|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2011
|
1. |
Bø, Anne Kristin; Hovdenak, Sylvi Stenersen. Elever som verdensborgere. Norsk pedagogisk tidsskrift 2011 ;Volume 95.(3) p. 216-227 UiO
Untitled
|
|
2. |
Bø, Anne Kristin; Hovdenak, Sylvi Stenersen. Faglig og personlig støtte: Om betydningen av en god relasjon mellom lærer og elev sett fra elevens ståsted. Tidsskrift for ungdomsforskning 2011 ;Volume 11.(1) p. 69-85 UiO
Untitled
|
2010
|
3. |
Bø, Anne Kristin; Hovdenak, Sylvi Stenersen. Forms of knowledge in education: Students´ and teachers´ perspectives. NERA's 38th Congress - Active Citizenship - Malmø 11.-13. mars 2010; 2010-03-11 - 2010-03-13 UiO
Untitled
|
|
4. |
Hovdenak, Sylvi Stenersen; Bø, Anne Kristin. Access to knowledge in education: students’perspectives. ECER 2010 "Education and Cultural Change“. August 24th - 27th 2010, Helsinki; 2010-08-24 - 2010-08-27 UiO
Untitled
|
|
5. |
Hovdenak, Sylvi Stenersen; Bø, Anne Kristin. Kunnskapsteoretiske tilnærminger relatert til elev- og lærerperspektiv. I: Kunnskap i skolen. Tapir Akademisk Forlag 2010 ISBN 978-82-519-2504-4. p. 17-39 UiO
Untitled
|
2009
|
6. |
Bø, Anne Kristin. ”On a strict line” 10th. grade students: Knowledge and identity. NERA´s 37th Congress, Trondheim 5-7 March, 2009; 2009-03-03 - 2009-03-07 UiO
Untitled
|
2003
|
7. |
Rossow, Ingeborg; Bø, Anne Kristin. Metoderapport for datainnsamlingen til Ung i Norge 2002. Oslo: Norsk institutt for oppvekst, velferd og aldring 2003 58 p. FHI UiO
Untitled
|
2002
|
8. |
Bø, Anne Kristin. Til elevens beste? : om 13-åringers sosiale kompetanse og samarbeidet mellom hjem og skole. Hovedoppgave i pedagogikk, Universitetet i Oslo. Oslo: A.K.Bo 2002 (ISBN 82-569-6077-9) 159 p. UiO
Untitled
|
2001
|
9. |
Bø, Anne Kristin. Foreldre; skolens forlengede arm?, I Mona Sandbæk (red.), Fra mottaker til aktør : brukernes plass i praktisk sosialt arbeid og forskning. Gyldendal Akademisk 2001 (ISBN 978-82-13-02545-4) 343 p. UiO
Untitled
|
|