2019
|
1. |
Kongsgården, Petter A; Krumsvik, Rune Johan. Lærerens didaktiske valg i et teknologirikt læringsmiljø. En kasusstudie av selvregulert læring blant elever i videregående skole. Nordic Studies in Education 2019 ;Volume 39.(2) p. 142-163 UiB USN
Untitled
|
|
2. |
Kongsgården, Petter A. Vurderingspraksiser i teknologirike læringsmiljøer. En undersøkelse av læreres vurderingspraksiser i teknologirike læringsmiljøer og implikasjoner på elevenes medvirkning i egen læringsprosess.. : Universitetet i Bergen 2019 (ISBN 978-82-308-3589-0) UiB
Untitled
|
2016
|
3. |
Kongsgården, Petter A; Krumsvik, Rune Johan. Use of tablets in primary and secondary school – a case study. Nordic Journal of Digital Literacy 2016 ;Volume 11.(4) p. 248-273 UiB HVO USN
Untitled
|
2014
|
4. |
Kongsgården, Petter A. Digital didaktikk – bedre læring med nettbrett. FoU prosjekt ved to ungdomsskoler i Bærum kommune 2013 – 2014. : Høgskolen i Telemark 2014 (ISBN 978-82-7206-385-5) 78 p. HiT rapport(7) USN
Untitled
|
|
5. |
Kongsgården, Petter A; Midtbø, Tor. iPad som læringsressurs i undervisningen. Pilotprosjekt Stathelle barneskole 2012 – 2014. Sluttrapport. Porsgrunn: Høgskolen i Telemark 2014 (ISBN 978-82-7206-384-8) 84 p. HiT rapport(6) USN
Untitled
|
2013
|
6. |
Kongsgården, Petter A; Krumsvik, Rune Johan. Bruk av digitale verktøy i elevers læringsarbeid – med fokus på sammenhengen mellom læring og vurdering for læring. Acta Didactica Norge 2013 ;Volume 7.(1) p. 1-19 USN UiB
Untitled
|
2006
|
7. |
Kongsgården, Petter; Brethvad, Toril Aagaard. Nye vurderingsformer - en katalysator for endring av læringsarbeid : FoU prosjekt 2005-2006. Notodden: Høgskolen i Telemark, EFL 2006 34 p. USN
Untitled
|