2023
|
1. |
Aurvoll, Cecilie; Damsgaard, Hilde Larsen; Enqvist-Jensen, Cecilie. Merittering i støpeskjeen - den norske meritteringsordningens utbredelse og betydning.. UNIPED 2023 ;Volum 46.(3) s. 201-212 USN
Untitled
|
|
2. |
Mülder, Hannah; Bergstrøm, Nora; Enqvist-Jensen, Cecilie; Esterhazy, Rachelle. Student Staff as Co-Designers in Higher Education. I: Proceedings of the 17th International Conference of the Learning Sciences - ICLS 2023. International Society of the Learning Sciences (ISLS) 2023 ISBN 9781737330677. s. 1973-1974 UiO USN
Untitled
|
2022
|
3. |
Damsgaard, Hilde Larsen; Aurvoll, Cecilie; Enqvist-Jensen, Cecilie. Meritteringsordningen ved Universitetet i Sørøst-Norge Sluttevaluering av pilotprosjekt om merittering (2019-2022). : Universitetet i Sørøst-Norge 2022 58 s. USN UiO
Untitled
|
|
4. |
Enqvist-Jensen, Cecilie. "Hva er en mangel?" - En studie av begrepers mange funksjoner i jusstudenters læringsarbeid. Retfærd. Nordisk Juridisk Tidsskrift 2022 (3) s. 39-52 UiO
Untitled
|
2021
|
5. |
Enqvist-Jensen, Cecilie. Knowledge Practices and Learning Challenges in Legal Education. Examining students' collaborative work in two undergraduate courses.. Det utdanningsvitenskapelige fakultet, UiO: Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo 2021 95 s. UiO
Untitled
|
2018
|
6. |
Enqvist-Jensen, Cecilie. Navigating fluid epistemic spaces: emerging challenges for student knowing and learning in public international law. Studies in Continuing Education 2018 ;Volum 40.(3) s. 257-272 UiO
Untitled
|
2017
|
7. |
Enqvist-Jensen, Cecilie; Nerland, Monika; Rasmussen, Ingvill. Maintaining doubt to keep problems open for exploration: An analysis of law students' collaborative work with case assignments. Learning, Culture and Social Interaction 2017 ;Volum 13. s. 38-49 UiO
Untitled
|
2016
|
8. |
Enqvist-Jensen, Cecilie. Hvordan lærer studenter å forholde seg kritisk til kunnskap? - et case fra JUS: Analyser av jusstudenters utforskning av caseoppgaver i kollokviegrupper. Det utdanningsvitenskapelige fakultets 20-årsjubileum. Seminarets tema: Søkelys på kvalitet i høyere utdanning; 2016-09-27 - 2016-09-27 UiO
Untitled
|
|
9. |
Enqvist-Jensen, Cecilie. Learning to perform doubt in legal problem solving: analysis of Law students' Group work With case-assignments. JURE/Earli; 2016-07-03 - 2016-07-08 UiO
Untitled
|
2015
|
10. |
de Lange, Thomas; Enqvist-Jensen, Cecilie. Kurspedagogikk - praktiske eksempler og vitenskapelig begrunnelse. Kurskomiteseminar 2015; 2015-01-22 - 2015-01-23 UiO
Untitled
|
|
11. |
de Lange, Thomas; Lycke, Kirsten Hofgaard; Skodvin, Arne; Strømsø, Helge Ivar; Fremstad, Ester; Stensaker, Bjørn; Enqvist-Jensen, Cecilie; Beck, Eevi Elisabeth; Solbrekke, Tone Dyrdal. Egenrapport: Programevaluering - pedagogisk basiskompetanse Fagområdet for universitetspedagogikk, UiO. Universitetet i Oslo: Det utdanningsvitenskapelige fakultet 2015 37 s. UiO
Untitled
|
|
12. |
Jensen, Karen; Nerland, Monika; Enqvist-Jensen, Cecilie. Enrolment of newcomers in expert cultures: an analysis of epistemic practices in a legal education introductory course. Higher Education 2015 ;Volum 70.(5) s. 867-880 UiO
Untitled
|
2014
|
13. |
Fremstad, Ester; Enqvist-Jensen, Cecilie; de Lange, Thomas. Prosjektrapport for prosjektet‘Universitetspedagogisk tilbud for stipendiater, post.doc. og seminargruppeledere ved UiO’. Universitetet i Oslo: Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet 2014 UiO
Untitled
|
|
14. |
Nerland, Monika; Jensen, Karen; Damsa, Crina I.; Enqvist-Jensen, Cecilie. The enrollment of students in professional knowledge cultures: Epistemic practices and learning in the introductory courses of three professional programs. EARLI SIG14 Conference; 2014-08-27 - 2014-08-29 UiO
Untitled
|
2004
|
15. |
Vislie, Lise; Borgan, Monika; Jensen, Cecilie. Doktorgraden som karrierevei i de pedagogiske fag. Rapport fra en etterundersøkelse i 2003 blant registrerte doktorgradskandidater i pedagogikk/spesialpedagogikk våren 1990 ved universitetene i Oslo og Trondheim. Oslo: Pedagogisk forskningsinstitutt 2004 (ISBN 82-569-6351-4) 66 s. Gulserien(rapport nr. 5, 2004) UiO
Untitled
|