Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-50 of 78 << Previous 1 2    Next >>

2020
1 Hagen, Anja Nylund.
Bylarm: Å utvikle en artistkarriere i en digital økonomi. by:Larm 2020; 2020-02-27 - 2020-02-27
UiO Untitled
 
2 Hagen, Anja Nylund.
De som får folk til å danse sammen. ballade.no [Internet] 2020-05-22
UiO Untitled
 
3 Hagen, Anja Nylund.
Hva gjør musikere når de ikke kan spille konserter?. UiO: Det humanistiske fakultet. Sosiel medier [Internet] 2020-03-24
UiO Untitled
 
4 Hagen, Anja Nylund.
Hvilken musikk hører vi på i karantene?. NRK P2 [Radio] 2020-03-27
UiO Untitled
 
5 Hagen, Anja Nylund.
Music in Streams: Communicating Music in the Streaming Paradigm. I: Reimagining Communication: Mediation (1st Edition). Routledge 2020 ISBN 9781138498914. p. 210-225
UiO Untitled
 
6 Hagen, Anja Nylund.
Norske artister bruker TikTok for å spre musikken sin. NRK P1, Dagens [Radio] 2020-05-20
UiO Untitled
 
7 Hagen, Anja Nylund.
Norske musikkforlag: Muligheter og utfordringer. by:Larm 2020; 2020-02-28 - 2020-02-28
UiO Untitled
 
8 Hagen, Anja Nylund.
Paths in the Online Music Jungle: Personal Practices with Music-Streaming Services (forthcoming). Participations. Journal of Audience and Reception Studies 2020
UiO Untitled
 
9 Hagen, Anja Nylund.
Spotifys makt vokser i takt med nye lyttevaner. UiO: Det Humanistiske Fakultet [Internet] 2020-03-17
UiO Untitled
 
10 Hagen, Anja Nylund.
Spotifys makt vokser i takt med nye lyttevaner. forskning.no [Internet] 2020-04-07
UiO Untitled
 
11 Hagen, Anja Nylund.
TikTok som maktfaktor i musikkbransjen. Studio 2, NRK P2 [Radio] 2020-05-19
UiO Untitled
 
2019
12 Hagen, Anja Nylund.
Anja Nylund Hagen om musikkeksport. Søndagsåpent, NRK P1 [Radio] 2019-01-27
UiO Untitled
 
13 Hagen, Anja Nylund.
Bokomtale: Engasjement og arrangement - ei utgreiing om konsertarrangørar. Musikkmagasinet Ballade 2019 p. -
UiO Untitled
 
14 Hagen, Anja Nylund.
Digitalisering som utfordring for kulturindustriene. Kulturøkonomi Symposium; 2019-11-27 - 2019-11-27
UiO Untitled
 
15 Hagen, Anja Nylund.
En lesning av Engasjement og arrangement: Ei utgreiing om konsertarrangørar. LANSERING: Engasjement og arrangement - ei utgreiing om konsertarrangørar; 2019-06-17 - 2019-06-17
UiO Untitled
 
16 Hagen, Anja Nylund.
Facing the global music industry: Norwegian responses to the digitalisation of the music industry. Higher Seminar, Södertörn Högskola; 2019-05-07 - 2019-05-07
UiO Untitled
 
17 Hagen, Anja Nylund.
Hva betyr digitaliseringen for norsk musikkeksport?. Ballade.no [Internet] 2019-01-22
UiO Untitled
 
18 Hagen, Anja Nylund.
Hva definerer musikken på 2010-tallet?. NRK, P2 [Radio] 2019-12-03
UiO Untitled
 
19 Hagen, Anja Nylund.
Music streaming and data literacy. NordMedia 2019; 2019-08-22 - 2019-08-24
UiO Untitled
 
20 Hagen, Anja Nylund.
Musikkbransjen er ikke så digital som vi tror. Dagens næringsliv 2019 ;Volume 109.(109) p. 31-31
UiO Untitled
 
21 Hagen, Anja Nylund.
Napster. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
22 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikk i internasjonale markeder. by:Larm 2019; 2019-02-28 - 2019-03-02
UiO Untitled
 
23 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikk i internasjonale markeder. Frokostseminar, Kulturdepartementet: Musikkeksport. Frokostseminar, Kulturdepartementet; 2019-11-08 - 2019-11-08
UiO Untitled
 
24 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikk og globale selskaper. Nasjonale medier og globale plattformer, Foresight seminar, ISF; 2019-11-14 - 2019-11-14
UiO Untitled
 
25 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikkbransje og eksport. Music Norway juleverksted; 2019-12-09 - 2019-12-09
UiO Untitled
 
26 Hagen, Anja Nylund.
Slik kan Emir (26) leve av musikken: – Men jeg tenkte aldri «oi shit, her kan vi tjene mer penger». Dagens Næringsliv [Newspaper] 2019-08-11
UiO Untitled
 
27 Hagen, Anja Nylund.
Spotify. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
28 Hagen, Anja Nylund.
strømmetjenester. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
29 Hagen, Anja Nylund.
Superstar economy and the digitalised music industry. «Superstar Economy?» - Art and Cultural Economy in the Digital Era; 2019-10-18 - 2019-10-18
UiO Untitled
 
30 Hagen, Anja Nylund.
Taylor Swift og musikklansering på Instagram. NRK, P2 [Radio] 2019-04-26
UiO Untitled
 
31 Hagen, Anja Nylund.
Thomas Hayes har signert med Sony, skal gi ut musikk. Aftenposten [Newspaper] 2019-08-15
UiO Untitled
 
32 Hagen, Anja Nylund.
Tidal. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
33 Hagen, Anja Nylund; Kjus, Yngvar.
Musikkbransjen i strømmingens tidsalder.. Åpen dag 2019; 2019-03-07 - 2019-03-07
UiO Untitled
 
34 Hagen, Anja Nylund; Sandvik, Eystein; Witek, Julia; Nedrelid, Alma; Hovland, Torkjell.
Å bygge en karriere i musikklivet. Fagdag, Institutt for Musikkvitenskap; 2019-09-20 - 2019-09-20
UiO Untitled
 
35 Kjus, Yngvar; Hagen, Anja Nylund.
Musikkbransjen i strømmetiden. Åpen Dag på UiO; 2019-03-07 - 2019-03-07
UiO Untitled
 
36 Maasø, Arnt; Hagen, Anja Nylund.
Metrics and decision-making in music streaming. Popular Communication - The International Journal of Media and Culture 2019
UiO Untitled
 
2018
37 Hagen, Anja Nylund.
Changing practices in a globalised and digitalised music industry. Crosstown Traffic - Popular Music Theory and Practice. Joint conference; 2018-09-03 - 2018-09-05
UiO Untitled
 
38 Hagen, Anja Nylund.
Competing with music in national and global markets. KULMEDIAs programseminar 2018; 2018-03-20 - 2018-03-20
UiO Untitled
 
39 Hagen, Anja Nylund.
Echoes in the Canon: How Smart Speakers are Shaking Up Music (ENG). Panel; 2018-03-03 - 2018-03-03
UiO Untitled
 
40 Hagen, Anja Nylund.
Industry in change: cultural labour in a globalised and digitalised music industry. ECREA 2018; 2018-10-31 - 2018-11-04
UiO Untitled
 
41 Hagen, Anja Nylund.
Norwegian music industry as global and digital media industry. ISMI Symposium 2018; 2018-08-31 - 2018-09-01
UiO Untitled
 
42 Hagen, Anja Nylund.
Snakkisen: Spellemannsprisen. Klassekampen [Newspaper] 2018-03-02
UiO Untitled
 
43 Hagen, Anja Nylund.
The communication of music in the streaming paradigm. Norsk medieforskerkonferanse; 2018-10-17 - 2018-10-18
UiO Untitled
 
44 Hagen, Anja Nylund; Kjus, Yngvar.
How to make money in music in the digital age?. by:Larm 2018; 2018-03-02 - 2018-03-02
UiO Untitled
 
2017
45 Hagen, Anja Nylund.
Perspektiver på kunsten og kulturens plass i barn og unges liv. Innspelsseminar; 2017-02-06 - 2017-02-06
UiO Untitled
 
46 Hagen, Anja Nylund; Lüders, Marika.
Social streaming? Navigating music as personal and social. Convergence. The International Journal of Research into New Media Technologies 2017 ;Volume 23.(6) p. 643-659
UiO Untitled
 
2016
47 Danielsen, Anne; Maasø, Arnt; Hagen, Anja Nylund; Kjus, Yngvar.
Clouds & Concerts summarised. By:Larm conference; 2016-03-03 - 2016-03-03
UiO Untitled
 
48 Hagen, Anja Nylund.
Deler ikke spillelister med andre. NRK, P1 [Radio] 2016-08-05
UiO Untitled
 
49 Hagen, Anja Nylund.
Gode analyser, detaljrikdom, fargerikt språk Bjarne Markussen (red.): Lydspor. Når musikk møter tekst og bilder. Norsk Medietidsskrift 2016 ;Volume 22.(02/2016) p. 1-4
UiO Untitled
 
50 Hagen, Anja Nylund.
https://radio.nrk.no/serie/spillerom-hovedsending/MKMR06006716/05-04-2016. NRK P2, Spillerom [Radio] 2016-04-05
UiO Untitled
 
    Show next list