|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Search criteria:
Person sequence number: 325181 sub-category: Report All publishing channels
2019
|
1. |
Gran, Anne-Britt; Kampen Kristensen, Linn-Birgit; Røssaak, Eivind; Furseth, Peder Inge; Sverdljuk, Jana Bentze; Alm, Kristian; Moreno, Valentina. Bokforbruk, bibliotek og lesing i digitale tider. DnD-rapport nr. 4. Oslo: BI Centre for Creative Industries 2019 88 p. BI NB
Untitled
|
2008
|
2. |
Furseth, Peder Inge; Samuelsen, Elisabeth. Utvikling av multikanal-strategi: Betydning av sømløshet og samspill mellom distribusjonskanaler. Forskningsrapport 5/20108.. Oslo: Handelshøyskolen BI 2008 270 p. (5) BI
Untitled
|
2006
|
3. |
Furseth, Peder Inge. Internett som innovativ salgskanal: Utfordringer og løsninger belyst av ledere i Oslo, London og San Francisco. : Handelshøyskolen BI 2006 127 p. (3) BI
Untitled
|
1994
|
4. |
Furseth, Peder Inge. Consumer research as economic sociology. Lysaker: Statens institutt for forbruksforskning 1994 86 p. SIFO Arbeidsrapport(8) HIOA
Untitled
|
|
5. |
Furseth, Peder Inge. Konkurranse i detaljhandelen. En forstudie. Lysaker: Statens institutt for forbruksforskning 1994 224 p. SIFO Arbeidsrapport(9) HIOA
Untitled
|
|