|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2023
|
1. |
Sollesnes, Birgitte Ivarhus; Aasen, Wenche; Carson, Nina. Kan systemisk veiledning bidra til bærekraftig samhandling i barnehagen?. Nordisk barnehageforskning 2023 ;Volum 20.(3) s. 65-84 HVL
Untitled
|
2022
|
2. |
Sollesnes, Birgitte Ivarhus; Aasen, Wenche; Carson, Nina. Kan systemisk veiledning bidra til bærekraftig samhandling i barnehagen?. Norsk barnehageforskningskonferanse 2022, arrangeres i Bergen 26.-28.oktober; 2022-10-26 - 2022-10-28 HVL
Untitled
|
2021
|
3. |
Sollesnes, Birgitte Ivarhus. Toddlers' transition from home to kindergarten. I: Cooperative learning in early childhood education between China and Norway: Experiences-Dialogues-Reflections. : China Youth Publishing Group 2021 ISBN 9787515364858. HVL
Untitled
|
2020
|
4. |
Haukenes, Marie Brandvoll; Sollesnes, Birgitte Ivarhus. Hva skjer med en profesjonsutdanning som digitaliseres over natten?. sosiologen.no 2020 HVL
Untitled
|
|
5. |
Sadownik, Alicja R.; Haukenes, Marie Brandvoll; Hjelle, Kristine; Sjursen, Kjerstin; Sollesnes, Birgitte Ivarhus. Social Sustainability in Corona-Digitalized Kindergarten Teacher Education in Norway:who can still teach good and why are they female teachers of theoretical subjects?. Å skape bærekraftige barnehager – perspektiver, muligheter og utfordringer; 2020-09-28 - 2020-09-30 HVL
Untitled
|
|
6. |
Sadownik, Alicja R.; Haukenes, Marie Brandvoll; Hjelle, Kristine; Sollesnes, Birgitte Ivarhus; Kjerstin, Sjursen. Shut down and re-opening: children, professionals and ECEC-teacher education students during the pandemics. JCES.WEBINARS; 2020-05-28 - 2020-05-28 HVL
Untitled
|
|