Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-38 av 38

2019
1 Caruelle, Delphine; Gustafsson, Anders; Shams, Poja; Lervik-Olsen, Line.
The use of electrodermal activity (EDA) measurement to understand consumer emotions – A literature review and a call for action. Journal of Business Research 2019 ;Volum 104.(November (11)) s. 146-160
BI Untitled
 
2 Lervik-Olsen, Line.
Adopsjon av sosiale medier i kjøpsprosessen. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2019 ;Volum 22.(4) s. 33-41
BI Untitled
 
2018
3 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Snyder, Hannah; Allard, Van Riel; Sweeney, Jill; Yves, Van Vaerenbergh.
Business model innovation and value-creation: the triadic way. Journal of Service Management 2018
BI NHH Untitled
 
4 Andreassen, Tor W.; van Oest, Rutger Daniel; Lervik-Olsen, Line.
Customer Inconvenience and Price Compensation: A Multiperiod Approach to Labor-Automation Trade-Offs in Services. Journal of Service Research 2018 ;Volum 21.(2) s. 173-183
BI NHH Untitled
 
5 Gustafsson, Anders; Lervik-Olsen, Line.
The Past, Present and Futrure of Service Marketing: From Understanding Quality to Understanding Customers. I: At the Forefront, Looking Ahead: Research-Based Answers to Contemporary Uncertainties of Management. Universitetsforlaget 2018 ISBN 9788215031408. s. 251-266
BI Untitled
 
6 Kurtmollaiev, Seidali; Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W..
Innovasjon: Det du gjør, er ikke det de ser. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2018 ;Volum 21.(7) s. 21-28
BI NHH Untitled
 
7 Ronæs, Nina Helene; Lervik-Olsen, Line.
Logg av mobilen for å logge på livet. Beta 2018 ;Volum 32.(1) s. 20-40
BI NHH Untitled
 
2017
8 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali.
Innovation economics. I: Innovating for Trust. Edward Elgar Publishing 2017 ISBN 978-1785369476. s. 383-399
BI NHH Untitled
 
9 McColl-Kennedy, Janet, R.; Danaher, Tracey, S.; Gallan, Andrew; Orsingher, Chiara; Lervik-Olsen, Line; Verma, Rohit.
How do you feel today? Managing patient emotions during health care experiences to enhance well-being. Journal of Business Research 2017 ;Volum 79. s. 247-259
BI NHH Untitled
 
10 Varlid, Vebjørn; Moen, Kristine; Lervik-Olsen, Line.
Bruk kompetansen din når du tar samfunnsansvar. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2017 (7) s. 31-42
BI NHH Untitled
 
2016
11 Andreassen, Tor W.; Kristensson, Per; Lervik-Olsen, Line; Parasuraman, A.; McColl-Kennedy, Janet; Edvardsson, Bo Åke; Colurcio, Maria.
Linking service design to value creation and service research. Journal of Service Management 2016 ;Volum 27.(1) s. 21-29
BI NHH Untitled
 
12 Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W.; Streukens, Sandra.
What drives the Intention to Complain?. Journal of service theory and practice 2016 ;Volum 26.(4) s. 406-429
BI NHH Untitled
 
13 Lervik-Olsen, Line; Kurtmollaiev, Seidali; Andreassen, Tor W..
Innovasjonsevne i norske bedrifter : norsk innovasjonsindeks. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2016 ;Volum 19.(7) s. 24-32
BI NHH Untitled
 
14 Ronæs, Nina Helene; Lorentzen, Bengt Gunnar; Silseth, Pål Rasmus; Lervik-Olsen, Line.
Klagehåndtering i norske bedrifter : noen observasjoner og forslag til tiltak. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2016 ;Volum 19.(8) s. 60-67
BI NHH Untitled
 
2015
15 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line; Calabretta, Giulia.
Trendspotting and service innovation. Managing Service Quality 2015 ;Volum 25.(1) s. 10-30
BI NHH Untitled
 
16 Brøto, Astri Åmellem; Lervik-Olsen, Line.
Urettferdig klagehåndtering : mine erfaringer, din respons. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2015 ;Volum 18.(4) s. 61-71
BI Untitled
 
17 Fennis, Bob M.; Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line.
Behavioral disinhibition can foster intentions to healthy lifestyle change by overcoming commitment to past behavior. PLOS ONE 2015 ;Volum 10:0142489.(11) s. -
BI NHH Untitled
 
18 Lervik-Olsen, Line; Gustafsson, Anders; Silseth, Pål Rasmus; Lorentzen, Bengt Gunnar.
Bør vi involvere kundene?. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2015 ;Volum 18.(4) s. 52-60
BI Untitled
 
19 Witell, Lars; anderson, laurel; brodie, roderick; Colurcio, Maria; Edvardson, Bo; Kristensson, Per; Lervik-Olsen, Line; Sebastiani, Roberta; Andreassen, Tor W..
Exploring dualities of service innovation: Implications for service research. Journal of Services Marketing 2015 ;Volum 29.(6/7) s. 436-441
BI NHH Untitled
 
2014
20 Lervik-Olsen, Line; Andreassen, Tor W..
Social Media Usage and Adoption: Are People Ready?. I: Harnessing the Power of Social Media and Web Analytics. IGI Global 2014 ISBN 9781466651944. s. 161-180
BI NHH Untitled
 
21 Lervik-Olsen, Line; Witell, Lars; Gustafsson, Anders.
Turning customer satisfaction measurements into action. Journal of Service Management 2014 ;Volum 25.(4) s. 556-571
BI Untitled
 
2013
22 Dorotic, Matilda; Olsen, Line Lervik.
Hvordan kan bedrifter gjøre best nytte av kundelojalitetsprogrammer? :. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2013 ;Volum 16.(4) s. 50-59
BI Untitled
 
2012
23 Andreassen, Tor Wallin; Calabretta, Giulia; Olsen, Line Lervik.
Trendspotting:nøkkelen til innovasjonssuksess. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2012 ;Volum 15.(3) s. 42-50
BI Untitled
 
24 Andreassen, Tor Wallin; Olsen, Line Lervik.
Customer service : does it matter?. I: Service management : the new paradigm in retailing. Springer 2012 ISBN 978-1-4614-1554-1. s. 25-41
BI Untitled
 
2011
25 Andreassen, Tor Wallin; Olsen, Line Lervik.
Convenience in customer satisfaction models: does it matter?. I: QUIS 12. Advances in service quality, innovation, and excellence. USA: Center for Hospitality research, School of hotel administration, Cornell University 2011 ISBN 9780578084572. s. 294-302
BI Untitled
 
26 Olsen, Line Lervik; Andreassen, Tor Wallin.
Social media readiness: are customers ready?. I: QUIS 12. Advances in service quality, innovation, and excellence. USA: Center for Hospitality research, School of hotel administration, Cornell University 2011 ISBN 9780578084572. s. 785-793
BI Untitled
 
27 Olsen, Line Lervik; Andreassen, Tor Wallin.
Sosiale medier: mye brukt, men lite likt. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2011 ;Volum 14.(4) s. 26-32
BI Untitled
 
28 Streukens, Sandra; Andreassen, Tor Wallin; Olsen, Line Lervik.
Understanding effective complaint management in a greater detail: justice as a formative construct in a dual-sequence model. I: QUIS 12. Advances in service quality, innovation, and excellence. USA: Center for Hospitality research, School of hotel administration, Cornell University 2011 ISBN 9780578084572. s. 212-214
BI Untitled
 
2010
29 Andreassen, Tor W.; Olsen, Line Lervik; Calabretta, Giulia.
Elektroniske offentlige tjenester : en studie av folks holdninger til og erfaringer med teknologi. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2010 ;Volum 13.(6) s. 42-49
BI Untitled
 
30 Olsen, Line Lervik; Singh, Sangeeta.
Teknologi eller personlig service; hvordan påvirkes kundenes lojalitet. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2010 ;Volum 13.(1) s. 33-42
BI Untitled
 
2009
31 Johnson, Michael D.; Olsen, Line Lervik; Andreassen, Tor W..
Joy and disappointment in the hotel experience: managing relationship segments. Managing Service Quality 2009 ;Volum 19.(1) s. 4-30
BI Untitled
 
32 Olsen, Line Lervik; Johnson, M.D..
Service Equity, Satisfaction and Loyalty: From Transaction-Specific to Cumulative Evaluations. Managing Service Quality 2009 ;Volum 19.(1) s. 4-30
BI Untitled
 
33 Singh, Sangeeta; Olsen, Line Lervik.
Sense or Sensibility? How Commitment Mediates the Role of Self-Service Technology on Loyalty. I: Self-service in the internet age : expectations and experiences. Springer 2009 ISBN 978-1-84800-206-7. s. 213-229
BI Untitled
 
2008
34 Andreassen, Tor W.; Olsen, Line Lervik.
The Impact of Customer's Perception of Varying Degrees of Customer Service on Commitment and Perceived Relative Attractiveness. Managing Service Quality 2008 ;Volum 18.(4) s. 309-328
BI Untitled
 
35 Gjerde, Karin; Midbøe, Christine Helgeland; Olsen, Line Lervik.
Påvirkes kunder av at bedrifter tar samfunnsansvar?. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2008 ;Volum 11.(3) s. 104-112
BI Untitled
 
2007
36 Samuelsen, Bendik M.; Olsen, Line Lervik; Silseth, Pål Rasmus; Lorentzen, Bengt G..
Dynamiske perspektiv på kunderelasjoner. Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse 2007 ;Volum 10.(2) s. 25-44
BI Untitled
 
2001
37 Johnson, M.D.; Gustafsson, A.; Andreassen, Tor W.; Lervik, L.; Chae, J..
The evolution and future of national customer satisfaction index models. Journal of Economic Psychology 2001 ;Volum 22.
BI Untitled
 
1999
38 Andreassen, Tor Wallin; Olsen, Line Lervik.
Perceived Relative Attractiveness Today and Tomorrow As Predictors of Future Repurchase Intention. Journal of Service Research 1999 ;Volum 2.(2) s. 164-172
BI Untitled