Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-15 av 15

2019
1 Berntsen, Kirsti Elisabeth; Sandstrak, Grethe.
Teamarbeid i systemutviklingsemner. Noen erfaringer fra NTNU IDI AIT.. Workshop - Teamwork in software engineering courses; 2019-11-25 - 2019-11-25
NTNU Untitled
 
2 Berntsen, Kirsti Elisabeth; Sandstrak, Grethe; Vågen, Frode; Landrø, Lars Gunnar.
LESSONS LEARNED FROM AN INTERDISCIPLINARY INNOVATION CAMP FOR BACHELOR STUDENTS – BIOMEDICAL LABORATORY SCIENCE & COMPUTER ENGINEERING. UDIT 2019; 2019-11-26 - 2019-11-27
NTNU Untitled
 
3 Sandstrak, Grethe; Skar, Reidun; Nilsen, Jan Harald; Agterbos, Marieke; Cawley, Oisin; Kehoe, Joseph; Rothe, Irene; Jung, Norbert; Künz, Andreas; Weidmann, Karl-Heinz; Jost, Patrick; Klok, Eric; Alderhof, Frank.
Developing Health Technology Innovators: A Collaborative learning approach. IEEE EDUCON Global Engineering Conference; 2019-04-09 - 2019-04-11
NTNU Untitled
 
2018
4 Sandstrak, Grethe; Klefstad, Bjørn; Strand, Knut Arne.
INTRODUCING STUDENT ACTIVE, PROBLEM-BASED AND COLLABORATIVE LEARNING AT CAMPUS: EXPERIENCES FROM TRANSFORMING A TRADITIONAL BACHELOR LEVEL INTRODUCTION COURSE IN ITIL. 11th annual International Conference of Education, Research and Innovation; 2018-11-12 - 2018-11-14
NTNU Untitled
 
5 Sandstrak, Grethe; Klefstad, Bjørn; Strand, Knut Arne.
INTRODUCING STUDENT ACTIVE, PROBLEM-BASED AND COLLABORATIVE LEARNING AT CAMPUS: EXPERIENCES FROM TRANSFORMING A TRADITIONAL BACHELOR LEVEL INTRODUCTION COURSE IN ITIL. ICERI proceedings 2018
NTNU Untitled
 
6 Vonstad, Elise Klæbo; Sandstrak, Grethe; Ljosland, Mildrid; Nilsen, Jan Harald; Lervik, Else; Holt, Tomas.
Virtuell trening av gangfunksjon på tredemølle etter hjerneslag: en prototype. REHAB 2018; 2018-01-22 - 2018-01-24
NTNU Untitled
 
2017
7 Vonstad, Elise Klæbo; Lervik, Else; Holt, Tomas; Ljosland, Mildrid; Sandstrak, Grethe; Vereijken, Beatrix; Nilsen, Jan Harald.
An open database of synchronized, high precision 3D motion capture data for human gait analysis research and development. ESMAC 2017; 2017-09-05 - 2017-09-09
NTNU Untitled
 
2015
8 Holt, Tomas; Sandstrak, Grethe.
3D‐visualisering i sann tid ‐ et hjelpemiddel i rehabiliteringen?. HiSTs satsing på velferdsteknologi – «kickoff»-seminar; 2015-02-06
NTNU Untitled
 
2013
9 Sandstrak, Grethe.
Samarbeid utdanning og arbeidslivErfaringer fra Erasmus Intensive Project "Serious Games on Safety Procedures in Industrial Plants". Erasmusseminaret 2013; 2013-11-26 - 2013-11-27
NTNU Untitled
 
2010
10 Kehoe, Joseph; Palmer, Ross; Hansen, Tore Berg; Hjertø, Greta; Holt, Tomas; Nilsen, Jan Harald; Sandstrak, Grethe; Künz, Andreas; Weidmann, Karl-Heinz; Dormans, Joris; Ris, Theo; Swieten, Remco Van.
Teaching Multidisciplinary Software Engineering Practices using Serious Games for Real Clients. ? 2010
NTNU Untitled
 
2008
11 Holt, Tomas; Ljosland, Mildrid; Nes, Atle; Nilsen, Jan Harald; Sandstrak, Grethe.
R&D-activities related to 3D motion analysis and visualization at HiST AITeL. NOBIM - konferansen 2008; 2008-06-05 - 2008-06-06
NTNU Untitled
 
2007
12 Holt, Tomas; Nilsen, Jan Harald; Sandstrak, Grethe; Ljosland, Mildrid; Fretland, Truls.
3D Visualisering – Valg av teknologi og programvare. : HIST/AITEL 2007 (ISBN 978-82-7877-151-8) 50 s.
NTNU Untitled
 
2004
13 Klefstad, Bjørn; Hansen, Tore Berg; ukjent-for-m009561, ukjent-for-m009561; Sandstrak, Grethe; Meisingseth, Stein.
EUCIP Core Level - Modul Build. Trondheim: TISIP 2004 (ISBN 8280550100) 242 s.
NTNU Untitled
 
14 Sandstrak, Grethe; Klefstad, Bjørn.
Erafaringer med bruk av Lego Mindstorm Robolab og objektorientert programmering i Prosjektfaget. Trondheim: Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for informatikk og e-læring 2004 (ISBN 8278771006) 16 s. (1)
NTNU Untitled
 
15 Sandstrak, Grethe; Klefstad, Bjørn.
Fagopplegg for bruk av Lego Mindstorm Robolab og objektorientert programmering i et Prosjektfag. Trondheim: Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for informatikk og e-læring 2004 (ISBN 8278771014) 22 s. (2)
NTNU Untitled