Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Search criteria:
Person sequence number: 325081   sub-category: Academic chapter/article/Conference paper   sub-category: Chapter   sub-category: Popular scientific chapter/article   All publishing channels

Showing results 1-9 of 9

2017
1 Bang, Tor; Solvoll, Mona K.
Secrets of Public Affairs. I: How strategic communication shapes value and innovation in society. Emerald Group Publishing Limited 2017 ISBN 9781787147171. p. 105-122
BI Untitled
 
2016
2 Bang, Tor.
Innholdsmarkedsføring i praksis. I: Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-53049-5. p. 205-246
BI Untitled
 
3 Bang, Tor; Solvoll, Mona K.
Åpenhet om kommunikasjonsbransjens hemmeligheter. I: Kommunikasjon og ytringsfrihet i organisasjoner. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 9788202482237. p. 66-91
BI Untitled
 
2015
4 Bang, Tor; Frandsen, Finn; Larsson, Larsåke.
Scandinavia (Norway). I: Western European Perspectives on The Development of Public Relations. Palgrave Pivot 2015 ISBN 978-1-137-42749-6. p. 107-122
BI Untitled
 
5 Bang, Tor; Solvoll, Mona K.
Commodifying and Politicising Insight. A Case of Mediated Debate of Revolving Doors in Norway.. I: Communication Ethics in a Connected World. Peter Lang Publishing Group 2015 ISBN 978-2-87574-286-5. p. 199-212
BI Untitled
 
2014
6 Bang, Tor.
Medier i samfunnet. I: Medieøkonomi: Konflikt og samspill. Cappelen Damm Akademisk 2014 ISBN 978-82-02-40574-8. p. 53-73
BI Untitled
 
7 Bang, Tor; Barland, Jens; Krumsvik, Arne H.; Roppen, Johann; Solvoll, Mona K.
Brukerinvolvering: fra passive mottakere til aktive produsenter. I: Medieøkonomi: Konflikt og samspill. Cappelen Damm Akademisk 2014 ISBN 978-82-02-40574-8. p. 156-172
BI HIOA HVO NTNU Untitled
 
8 Solvoll, Mona K; Bang, Tor.
Medienes inntektskilder. I: Medieøkonomi: Konflikt og samspill. Cappelen Damm Akademisk 2014 ISBN 978-82-02-40574-8. p. 36-52
BI Untitled
 
9 Solvoll, Mona K; Bang, Tor.
Medieøkonomiske begreper. I: Medieøkonomi: Konflikt og samspill. Cappelen Damm Akademisk 2014 ISBN 978-82-02-40574-8. p. 17-35
BI Untitled