerud, Jon Hovland; Pedersen, Per Egil. Suksessfaktorer for pop-up-lokaler i merkebygging, entreprenørskap og sentrumsutvikling. Magma forskning og viten 2020 ;Volum 23.(6) s. 86-95 NHH USN
Untitled
|
|
39. |
Solem, Birgit Andrine Apenes; Reinsberg, Richard; Pedersen, Per Egil. Oppstartsamling/kick off for Digitaliseringsskolen. Heldagssamling og workshop; 2020-09-01 - 2020-09-01 USN UIA
Untitled
|
2019
|
40. |
Kurtmollaiev, Seidali; Solberg, Anneline; Kaasin, Emilie; Pedersen, Per Egil. Using service science to explicate the relationship between innovation and revenue growth. INFORMS Conference on Service Science; 2019-06-27 - 2019-06-29 USN NHH
Untitled
|
|
41. |
Pedersen, Per Egil. De driver butikk fra bagasjerommet. Adresseavisa [Avis] 2019-11-30 USN NHH
Untitled
|
|
42. |
Pedersen, Per Egil. Digifood - Digital innovasjon i matmarkedet. Landbruksministerens besøk i Vestfold; 2019-05-20 - 2019-05-20 USN NHH
Untitled
|
|
43. |
Pedersen, Per Egil. Digitalisering i varehandelen - hva skjer når Amazon kommer til byen? Og hva kan vi gjøre.... Frokostmøte for alle næringsforeningene i Vestfold; 2019-03-12 - 2019-03-12 USN NHH
Untitled
|
|
44. |
Pedersen, Per Egil. Digitaliseringen krever nye samarbeidsformer. Fylkesmannens strategikonferanse; 2019-03-14 - 2019-03-14 USN NHH
Untitled
|
|
45. |
Pedersen, Per Egil. Forretningsmodeller i digitaliserte markeder. Arendalsuka; 2019-08-14 - 2019-08-14 USN NHH
Untitled
|
|
46. |
Pedersen, Per Egil. Jeg fikk plutselig en inntekt jeg er stolt av. Nrk.no [Internett] 2019-06-07 USN NHH
Untitled
|
|
47. |
Pedersen, Per Egil. Norge Nå på REKO utlevering i Levanger. NRK Norge Nå [TV] 2019-10-01 USN NHH
Untitled
|
|
48. |
Pedersen, Per Egil. REKO ringane blir forskarmat. Nationen [Avis] 2019-06-17 USN NHH
Untitled
|
|
49. |
Pedersen, Per Egil. Reko-ringer – Erfaringer fra Norge. Seminar om digitale matmarkeder; 2019-03-26 - 2019-03-26 USN NHH
Untitled
|
|
50. |
Pedersen, Per Egil. Samarbeidsmodeller for innovasjon i offentlig sektor. Difi Faglunsj; 2019-11-11 - 2019-11-11 USN NHH
Untitled
|