|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Search criteria:
Person sequence number: 324979 sub-category: Academic article sub-category: Academic literature review All publishing channels
2016
|
1. |
Ronæs, Nina Helene; Lorentzen, Bengt Gunnar; Silseth, Pål Rasmus; Lervik-Olsen, Line. Klagehåndtering i norske bedrifter : noen observasjoner og forslag til tiltak. Magma forskning og viten 2016 ;Volume 19.(8) p. 60-67 NHH BI
Untitled
|
2015
|
2. |
Lervik-Olsen, Line; Gustafsson, Anders; Silseth, Pål Rasmus; Lorentzen, Bengt Gunnar. Bør vi involvere kundene?. Magma forskning og viten 2015 ;Volume 18.(4) p. 52-60 BI
Untitled
|
2008
|
3. |
Hansen, Håvard; Samuelsen, Bendik Meling; Silseth, Pål Rasmus. Customer Perceived Value in B-t-B Service Relationships: Investigating the Importance of Corporate Reputation. Industrial Marketing Management 2008 ;Volume 37.(2) p. 205-216 UIS BI
Untitled
|
2007
|
4. |
Samuelsen, Bendik M.; Olsen, Line Lervik; Silseth, Pål Rasmus; Lorentzen, Bengt G.. Dynamiske perspektiv på kunderelasjoner. Magma forskning og viten 2007 ;Volume 10.(2) p. 25-44 BI
Untitled
|
2003
|
5. |
Karlsen, Tore; Silseth, Pål Rasmus; Benito, Gabriel R G; Welch, Lawrence S. Knowledge, internationalization of the firm, and inward-outward connections. Industrial Marketing Management 2003 ;Volume 32.(5) p. 385-396 BI
Untitled
|
|