2015
|
1. |
Morken, Ivar; Kokkersvold, Erling. Normalitet og avvik. Spesialpedagogikk 2015 (05) p. 44-55 UiO
Untitled
|
2011
|
2. |
Damsgaard, Hilde Larsen; Kokkersvold, Erling. Skolen som risiko - eller beskyttelse. Bedre Skole 2011 (1) p. 30-34 USN UiO
Untitled
|
|
3. |
Damsgaard, Hilde Larsen; Kokkersvold, Erling. Ungdom på ville veier. Skoleerfaringer og kriminalitet. Unipub forlag 2011 (ISBN 978-82-7477-517-6) 224 p. USN UiO
Untitled
|
2010
|
4. |
Askildt, Astrid; Kokkersvold, Erling; Morken, Ivar; Sigstad, Hanne Marie Høybråten. Yrkeskvalifiserende utdanning i møte med praksis : fra spesialpedagogisk mastergradsstudium til yrkespraksis på det psykososiale området. Skolepsykologi 2010 ;Volume 45.(4) p. 3-19 UiO
Untitled
|
|
5. |
Askildt, Astrid; Kokkersvold, Erling; Morken, Ivar; Sigstad, Hanne Marie Høybråten. Yrkeskvalifiserende utdanning i møte med praksis : fra spesialpedagogisk mastergradsstudium til yrkespraksis på det psykososiale området. Skolepsykologi 2010 ;Volume 45.(4) p. 3-19 HVL UiO
Untitled
|
2005
|
6. |
Kokkersvold, Erling; Damsgaard, Hilde Larsen. Can School make a difference? A quality study of 23 young people;their academic experiences and criminal activites. I: Towards Inclusion Book No.3: Socio-emotional Growth and Development of Learning Strategies. Unipub forlag 2005 ISBN 82-7477-143-5. p. 273-293 UiO
Untitled
|
2003
|
7. |
Kokkersvold, Erling. Introduction to psychosocial difficulties: How can the school serve as a secure base for children with psychosocial needs?. SØE 06/02 "Institutional Competence Building and Cooperation with Two Bosnian Universities:Special Needs Education towards Inclusion.; 2003-11-16 - 2003-11-16 UiO
Untitled
|
|
8. |
Mjelve, Liv Heidi; Kokkersvold, Erling. Mellom oss. Gyldendal Akademisk 2003 (ISBN 978-82-05-30437-6) 151 p. UiO
Untitled
|
2002
|
9. |
Kokkersvold, Erling; Morken, Ivar. Psykososiale og migrasjonsrelaterte lærevansker - introduksjon. : Institutt for spesialpedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo 2002 -1 p. UiO
Untitled
|
2000
|
10. |
Holmberg, Jorun Buli; Kokkersvold, Erling. Overgang grunnskole - videregående skole. Spesialpedagogikk 2000 p. 11-21 UiO
Untitled
|
|
11. |
Kokkersvold, Erling. Overgang grunnskole - videregående skole i et systemperspektiv. Samtak; 2000-10-20 UiO
Untitled
|
|
12. |
Kokkersvold, Erling. Prosjektarbeid. Samtak; 2000-10-18 UiO
Untitled
|
|
13. |
Kokkersvold, Erling. Psykososiale lærevansker - en introduksjon. : Institutt for spesialpedagogikk 2000 ;Volume 16.16 p. Kompendium UiO
Untitled
|
1999
|
14. |
Kokkersvold, Erling. Overgangen grunnskole-videregående skole og rådgivningstjenestens og klassestyrernes arbeid og samarbeid omkring elever med vansker på det personlige og sosiale området. I: Kvalitet i spesialpedagogisk arbeid i lys av utdanningspolitiske retningslinjer. Et paraplyprosjekt 1995-1997. Sluttrapport. : Institutt for spesialpedagogikk 1999 ISBN 82-90363-64-8. UiO
Untitled
|
|
15. |
Kokkersvold, Erling; Rognhaug, Berit; Wormnæs, Siri. Kvalitet i spesialpedagogisk arbeid - hva er det?. I: Kvalitet i spesialpedagogisk arbeid i lys av utdanningspolitiske retningslinjer. Et paraplyprosjekt 1995-1997. Sluttrapport. : Institutt for spesialpedagogikk 1999 ISBN 82-90363-64-8. p. 54-74 UiO
Untitled
|
1998
|
16. |
Kokkersvold, Erling. Tilrettelegging av overgangen fra grunnskole til videregående skole for elever med vansker på det personlige og sosiale området med utgangspunkt i den sosialpedagogiske tjenesten - delrapport 3. : Instututt for spesialpedagogikk 1998 119 p. Kvalitet i spesialpedagogisk arbeid - et paraplyprosjekt UiO
Untitled
|
1997
|
17. |
Holmberg, Jorun Buli; Kokkersvold, Erling. Fra grunnskole til videregående skole-delrapport 1. En kartlegging av PP-tjenestens arbeid i forhold til det spesialpedagogiske og sosialpedagogiske området i sammenheng med overgang grunnskole-videregående skole og elever med spesielle behov og elever med personlige og sosiale vansker. : 1997 96 p. UiO
Untitled
|
|
18. |
Holmberg, Jorun Buli; Kokkersvold, Erling. Oppfølgingstjenesten og overgangen fra grunnskole til videregående skole - delrapport 2. : Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo 1997 85 p. Kvalitet i spesialpedagogisk arbeid - et paraplyprosjekt UiO
Untitled
|