|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Showing results 1-13 of 13
|
|
2024
|
1. |
Markussen, Simen; Røgeberg, Ole; Raaum, Oddbjørn; Ræder, Henrik Galligani. Svært mange elever har feilaktig fått vite at de er dårlige i engelsk. Dagens næringsliv 2024 UiO FRISCH
Untitled
|
|
2. |
Markussen, Simen; Ræder, Henrik Galligani; Røgeberg, Ole; Raaum, Oddbjørn. Skoleferdigheter i endring: Utviklingen over tid målt ved nasjonale prøver.. Acta Didactica Norden (ADNO) 2024 UiO FRISCH
Untitled
|
2022
|
3. |
Ræder, Henrik Galligani. Å tilpasse eksamen for streikerammede elever trenger ikke å være så vanskelig. Utdanningsnytt.no 2022 UiO
Untitled
|
|
4. |
Ræder, Henrik Galligani; Andersson, Björn; Olsen, Rolf Vegar. Numeracy across grades–vertically scaling the Norwegian national numeracy tests. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice 2022 p. 1-21 UiO
Untitled
|
2020
|
5. |
Bergem, Ole Kristian; Nilsen, Trude; Mittal, Oleksandra; Ræder, Henrik Galligani. Can teachers’ instruction increase low-SES students’ motivation to learn mathematics?. I: Equity, Equality and Diversity in the Nordic Model of Education. Springer 2020 ISBN 9783030616472. p. 251-272 UiO
Untitled
|
|
6. |
Ræder, Henrik Galligani; Olsen, Rolf Vegar. Utvikling av nasjonale prøver – rapport 2b: Endelig rapport av vertikalt lenkedesign for de nasjonale prøvene i regning 5.-8. trinn. : Universitetet i Oslo 2020 15 p. UiO
Untitled
|
|
7. |
Ræder, Henrik Galligani; Olsen, Rolf Vegar; Andersson, Björn. Comparing measures of numeracy across grades. NERA 2020; 2020-03-04 - 2020-03-06 UiO
Untitled
|
|
8. |
Ræder, Henrik Galligani; Olsen, Rolf Vegar; Blömeke, Sigrid. Large-Scale Assessments in the Norwegian Context. I: Monitoring Student Achievement in the 21st Century. European Policy Perspectives and Assessment Strategies.. Springer Nature 2020 ISBN 978-3-030-38968-0. p. 195-206 UiO
Untitled
|
|
9. |
Tjønn, Henrik; Ræder, Henrik Galligani. Elevmedvirkning i vurderingsarbeid. Bedre Skole 2020 ;Volume 1. p. 21-25 UiO
Untitled
|
2019
|
10. |
Ræder, Henrik Galligani; Andersson, Björn; Olsen, Rolf Vegar. Exploring the unidimensionality of the Norwegian National Numeracy tests. Quantitative Research Methods in Education Annual Conference (QRM 2019); 2019-06-17 - 2019-06-18 UiO
Untitled
|
|
11. |
Ræder, Henrik Galligani; Tokle, Olav Dalsegg; Olsen, Rolf Vegar. Utvikling av nasjonale prøver – rapport 1 og 2a: Rapportering av potensielle underdimensjoner og implementering av vertikalt lenkedesign for de nasjonale prøvene i regning. Universitetet i Oslo 2019 NTNU UiO
Untitled
|
2018
|
12. |
Ræder, Henrik Galligani; Andersson, Björn; Blömeke, Sigrid; Olsen, Rolf Vegar. Development of Numeracy Proficiency in Primary and Lower Secondary School. Frontiers in Educational Measurement 2018; 2018-09-12 - 2018-09-13 UiO
Untitled
|
2017
|
13. |
Ræder, Henrik Galligani; Angell, Carl; Henriksen, Ellen Karoline. Uskarp forståelse: analyse av elevsvar knyttet til partiklers bølgeegenskaper og uskarphets-relasjonene. Nordic Symposium on Science Education 2017; 2017-06-07 - 2017-06-09 UiO
Untitled
|
|