Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-15 av 15

2023
1 Aurvoll, Cecilie; Damsgaard, Hilde Larsen; Enqvist-Jensen, Cecilie.
Merittering i støpeskjeen - den norske meritteringsordningens utbredelse og betydning.. UNIPED 2023 ;Volum 46.(3) s. 201-212
USN Untitled
 
2 Mülder, Hannah; Bergstrøm, Nora; Enqvist-Jensen, Cecilie; Esterhazy, Rachelle.
Student Staff as Co-Designers in Higher Education. I: Proceedings of the 17th International Conference of the Learning Sciences - ICLS 2023. International Society of the Learning Sciences (ISLS) 2023 ISBN 9781737330677. s. 1973-1974
UiO USN Untitled
 
2022
3 Damsgaard, Hilde Larsen; Aurvoll, Cecilie; Enqvist-Jensen, Cecilie.
Meritteringsordningen ved Universitetet i Sørøst-Norge Sluttevaluering av pilotprosjekt om merittering (2019-2022). : Universitetet i Sørøst-Norge 2022 58 s.
USN UiO Untitled
 
4 Enqvist-Jensen, Cecilie.
"Hva er en mangel?" - En studie av begrepers mange funksjoner i jusstudenters læringsarbeid. Retfærd. Nordisk Juridisk Tidsskrift 2022 (3) s. 39-52
UiO Untitled
 
2021
5 Enqvist-Jensen, Cecilie.
Knowledge Practices and Learning Challenges in Legal Education. Examining students' collaborative work in two undergraduate courses.. Det utdanningsvitenskapelige fakultet, UiO: Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo 2021 95 s.
UiO Untitled
 
2018
6 Enqvist-Jensen, Cecilie.
Navigating fluid epistemic spaces: emerging challenges for student knowing and learning in public international law. Studies in Continuing Education 2018 ;Volum 40.(3) s. 257-272
UiO Untitled
 
2017
7 Enqvist-Jensen, Cecilie; Nerland, Monika; Rasmussen, Ingvill.
Maintaining doubt to keep problems open for exploration: An analysis of law students' collaborative work with case assignments. Learning, Culture and Social Interaction 2017 ;Volum 13. s. 38-49
UiO Untitled
 
2016
8 Enqvist-Jensen, Cecilie.
Hvordan lærer studenter å forholde seg kritisk til kunnskap? - et case fra JUS: Analyser av jusstudenters utforskning av caseoppgaver i kollokviegrupper. Det utdanningsvitenskapelige fakultets 20-årsjubileum. Seminarets tema: Søkelys på kvalitet i høyere utdanning; 2016-09-27 - 2016-09-27
UiO Untitled
 
9 Enqvist-Jensen, Cecilie.
Learning to perform doubt in legal problem solving: analysis of Law students' Group work With case-assignments. JURE/Earli; 2016-07-03 - 2016-07-08
UiO Untitled
 
2015
10 de Lange, Thomas; Enqvist-Jensen, Cecilie.
Kurspedagogikk - praktiske eksempler og vitenskapelig begrunnelse. Kurskomiteseminar 2015; 2015-01-22 - 2015-01-23
UiO Untitled
 
11 de Lange, Thomas; Lycke, Kirsten Hofgaard; Skodvin, Arne; Strømsø, Helge Ivar; Fremstad, Ester; Stensaker, Bjørn; Enqvist-Jensen, Cecilie; Beck, Eevi Elisabeth; Solbrekke, Tone Dyrdal.
Egenrapport: Programevaluering - pedagogisk basiskompetanse Fagområdet for universitetspedagogikk, UiO. Universitetet i Oslo: Det utdanningsvitenskapelige fakultet 2015 37 s.
UiO Untitled
 
12 Jensen, Karen; Nerland, Monika; Enqvist-Jensen, Cecilie.
Enrolment of newcomers in expert cultures: an analysis of epistemic practices in a legal education introductory course. Higher Education 2015 ;Volum 70.(5) s. 867-880
UiO Untitled
 
2014
13 Fremstad, Ester; Enqvist-Jensen, Cecilie; de Lange, Thomas.
Prosjektrapport for prosjektet‘Universitetspedagogisk tilbud for stipendiater, post.doc. og seminargruppeledere ved UiO’. Universitetet i Oslo: Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet 2014
UiO Untitled
 
14 Nerland, Monika; Jensen, Karen; Damsa, Crina I.; Enqvist-Jensen, Cecilie.
The enrollment of students in professional knowledge cultures: Epistemic practices and learning in the introductory courses of three professional programs. EARLI SIG14 Conference; 2014-08-27 - 2014-08-29
UiO Untitled
 
2004
15 Vislie, Lise; Borgan, Monika; Jensen, Cecilie.
Doktorgraden som karrierevei i de pedagogiske fag. Rapport fra en etterundersøkelse i 2003 blant registrerte doktorgradskandidater i pedagogikk/spesialpedagogikk våren 1990 ved universitetene i Oslo og Trondheim. Oslo: Pedagogisk forskningsinstitutt 2004 (ISBN 82-569-6351-4) 66 s. Gulserien(rapport nr. 5, 2004)
UiO Untitled