Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-50 av 67 << Forrige 1 2    Neste >>

1 Gran, Anne-Britt; Linn-Birgit, Kampen Kristensen; Molde, Audun; Hagen, Anja Nylund; Booth, Peter.
Krise og kreativitet i musikkbransjen – koronapandemien 2020. BI Centre for Creative Industries: BI Centre for Creative Industries 2020 68 s.
BI UiO HK Untitled
 
2 Hagen, Anja Nylund.
Anja Nylund Hagen om musikkeksport. Søndagsåpent, NRK P1 [Radio] 2019-01-27
UiO Untitled
 
3 Hagen, Anja Nylund.
Artister slipper låter i forkant av album. Nyhetsmorgen, P2 [Radio] 2020-07-20
UiO Untitled
 
4 Hagen, Anja Nylund.
Artister sprer musikken sin på TikTok. Dagsrevyen, NRK1 [TV] 2020-06-30
UiO Untitled
 
5 Hagen, Anja Nylund.
Bokomtale: Engasjement og arrangement - ei utgreiing om konsertarrangørar. Musikkmagasinet Ballade 2019 s. -
UiO Untitled
 
6 Hagen, Anja Nylund.
Bylarm: Å utvikle en artistkarriere i en digital økonomi. by:Larm 2020; 2020-02-27 - 2020-02-27
UiO Untitled
 
7 Hagen, Anja Nylund.
Changing practices in a globalised and digitalised music industry. Crosstown Traffic - Popular Music Theory and Practice. Joint conference; 2018-09-03 - 2018-09-05
UiO Untitled
 
8 Hagen, Anja Nylund.
Competing with music in national and global markets. KULMEDIAs programseminar 2018; 2018-03-20 - 2018-03-20
UiO Untitled
 
9 Hagen, Anja Nylund.
De som får folk til å danse sammen. ballade.no [Internett] 2020-05-22
UiO Untitled
 
10 Hagen, Anja Nylund.
Derfor kommer ny musikk i mye større grad som enkeltsingler. nrk.no [Internett] 2020-07-20
UiO Untitled
 
11 Hagen, Anja Nylund.
Digitalisering som utfordring for kulturindustriene. Kulturøkonomi Symposium; 2019-11-27 - 2019-11-27
UiO Untitled
 
12 Hagen, Anja Nylund.
En lesning av Engasjement og arrangement: Ei utgreiing om konsertarrangørar. LANSERING: Engasjement og arrangement - ei utgreiing om konsertarrangørar; 2019-06-17 - 2019-06-17
UiO Untitled
 
13 Hagen, Anja Nylund.
Facing the global music industry: Norwegian responses to the digitalisation of the music industry. Higher Seminar, Södertörn Högskola; 2019-05-07 - 2019-05-07
UiO Untitled
 
14 Hagen, Anja Nylund.
Festivalsjef: – Strømmekonsertene er kommet for å bli. Aftenposten [Avis] 2020-08-24
UiO Untitled
 
15 Hagen, Anja Nylund.
Forsker tror man vil se flere artister på TikTok. nrk.no [Internett] 2020-06-30
UiO Untitled
 
16 Hagen, Anja Nylund.
Hva betyr digitaliseringen for norsk musikkeksport?. Ballade.no [Internett] 2019-01-22
UiO Untitled
 
17 Hagen, Anja Nylund.
Hva definerer musikken på 2010-tallet?. NRK, P2 [Radio] 2019-12-03
UiO Untitled
 
18 Hagen, Anja Nylund.
Hva gjør musikere når de ikke kan spille konserter?. UiO: Det humanistiske fakultet. Sosiel medier [Internett] 2020-03-24
UiO Untitled
 
19 Hagen, Anja Nylund.
Hvilken musikk hører vi på i karantene?. NRK P2 [Radio] 2020-03-27
UiO Untitled
 
20 Hagen, Anja Nylund.
Industry in change: cultural labour in a globalised and digitalised music industry. ECREA 2018; 2018-10-31 - 2018-11-04
UiO Untitled
 
21 Hagen, Anja Nylund.
Krise i musikkbransjen. musikknyheter.no [Fagblad] 2020-06-12
UiO Untitled
 
22 Hagen, Anja Nylund.
Krise og kreativitet - musikkbransjen og koronapandemien 2020. Arrangørkonferansen Pseminar 2020; 2020-08-21 - 2020-08-21
UiO Untitled
 
23 Hagen, Anja Nylund.
Music in Streams: Communicating Music in the Streaming Paradigm. I: Reimagining Communication: Mediation (1st Edition). Routledge 2020 ISBN 9781138498914. s. 210-225
UiO Untitled
 
24 Hagen, Anja Nylund.
Music streaming and data literacy. NordMedia 2019; 2019-08-22 - 2019-08-24
UiO Untitled
 
25 Hagen, Anja Nylund.
Musikkbransjen er ikke så digital som vi tror. Dagens næringsliv 2019 ;Volum 109.(109) s. 31-31
UiO Untitled
 
26 Hagen, Anja Nylund.
Napster. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
27 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikk i internasjonale markeder. by:Larm 2019; 2019-02-28 - 2019-03-02
UiO Untitled
 
28 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikk i internasjonale markeder. Frokostseminar, Kulturdepartementet: Musikkeksport. Frokostseminar, Kulturdepartementet; 2019-11-08 - 2019-11-08
UiO Untitled
 
29 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikk og globale selskaper. Nasjonale medier og globale plattformer, Foresight seminar, ISF; 2019-11-14 - 2019-11-14
UiO Untitled
 
30 Hagen, Anja Nylund.
Norsk musikkbransje og eksport. Music Norway juleverksted; 2019-12-09 - 2019-12-09
UiO Untitled
 
31 Hagen, Anja Nylund.
Norske artister bruker TikTok for å spre musikken sin. NRK P1, Dagens [Radio] 2020-05-20
UiO Untitled
 
32 Hagen, Anja Nylund.
Norske musikkforlag: Muligheter og utfordringer. by:Larm 2020; 2020-02-28 - 2020-02-28
UiO Untitled
 
33 Hagen, Anja Nylund.
Norwegian music industry as global and digital media industry. ISMI Symposium 2018; 2018-08-31 - 2018-09-01
UiO Untitled
 
34 Hagen, Anja Nylund.
Slik kan Emir (26) leve av musikken: – Men jeg tenkte aldri «oi shit, her kan vi tjene mer penger». Dagens Næringsliv [Avis] 2019-08-11
UiO Untitled
 
35 Hagen, Anja Nylund.
Spotify. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
36 Hagen, Anja Nylund.
Spotifys makt vokser i takt med nye lyttevaner. UiO: Det Humanistiske Fakultet [Internett] 2020-03-17
UiO Untitled
 
37 Hagen, Anja Nylund.
Spotifys makt vokser i takt med nye lyttevaner. forskning.no [Internett] 2020-04-07
UiO Untitled
 
38 Hagen, Anja Nylund.
Strømmetjenestene former hvordan musikk slippes. Dagsrevyen, NRK1 [TV] 2020-07-20
UiO Untitled
 
39 Hagen, Anja Nylund.
strømmetjenester. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
40 Hagen, Anja Nylund.
Superstar economy and the digitalised music industry. «Superstar Economy?» - Art and Cultural Economy in the Digital Era; 2019-10-18 - 2019-10-18
UiO Untitled
 
41 Hagen, Anja Nylund.
Taylor Swift og musikklansering på Instagram. NRK, P2 [Radio] 2019-04-26
UiO Untitled
 
42 Hagen, Anja Nylund.
Thomas Hayes har signert med Sony, skal gi ut musikk. Aftenposten [Avis] 2019-08-15
UiO Untitled
 
43 Hagen, Anja Nylund.
Tidal. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2019
UiO Untitled
 
44 Hagen, Anja Nylund.
TikTok som maktfaktor i musikkbransjen. Studio 2, NRK P2 [Radio] 2020-05-19
UiO Untitled
 
45 Hagen, Anja Nylund; Kjus, Yngvar.
How to make money in music in the digital age?. by:Larm 2018; 2018-03-02 - 2018-03-02
UiO Untitled
 
46 Hagen, Anja Nylund; Sandvik, Eystein; Witek, Julia; Nedrelid, Alma; Hovland, Torkjell.
Å bygge en karriere i musikklivet. Fagdag, Institutt for Musikkvitenskap; 2019-09-20 - 2019-09-20
UiO Untitled
 
47 Kjus, Yngvar.
Book Review: "Women in the Studio: Creativity, Control, and Gender in Popular Music Sound Production", by Paula Wolfe. Popular Music 2020 ;Volum 39.(2) s. 373-375
UiO Untitled
 
48 Kjus, Yngvar.
Dur eller moll for norsk musikk?. Dagens næringsliv 2017
UiO Untitled
 
49 Kjus, Yngvar.
How to make money in music in the digital age?. by:Larm; 2018-03-01 - 2018-03-01
UiO Untitled
 
50 Kjus, Yngvar.
Is streaming streamlining copyright in music?. 20th Biennial Conference of the International Association for the Study of Popular Music; 2019-06-24 - 2019-06-28
UiO Untitled
 
    Vis neste liste