Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-50 av 237 << Forrige 1 2 3 4 5    Neste >>

2023
1 Bentsen, Kristin; Pedersen, Per Egil.
Can digital platforms support moralized markets? An analysis of affordances that matter to moralization. Marketing Theory 2023 s. -
USN Untitled
 
2 Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil; Lie, Trygve.
A bird in the hand: empirically grounded archetypes of collaborative innovation in the public sector. Public Management Review 2023 s. -
HK USN NHH Untitled
 
3 Reinsberg, Richard; Pedersen, Per Egil; Solem, Birgit Andrine Apenes.
Value creation in digital platform business models: value conceptualizations, value dimensions and value logics. I: Research Handbook on Digital Strategy. Edward Elgar Publishing 2023 ISBN 978 1 80037 889 6. s. 194-210
USN Untitled
 
4 Skard, Siv E. Rosendahl; Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil.
Adoption of ambient-assisted living: the relevance of practices, ecosystems and temporality. Information Technology and People 2023 s. -
NHH USN Untitled
 
5 Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil.
Planning for a bird in hand: innovation through the interplay between causation and effectuation in public procurement. Effectuation conference; 2023-11-13 - 2023-11-15
USN UIA Untitled
 
6 Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil; Holm, Kari Mette.
BOLO - Bærekraftig offentlig innkjøp av lokalmat.. Seminar for prosjektdeltakere og intressenter; 2023-10-17 - 2023-10-17
USN UIA Untitled
 
2022
7 Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil.
Bringing together the whats and hows in the service innovation literature: An integrative framework. International Journal of Management Reviews 2022 ;Volum 24.(4) s. 625-653
USN HK NHH Untitled
 
8 Kurtmollaiev, Seidali; Pedersen, Per Egil.
Patterns of collaborative innovation in the public sector. ISPIM Innovation Conference; 2022-11-28 - 2022-11-30
HK USN NHH Untitled
 
9 Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil; Oklevik, Ove.
Exploring the relationship between active learning, student well-being, and student performance satisfaction: A student engagement perspective. Beta 2022 ;Volum 36.(1) s. -
HVL NHH USN Untitled
 
10 Oklevik, Ove; Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil.
Exploring the relationship between co-creation (DART), brand experience strength, and brand satisfaction: a brand engagement perspective. Journal of Marketing Theory and Practice 2022 s. -
NHH USN HVL Untitled
 
11 Solem, Birgit Andrine Apenes; Råve, Anders; Pedersen, Per Egil.
DISRE - prosjektworkshop med masterstudenter, Happy Homes og InFuture. Heldagssamling og workshop; 2022-03-30 - 2022-03-30
USN UIA Untitled
 
12 Solem, Birgit Andrine Apenes; Råve, Anders; Pedersen, Per Egil.
Prosjekt DISRE - Workshop om datadeling og GDPR. Halvdagssamling hos InFuture m. Bull Advokater; 2022-11-15 - 2022-11-15
USN UIA Untitled
 
2021
13 Bentsen, Kristin; Pedersen, Per Egil.
Det betyr mye for folk å vite hvor grisen har vokst opp. Gjengangeren [Avis] 2021-11-27
USN Untitled
 
14 Bentsen, Kristin.
Three Essays on Market Shaping Dynamics in Digital Local Food Markets. : USN 2021 (ISBN 978-82-7860-479-3) 112 s.
USN Untitled
 
15 Berg, Øystein; Pedersen, Per Egil.
Innsiktsgapet. Oslo: Virke 2021 120 s.
USN Untitled
 
16 Pedersen, Per Egil.
Facebook-data. Til nytte for både admin og forsker?. Bygdøy seminaret; 2021-09-27
USN Untitled
 
17 Pedersen, Per Egil.
Forskere hjelper faghandelen i kampen mot nettgigantene.
USN Untitled
 
18 Pedersen, Per Egil.
Hvordan virker en digital plattform? REKO-erfaringer. Fagmøte for REKO Vestfold; 2021-10-21
USN Untitled
 
19 Pedersen, Per Egil.
inFuture er med på laget når forskere hjelper faghandelen i kampen mot nettgigantene.
USN Untitled
 
20 Pedersen, Per Egil.
Videomateriale til Digitaliseringsskolen for varehandel. USN Borre 2021
USN Untitled
 
21 Pedersen, Per Egil; Berg, Øystein; Normann, Håkon Endresen.
Data Driven Innovation in Specialized Retail Ecosystems. Handelskonferansen 2021; 2021-09-21
NIFU USN Untitled
 
22 Pedersen, Per Egil; Reynisson, Guðbjartur Karl.
Sandvika: Noen tall og sammenligninger, Presentasjon for REKO ringen Sandvikas medlemmer. REKO ringen Sandvikas medlemsmøte; 2021-11-22
USN Untitled
 
23 Pedersen, Per Egil; Solem, Birgit Andrine Apenes.
Hvordan videreutvikle din forretningsmodell til å bli digital? Og bærekraftig?. Frokostseminar/Fagmøte; 2021-09-24 - 2021-09-24
USN UIA Untitled
 
24 Pedersen, Per Egil; Viciunaite, Viktorija.
Pris er ikke viktig. Kapital [Tidsskrift] 2021-06-10
USN Untitled
 
25 Pedersen, Per Egil; Viciunaite, Viktorija.
REKO - Kva sier forskningen. NBS Landsmøte; 2021-10-29
USN Untitled
 
26 Reinsberg, Richard; Pedersen, Per Egil.
Digitale forretningsmodeller og markedsplattformer. Frokostseminar/fagmøte; 2021-10-19 - 2021-10-19
USN UIA Untitled
 
27 Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil.
Det ser ut som en matfestival, men er en ny form for dagligvarehandel. Aftenposten [Avis] 2021-09-05
USN Untitled
 
28 Viciunaite, Viktorija; Pedersen, Per Egil.
Digitale matplattformer – nye kanaler for omsetning av lokalmat? Styrker, svakheter og muligheter eksemplifisert gjennom REKO-ringenes fremvekst. Statsforvalterens årssamling; 2021-11-17
USN Untitled
 
2020
29 Bentsen, Kristin; Fischer, Eileen; Pedersen, Per Egil.
Digital platforms and market intermediation. Association for consumer research; 2020-09-17 - 2020-09-17
USN Untitled
 
30 Bentsen, Kristin; Fischer, Eileen; Pedersen, Per Egil.
Digital Platforms and Market Intermediation. ACR; 2020-10-01 - 2020-10-03
USN NHH Untitled
 
31 Bentsen, Kristin Joyce; Fischer, Eileen; Pedersen, Per Egil.
Should you be doing that? moral policing in economic markets. Schulich school of business; 2020-11-20 - 2020-11-20
USN Untitled
 
32 Bentsen, Kristin; Pedersen, Per Egil.
Consumers in local food markets: From adoption to market co-creation. British Food Journal 2020 s. -
USN Untitled
 
33 Kristensson, Per; Pedersen, Per Egil; Thorbjørnsen, Helge.
New perspectives on consumer adoption and diffusion of innovations. Journal of Business Research 2020 ;Volum 116. s. 522-525
NHH USN Untitled
 
34 Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil.
In-store, location-based mobile advertising effects. The mediating role of brand experience. Beta 2020 ;Volum 34.(2) s. 161-182
USN NHH Untitled
 
35 Nysveen, Herbjørn; Pedersen, Per Egil; Skard, Siv E. Rosendahl.
Ecosystem adoption of practices over time (EAPT): Toward an alternative view of contemporary technology adoption. Journal of Business Research 2020 ;Volum 116. s. 542-551
NHH USN Untitled
 
36 Pedersen, Per Egil.
Populært med REKO ring. NRK TV [TV] 2020-12-22
USN NHH Untitled
 
37 Pedersen, Per Egil; Nysveen, Herbjørn.
Understanding Mobile Apps as Platform Based Services in Multisided Markets. Adoption and Diffusion. I: The Oxford Handbook of Mobile Communication and Society. Oxford University Press 2020 ISBN 9780190864385.
USN NHH Untitled
 
38 Solem, Birgit Andrine Apenes; Honerud, Jon Hovland; Pedersen, Per Egil.
Suksessfaktorer for pop-up-lokaler i merkebygging, entreprenørskap og sentrumsutvikling. Magma forskning og viten 2020 ;Volum 23.(6) s. 86-95
NHH USN Untitled
 
39 Solem, Birgit Andrine Apenes; Reinsberg, Richard; Pedersen, Per Egil.
Oppstartsamling/kick off for Digitaliseringsskolen. Heldagssamling og workshop; 2020-09-01 - 2020-09-01
USN UIA Untitled
 
2019
40 Kurtmollaiev, Seidali; Solberg, Anneline; Kaasin, Emilie; Pedersen, Per Egil.
Using service science to explicate the relationship between innovation and revenue growth. INFORMS Conference on Service Science; 2019-06-27 - 2019-06-29
USN NHH Untitled
 
41 Pedersen, Per Egil.
De driver butikk fra bagasjerommet. Adresseavisa [Avis] 2019-11-30
USN NHH Untitled
 
42 Pedersen, Per Egil.
Digifood - Digital innovasjon i matmarkedet. Landbruksministerens besøk i Vestfold; 2019-05-20 - 2019-05-20
USN NHH Untitled
 
43 Pedersen, Per Egil.
Digitalisering i varehandelen - hva skjer når Amazon kommer til byen? Og hva kan vi gjøre.... Frokostmøte for alle næringsforeningene i Vestfold; 2019-03-12 - 2019-03-12
USN NHH Untitled
 
44 Pedersen, Per Egil.
Digitaliseringen krever nye samarbeidsformer. Fylkesmannens strategikonferanse; 2019-03-14 - 2019-03-14
USN NHH Untitled
 
45 Pedersen, Per Egil.
Forretningsmodeller i digitaliserte markeder. Arendalsuka; 2019-08-14 - 2019-08-14
USN NHH Untitled
 
46 Pedersen, Per Egil.
Jeg fikk plutselig en inntekt jeg er stolt av. Nrk.no [Internett] 2019-06-07
USN NHH Untitled
 
47 Pedersen, Per Egil.
Norge Nå på REKO utlevering i Levanger. NRK Norge Nå [TV] 2019-10-01
USN NHH Untitled
 
48 Pedersen, Per Egil.
REKO ringane blir forskarmat. Nationen [Avis] 2019-06-17
USN NHH Untitled
 
49 Pedersen, Per Egil.
Reko-ringer – Erfaringer fra Norge. Seminar om digitale matmarkeder; 2019-03-26 - 2019-03-26
USN NHH Untitled
 
50 Pedersen, Per Egil.
Samarbeidsmodeller for innovasjon i offentlig sektor. Difi Faglunsj; 2019-11-11 - 2019-11-11
USN NHH Untitled
 
    Vis neste liste