Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-10 of 10

Book
1 Hoem, Jon; Schwebs, Ture.
Tekst 2 null : nettsamtalenes spillerom. Universitetsforlaget 2010 (ISBN 978-82-15-01518-7) 198 p.
HVL Untitled
 
Part of a book/report
2 Hoem, Jon; Schwebs, Ture.
Den topografiske tekst : romlig publisering brukt i undervisning. I: Enter. Veien mot en IKT-didaktikk. Gyldendal Akademisk 2009 ISBN 978-82-05-39656-2. p. 59-68
HVL Untitled
 
3 Hoem, Jon; Schwebs, Ture.
Stedsframstilling i digitale rom. I: Sammensatte tekster : barns tekstpraksis. Universitetsforlaget 2010 ISBN 978-82-15-01719-8. p. 242-256
HVL Untitled
 
4 Nielsen, Liv Merete; Schwebs, Ture.
Visuell profil i digitale læringsressurser. I: Enter. Veien mot en IKT-didaktikk. Gyldendal Akademisk 2009 ISBN 978-82-05-39656-2. p. 154-173
HVL OSLOMET Untitled
 
5 Schwebs, Ture.
"Klikk på bildet så skal du se" Elevenes sammensatte hypertekster. I: Enter. Veien mot en IKT-didaktikk. Gyldendal Akademisk 2009 ISBN 978-82-05-39656-2. p. 95-114
HVL Untitled
 
6 Schwebs, Ture; Hoem, Jon.
Se her er jeg! Selvframstilling på en læringsarena. I: Å være på nett: Kommunikasjon, identitets- og kompetanseutvikling med digitale medier. Cappelen Damm Akademisk 2008 p. 18-
HVL Untitled
 
7 Østerud, Svein; Schwebs, Ture.
Mot en IKT-didaktikk. I: Enter. Veien mot en IKT-didaktikk. Gyldendal Akademisk 2009 ISBN 978-82-05-39656-2. p. 11-32
HVL UiO Untitled
 
Conference lecture and academic presentation
8 Schwebs, Ture.
The Numberlys: An interplay between history, urban life and technology in a children’s story app. ELO 2015: The End(s) of Electronic Literature; 2015-08-04 - 2015-08-07
HVL Untitled
 
Journal publication
9 Hoem, Jon; Schwebs, Ture.
Digital commonplacing. First Monday 2015 ;Volume 20.(7)
HVL Untitled
 
10 Schwebs, Ture.
Affordances of an App - A reading of The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore. Barnelitterært forskningstidsskrift 2014 ;Volume 5. p. -
HVL Untitled