Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-8 av 8

2020
1 Rapp, Anna Cecilia.
Organisering av föräldrasamverkan i ett ojämlikhetsperspektiv. Barn 2020 ;Volum 38.(1) s. 39-54
NTNU Untitled
 
2019
2 Ingebrigtsen, Jan Erik; Rapp, Anna Cecilia.
Ung og voksen i Selbu, 2014 - 2019 En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet. NTNU: NTNU, Institutt for sosiologi og statsvitenskap 2019 39 s.
NTNU Untitled
 
3 Rapp, Anna Cecilia; Ingebrigtsen, Jan Erik.
Elever ved Selbu Ungdomsskole 2018 En studie av skole, oppvekst, og fysisk aktivitet blandt elver ved Selbu ungdomsskole. Trondheim: NTNU Samfunnsforskning 2019 (ISBN 978-82-7570-583-7) 24 s.
NTNU Untitled
 
4 Rapp, Anna Cecilia; Ingebrigtsen, Jan Erik.
Ung og voksen i Selbu, 2014 - 2018 En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet blant elever ved Selbu videregående skole. Trondheim: NTNU Samfunnsforskning 2019 (ISBN 978-82-7570-585-1) 32 s.
NTNU Untitled
 
2018
5 Rapp, Anna Cecilia.
Abstract. Organisering av social ojämlikhet i skolan. En studie av av barnskolors institutionella utformning och praktik i två nordiska kommuner. Barn 2018 ;Volum 36.(2) s. 124-125
NTNU Untitled
 
6 Rapp, Anna Cecilia.
Organisering av social ojämlikhet i skolan. En studie av barnskolors institutionella utformning och praktik i två nordiska kommuner.. Trondheim: Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet 2018 (ISBN 978-82-326-3144-5) 197 s.
NTNU Untitled
 
2016
7 Ingebrigtsen, Jan Erik; Rapp, Anna Cecilia.
Ung og voksen i Selbu : En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet blant ungdom i Selbu. : NTNU Samfunnsforskning AS 2016 (ISBN 978-82-7570-447-2) 32 s.
SAMFORSK Untitled
 
8 Korshavn, Runa Næss; Rapp, Anna Cecilia; Ingebrigtsen, Jan Erik.
Ung og voksen i Selbu 2016 : En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet blant ungdom i Selbu. : NTNU Samfunnsforskning AS 2016 (ISBN 978-82-7570-502-8) 32 s.
NTNU SAMFORSK Untitled