Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-9 av 9

2011
1 Bø, Anne Kristin; Hovdenak, Sylvi Stenersen.
Elever som verdensborgere. Norsk pedagogisk tidsskrift 2011 ;Volum 95.(3) s. 216-227
UiO Untitled
 
2 Bø, Anne Kristin; Hovdenak, Sylvi Stenersen.
Faglig og personlig støtte: Om betydningen av en god relasjon mellom lærer og elev sett fra elevens ståsted. Tidsskrift for ungdomsforskning 2011 ;Volum 11.(1) s. 69-85
UiO Untitled
 
2010
3 Bø, Anne Kristin; Hovdenak, Sylvi Stenersen.
Forms of knowledge in education: Students´ and teachers´ perspectives. NERA's 38th Congress - Active Citizenship - Malmø 11.-13. mars 2010; 2010-03-11 - 2010-03-13
UiO Untitled
 
4 Hovdenak, Sylvi Stenersen; Bø, Anne Kristin.
Access to knowledge in education: students’perspectives. ECER 2010 "Education and Cultural Change“. August 24th - 27th 2010, Helsinki; 2010-08-24 - 2010-08-27
UiO Untitled
 
5 Hovdenak, Sylvi Stenersen; Bø, Anne Kristin.
Kunnskapsteoretiske tilnærminger relatert til elev- og lærerperspektiv. I: Kunnskap i skolen. Tapir Akademisk Forlag 2010 ISBN 978-82-519-2504-4. s. 17-39
UiO Untitled
 
2009
6 Bø, Anne Kristin.
”On a strict line” 10th. grade students: Knowledge and identity. NERA´s 37th Congress, Trondheim 5-7 March, 2009; 2009-03-03 - 2009-03-07
UiO Untitled
 
2003
7 Rossow, Ingeborg; Bø, Anne Kristin.
Metoderapport for datainnsamlingen til Ung i Norge 2002. Oslo: Norsk institutt for oppvekst, velferd og aldring 2003 58 s.
FHI UiO Untitled
 
2002
8 Bø, Anne Kristin.
Til elevens beste? : om 13-åringers sosiale kompetanse og samarbeidet mellom hjem og skole. Hovedoppgave i pedagogikk, Universitetet i Oslo. Oslo: A.K.Bo 2002 (ISBN 82-569-6077-9) 159 s.
UiO Untitled
 
2001
9 Bø, Anne Kristin.
Foreldre; skolens forlengede arm?, I Mona Sandbæk (red.), Fra mottaker til aktør : brukernes plass i praktisk sosialt arbeid og forskning. Gyldendal Akademisk 2001 (ISBN 978-82-13-02545-4) 343 s.
UiO Untitled