Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-6 av 6

2019
1 Karlsen, Jannicke; Røe-Indregård, Hanne; Wold, Astri Heen; Hagtvet, Bente Eriksen.
Amount, diversity and density of words in book reading dialogues with preschool teachers and children with Norwegian language-majority and -minority backgrounds. RASK: Internationalt tidsskrift for sprog og kommunikation 2019
UiO Untitled
 
2 Røe-Indregård, Hanne; Hølland, Silje; Hagtvet, Bente Eriksen.
Barnehagelæreres samtalestrategier og fem-seks-åringers deltakelse i utvidende samtaler. Norsk tidsskrift for logopedi 2019
OSLOMET UiO Untitled
 
2018
3 Karlsen, Jannicke; Røe-Indregård, Hanne.
Flerspråklige barn i norsk barnehage: Dialogisk samspill i boklesingsaktivitet. Barns språkutvikling i tale og skrift; 2018-10-19 - 2018-10-19
UiO Untitled
 
4 Karlsen, Jannicke; Røe-Indregård, Hanne; Wold, Astri Heen; Hagtvet, Bente.
Stille barn: Hvordan pedagoger legger til rette for godt samspill i dialoger med flerspråklige barn som snakker lite. 15. Nordiske Symposium om Børnesprog; 2018-05-23 - 2018-05-24
UiO Untitled
 
5 Karlsen, Jannicke; Røe-Indregård, Hanne; Wold, Astri Heen; Lykkenborg, Marta; Hagtvet, Bente Eriksen.
Initiativ og responsmønstre i boklesingsdialoger mellom barnehagelærer og barn med minoritetsspråklig bakgrunn.. NOA - Norsk som andrespråk 2018 ;Volum 1-2. s. 66-92
UiO Untitled
 
2017
6 Torkildsen, Janne von Koss; Hagtvet, Bente Eriksen; Bratlie, Siri Steffensen; Jarl, Kristensen; Valberg, Åsrun Edvardsen; Røe-Indregård, Hanne; Næss, Kari-Anne Bottegaard; Wie, Ona Bø; Lyster, Solveig-Alma Halaas.
Learning Morphology with a Software App: the Effect of Input Variability. Society for the Scientific Study of Reading: Twenty-Fourth Annual Meeting; 2017-07-12 - 2017-07-15
UiO Untitled