Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-7 of 7

2020
1 Hatlevik, Ida Katrine R; Hunskaar, Tove Seiness; Eriksen, Tone Malmstedt.
Universitet og skole i samarbeid om lærerutdanning - Universitetet i Oslo sin modell for utvidet partnerskap. I: Lærerutdanning i nordiske land. Universitetsforlaget 2020 ISBN 978-82-15-03514-7. p. 277-295
UiO Untitled
 
2019
2 Hunskaar, Tove Seiness; Eriksen, Tone Malmstedt.
University Schools as Partners: The Jewel in the Crown of Teacher Education. I: Kooperation von Universitãt und Schule fõrdern. Verlag Barbara Budrich 2019 ISBN 9783847422099. p. 257-277
UiO Untitled
 
2018
3 Vestøl, Jon Magne; Dahl, Anne Kristin; Hunskaar, Tove Seiness.
Kunnskapsintegrasjon i praksis. Samvirke mellom kunnskapsområder i lektorstudenters undervisningspraksis og refleksjoner.. Acta didactica Norden 2018 ;Volume 12.(3) p. 1-21
UiO Untitled
 
2017
4 Damsa, Crina I.; Hunskaar, Tove Seiness; Andersson-Bakken, Emilia Ingegerd.
Tablet-mediated video observations as means for guidance and practice-based learning in teacher education. International Conference of Computer Supported Collaborative Learning; 2017-06-19 - 2017-06-19
UiO Untitled
 
5 Lejonberg, Eli; Elstad, Eyvind; Hunskaar, Tove Seiness.
Behov for å utvikle "det tredje rom" i relasjonen mellom universitet og praksisskoler. UNIPED 2017 ;Volume 40.(1) p. 68-85
UiO Untitled
 
2015
6 Engelien, Kirsti Lyngvær; Hunskaar, Tove Seiness.
Video-based Assessment for Learning in Teacher Education. I: E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2015. Association for the Advancement of Computing in Education 2015 ISBN 978-1-939797-20-9. p. 581-581
UiO Untitled
 
7 Hunskaar, Tove Seiness; Borge, Inger Christin.
Ønsker du å utvikle matematikkundervisningen din?. I: Veier til fremragende lærerutdanning. Universitetsforlaget 2015 ISBN 978 - 82-15 - 025. p. 99-110
UiO Untitled