|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023
|
1. |
Leraand, Arve. Studieprogramutvikling i yrkesfaglærerutdanning: Studentaktive læringsformer og danning. NordYrk Conference 2023; 2023-06-07 - 2023-06-09 NTNU
Untitled
|
2022
|
2. |
Leraand, Arve; Smeplass, Eli; Hylander, Lene. Spenningsfeltet mellom praktiske kunnskapsformer og summarive vurderinger i yrkesfaglærerutdanningen. I: Å bygge broer: samarbeid på tvers i yrkesfag. Universitetsforlaget 2022 ISBN 978-82-15-04925-0. s. 41-54 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Leraand, Arve; Smeplass, Eli; Hylander, Lene. Utfordringer med vurderingsformer i yrkesfaglærerutdanningen i Norge. NordYrk Conference 2022; 2022-06-01 - 2022-06-03 NTNU
Untitled
|
|
4. |
Leraand, Arve; Steiro, Trygve; Firing, Kristian. Yrkesopplæring i fengselet: brobygging fra fengsel til samfunnet. I: Å bygge broer: samarbeid på tvers i yrkesfag. Universitetsforlaget 2022 ISBN 978-82-15-04925-0. s. 146-158 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Smeplass, Eli; Leraand, Arve; Leonardsen, Julie; Hylander, Lene; Ramlo, Siri Husa; Hårberg, Jon Sverre; Engen, Dagrun Astrid Aarø; Strømmen, Sigrid Elise. Sluttrapport - Yrkesfaglærerutdanning: Kvalitet i veiledning og vurdering. Trondheim: Institutt for lærerutdanning 2022 (ISBN 978-82-7923-095-3) 32 s. NTNU
Untitled
|
2021
|
6. |
Hårberg, Jon Sverre; Leraand, Arve. Erfaringer med digital praksisoppfølging av yrkesfaglærerstudenter.. Læringsfestivalen 2021; 2021-05-10 - 2021-05-11 NTNU
Untitled
|
2019
|
7. |
Hårberg, Jon Sverre; Leraand, Arve. Stories across borders. En digital tilnærming til elever og studenters erfaringer.. NKUL (Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring); 2019-05-08 - 2019-05-08 NTNU
Untitled
|
2014
|
8. |
Leraand, Arve. Verkstedet som læringsarena - Utvikling av kunnskaper og ferdigheter gjennom praksis. Trondheim: NTNU 2014 120 s. NTNU
Untitled
|
|