Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-8 of 8

2020
1 Ræder, Henrik Galligani; Olsen, Rolf Vegar.
Utvikling av nasjonale prøver – rapport 2b: Endelig rapport av vertikalt lenkedesign for de nasjonale prøvene i regning 5.-8. trinn. : Universitetet i Oslo 2020 15 p.
UiO Untitled
 
2 Ræder, Henrik Galligani; Olsen, Rolf Vegar; Andersson, Björn.
Comparing measures of numeracy across grades. NERA 2020; 2020-03-04 - 2020-03-06
UiO Untitled
 
3 Ræder, Henrik Galligani; Olsen, Rolf Vegar; Blömeke, Sigrid.
Large-Scale Assessments in the Norwegian Context. I: Monitoring Student Achievement in the 21st Century. European Policy Perspectives and Assessment Strategies.. Springer Nature 2020 ISBN 978-3-030-38968-0. p. 195-206
UiO Untitled
 
4 Tjønn, Henrik; Ræder, Henrik Galligani.
Elevmedvirkning i vurderingsarbeid. Bedre Skole 2020 ;Volume 1. p. 21-25
UiO Untitled
 
2019
5 Ræder, Henrik Galligani; Andersson, Björn; Olsen, Rolf Vegar.
Exploring the unidimensionality of the Norwegian National Numeracy tests. Quantitative Research Methods in Education Annual Conference (QRM 2019); 2019-06-17 - 2019-06-18
UiO Untitled
 
6 Ræder, Henrik Galligani; Tokle, Olav Dalsegg; Olsen, Rolf Vegar.
Utvikling av nasjonale prøver – rapport 1 og 2a: Rapportering av potensielle underdimensjoner og implementering av vertikalt lenkedesign for de nasjonale prøvene i regning. Universitetet i Oslo 2019
NTNU UiO Untitled
 
2018
7 Ræder, Henrik Galligani; Andersson, Björn; Blömeke, Sigrid; Olsen, Rolf Vegar.
Development of Numeracy Proficiency in Primary and Lower Secondary School. Frontiers in Educational Measurement 2018; 2018-09-12 - 2018-09-13
UiO Untitled
 
2017
8 Ræder, Henrik Galligani; Angell, Carl; Henriksen, Ellen Karoline.
Uskarp forståelse: analyse av elevsvar knyttet til partiklers bølgeegenskaper og uskarphets-relasjonene. Nordic Symposium on Science Education 2017; 2017-06-07 - 2017-06-09
UiO Untitled