2023
|
1. |
Hynne, Astrid Synneve Bjørnerheim; Nakrem, Sigrid; Paulsen, Bente. Systematisk bruk av case letta læringa til studentar i spesialsjukepleie. Sykepleien 2023 s. - NTNU
Untitled
|
|
2. |
Hynne, Astrid Synneve Bjørnerheim; Paulsen, Bente; Nakrem, Sigrid. Case-seminar kombinert med ressursforelesing i ei spesialutdanning i sjukepleie som kjelde til motivasjon og læring.. TRONDHEIM: NTNU 2023 20 s. NTNU
Untitled
|
2022
|
3. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Case-seminar i kombinasjon med ressursforelesningar i ei spesialutdanning i sjukepleie ved NTNU - erfaringar frå campus Trondheim. Nettverksmøte og seminar for kreftsjukepleierutdanningane i Norge; 2022-05-30 - 2022-05-31 NTNU
Untitled
|
|
4. |
Jakobsen, Gunnhild; Hynne, Astrid Bjørnerheim. Økt kunnskap om kreftrelatert rehabilitering og utvikling av ny praksis innen rehabilitering for kreftsykepleierutdanningen. Nettverksmøte kreftsykepleierutdanningen; 2022-05-30 - 2022-05-31 NTNU
Untitled
|
2021
|
5. |
Antonsen, Therese; Paulsen, Bente; Hynne, Astrid Bjørnerheim. Praksisveiledning i team kan styrke sykepleieres veiledningskompetanse. Tidsskriftet sykepleien 2021 ;Volum 109.(e-83666) s. - NTNU
Untitled
|
|
6. |
Utne, Inger; Hynne, Astrid Bjørnerheim. Retningslinje for videreutdanning og master i kreftsykepleie. Nasjonalt nettverk for undervisere i kreftsykepleie - årlig møte; 2021-05-28 - 2021-05-28 OSLOMET NTNU
Untitled
|
2018
|
7. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Korleis blir temaet "palliasjon" ivaretatt i Vidareutdanning i kreftsjukepleie ved NTNU?. Kickoff-samling i kreft og palliasjon for ledere, ressurssykepleier og samarbeidsaktører i Trondheim.; 2018-01-31 - 2018-01-31 NTNU
Untitled
|
|
8. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Torjuul, Kirsti; Paulsen, Bente. Klinisk fagring som ein kompetanseutviklande metode i kommunehelsetenesta - sjukepleiarar og leiarar sine erfaringar. Nordisk tidsskrift for helseforskning 2018 ;Volum 14.(1) s. 16- NTNU
Untitled
|
2017
|
9. |
Nakrem, Sigrid; Hynne, Astrid Bjørnerheim. Pårørende en betinget ressurs? En kvalitativ studie av pårørende til langtidsbeboeres i sykehjem sine erfaringer av egen rolle. Family members as a conditional resource? A qualitative study of long-term nursing home residents' next-of-kin experience of their role.. Tidsskrift for omsorgsforskning 2017 ;Volum 3.(3) s. 165-175 NTNU
Untitled
|
2016
|
10. |
Nakrem, Sigrid; Hynne, Astrid Synneve Bjørnerheim. Facilitating involvement of residents' Next-of-kin in long-term care facilities - the relatives perspectives.. Annual Conference for Nursing Home Research International Working Group 2016; 2016-11-09 - 2016-11-10 NTNU
Untitled
|
2015
|
11. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Paulsen, Bente; Kilvik, Astrid. «Fagring som læringsarena for kunnskapsbasert praksis i kommunehelsetenesta » - evaluering av eit pilotprosjekt om samarbeid mellom ein kommune i Midt-Norge og Avdeling for sykepleierutdanning – HiST i perioden 2012-2013. : Høgskolen i Sør-Trøndelag 2015 36 s. HiST ASP Rapport(1) NTNU
Untitled
|
2014
|
12. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Kvangarsnes, Marit. Læring og kompetanseutvikling i kommunehelsetenesta - ein intervjustudie av kreftsjukepleiarar. Nordisk tidsskrift for helseforskning 2014 ;Volum 10.(2) s. 76-90 HMR NTNU
Untitled
|
2013
|
13. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Wikdahl, Trude. Fagring i Skaun kommune-betre kvalitet for brukarane?. Regional utdanningskonferanse i Trondheim 9.-10.september 2013; 2013-09-09 - 2013-09-10 NTNU
Untitled
|
2012
|
14. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Kvangarsnes, Marit. Being a cancer nurse in community health service - an interview study about functions and professional role. Regional forskningskonferanse 2012 i Helse Midt-Norge; 2012-06-05 - 2012-06-06 NTNU
Untitled
|
|
15. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Kvangarsnes, Marit. Å vere kreftsjukepleiar i kommunehelsetenesta - ein intervjustudie om funksjonar og yrkesrolle. Vård i Norden 2012 ;Volum 32.(1 = 103) s. 27-31 NTNU HMR
Untitled
|
|
16. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Paulsen, Bente. Hva gjør utdanningene for å henge med i utviklingen? Høgskolen i Sør-Trøndelag: Eit håp at fleire får høve til å ta ein mastergrad. Kreftsykepleien 2012 (3) s. 22-23 NTNU
Untitled
|
2011
|
17. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Kvangarsnes, Marit. Å vere kreftsjukepleiar i kommunehelsetenesta - funksjonar og kompetanse. Den 15. norske landskonferanse i kreftsykepleie - "Bevegelse i ny tid"; 2011-10-06 - 2011-10-08 NTNU
Untitled
|
2008
|
18. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Korleis legge til rette for forskningsbasert undervisning og kunnskapsbasert praksis?¿. Midt-norsk forum for sykepleieforskning og fagutvikling; 2008-06-05 - 2008-06-05 NTNU
Untitled
|
|
19. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Kilvik, Astrid; Lamøy, Liv Inger. Tilrettelegging av undervisnings- og læringsaktiviteter ved videreutdanning i kreftsykepleie. Rammer, roller, retning. SMH-dagene 2008; 2008-10-28 - 2008-10-29 NTNU
Untitled
|
2007
|
20. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Kilvik, Astrid; Lamøy, Liv Inger. Søk og lær. Tidsskriftet sykepleien 2007 ;Volum 95.(15) s. 66-68 NTNU
Untitled
|
2006
|
21. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. "... Jeg trenger ikke karakterer for å bli motivert" : studentar i vidareutdanning si vurdering av mappe som læringsform sett i lys av formativ vurdering. Tapir Akademisk Forlag 2006 (ISBN 8251921929) 32 s. (1) NTNU
Untitled
|
2005
|
22. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Johannessen, Eli. Hvorfor og hvordan bruke musikk, berøring og bilde i utvikling avstudenters kommunikasjon? evaluering av et kommunikasjonskurs ved grunnutdanning i sykepleie. Vård i Norden 2005 ;Volum 25.(Årg. 25, nr 4 = Nr 7) s. 47-50 NTNU
Untitled
|
2003
|
23. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Information about cancer nursing- post graduate studies in oncology nursing. Møte med Collage og Nursing Cuprija; 2003-05-12 - 2003-05-12 NTNU
Untitled
|
2002
|
24. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Evalueringsrapport av vidareutdanning i kreftsjukepleie 1999-2001 : institutt for vidareutdanning, etterutdanning og oppdragsverksemd. Trondheim: HiST, avd. helse- og sosialfag 2002 (ISBN 8251918022) 20 s. (3) NTNU
Untitled
|
|
25. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Pårørende : deltakar eller tilskodar i terminalomsorga? : analyse av variasjonar i den støtte pårørende opplever i terminalfasen. ? 2002 ;Volum 18.(2) s. 12-18 NTNU
Untitled
|
|
26. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Pårørende som deltakar eller tilskuer. Seminar for personalet ved Saupstad sykehjem, avd. A; 2002-05-27 - 2002-05-27 NTNU
Untitled
|
|
27. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Pårørende som deltakar eller tilskuer?. Kurs i onkologi for fysioterapeuter; 2002-11-08 - 2002-11-08 NTNU
Untitled
|
|
28. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim; Ervik, Bente. Vurdering av 10 vt. studium i kreftomsorg ved Betanien Sykepleierhøgskole, Bergen. Oslo: Nettverksrådet i KUF 2002 15 s. NTNU
Untitled
|
2001
|
29. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Evalueringsrapport av Vidareutdanning i kreftsjukepleie 1999-2001. : 2001 20 s. NTNU
Untitled
|
|
30. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Familien, den terminale kreftpasienten og sjukepleia. I: Familien i sykepleiefaget. Gyldendal Akademisk 2001 s. 150-170 NTNU
Untitled
|
|
31. |
Hynne, Astrid Bjørnerheim. Pårørande som deltakar eller tilskodar i terminalomsorga? : ein analyse av variasjonar i den støtte pårørande opplever i terminalfasen frå helsepersonell. Vård i Norden 2001 ;Volum 21.(1) s. 4-8 NTNU
Untitled
|