Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Search criteria:
Person sequence number: 324979   sub-category: Academic article   sub-category: Academic literature review   All publishing channels

Showing results 1-5 of 5

2016
1 Ronæs, Nina Helene; Lorentzen, Bengt Gunnar; Silseth, Pål Rasmus; Lervik-Olsen, Line.
Klagehåndtering i norske bedrifter : noen observasjoner og forslag til tiltak. Magma forskning og viten 2016 ;Volume 19.(8) p. 60-67
NHH BI Untitled
 
2015
2 Lervik-Olsen, Line; Gustafsson, Anders; Silseth, Pål Rasmus; Lorentzen, Bengt Gunnar.
Bør vi involvere kundene?. Magma forskning og viten 2015 ;Volume 18.(4) p. 52-60
BI Untitled
 
2008
3 Hansen, Håvard; Samuelsen, Bendik Meling; Silseth, Pål Rasmus.
Customer Perceived Value in B-t-B Service Relationships: Investigating the Importance of Corporate Reputation. Industrial Marketing Management 2008 ;Volume 37.(2) p. 205-216
UIS BI Untitled
 
2007
4 Samuelsen, Bendik M.; Olsen, Line Lervik; Silseth, Pål Rasmus; Lorentzen, Bengt G..
Dynamiske perspektiv på kunderelasjoner. Magma forskning og viten 2007 ;Volume 10.(2) p. 25-44
BI Untitled
 
2003
5 Karlsen, Tore; Silseth, Pål Rasmus; Benito, Gabriel R G; Welch, Lawrence S.
Knowledge, internationalization of the firm, and inward-outward connections. Industrial Marketing Management 2003 ;Volume 32.(5) p. 385-396
BI Untitled