Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Institusjon: Høyskolen Kristiania   Underkategori: Vitenskapelig antologi/Konferanseserie   Underkategori: Vitenskapelig monografi   Underkategori: Vitenskapelig kommentarutgave   Underkategori: Lærebok   Underkategori: Fagbok   Alle publ. kanaler

Viser treff 1-50 av 134 << Forrige 1 2 3    Neste >>

2020
1 Fagerstrøm, Asle; Eg, Ragnhild; Johannessen, Magne; Vogt, Nina Helene.
Forbrukeratferd. Gyldendal Akademisk 2020 (ISBN 9788205506329)
BI HK Untitled
 
2 Goethe, Ole.
Animasjon gjort enkelt. Fagbokforlaget 2020 (ISBN 0000000000) 280 s.
HK Untitled
 
3 Johannessen, Jon-Arild; Sætersdal, Helene.
Automation, Innovation and Work. The Impact of Technological, Economic, and Social Singularity.. Routledge 2020 (ISBN 9780367470166) 184 s.
HK Untitled
 
4 Tangerås, Thor Magnus.
Literature and Transformation: A Narrative Study of Life-Changing Reading Experiences. Anthem Press 2020 (ISBN 9781785272943) 238 s.
HK OSLOMET Untitled
 
5 Tangerås, Thor Magnus.
Literature and Transformation: A Narrative Study of Life-Changing Reading Experiencese. Anthem Press 2020 (ISBN 9781785272943)
HK Untitled
 
6 Weltzien, Kurt.
Anskaffelser + arbeidsrett = sant?. Gyldendal Norsk Forlag A/S 2020 (ISBN 978-82-05-53274-8) 17 s.
HK Untitled
 
2019
7 Botnmark, Kristin Molvik.
Hva skjedde med Aleksej?. Vigmostad & Bjørke 2019 (ISBN 9788241916960) 326 s.
HK Untitled
 
8 Brodtkorb, Astrid Bente; Evjan, Liv.
Kreativ yrkesvei-ideer og oppgaver til talentutvikling. Fagbokforlaget 2019 (ISBN 9788245024579)
HK Untitled
 
9 Evjan, Liv; Brodtkorb, Astrid Bente.
KREATIV YRKESVEI. Ideer og oppgaver til talentutvikling.. Fagbokforlaget 2019 (ISBN 9788245024579) ;Volum 300.
HK Untitled
 
10 Farbrot, Audun.
Skrivekoden. Ti nøkler til en god og effektiv tekst.. Cappelen Damm Akademisk 2019 (ISBN 9788202635374) 150 s.
HK Untitled
 
11 Goethe, Ole.
Gamification Mindset. Springer Publishing Company 2019 (ISBN 978-3-030-11078-9) 180 s. Springer Series in Computer Science(NA)
HK Untitled
 
12 Ind, Nicholas; Schmidt, Holger J..
Co-creating brands: brand management from a co-creation perspective. Bloomsbury Academic 2019 (ISBN 9781472962263) 336 s.
HK Untitled
 
13 Johannessen, Jon-Arild.
Automation, capitalism and the end of the middle class. Routledge 2019 (ISBN 9780367257248) 70 s.
HK NORD Untitled
 
14 Johannessen, Jon-Arild.
Leadership and organization in the innovation economy. Emerald Group Publishing Limited 2019 (ISBN 978-1-78973-858-2) 144 s.
HK NORD Untitled
 
15 Johannessen, Jon-Arild.
The emergence of the fourth industrial revolution: An historical introduction to knowledge management and the innovation economy. Emerald Group Publishing Limited 2019 (ISBN 9781789739947) 133 s.
HK NORD Untitled
 
16 Kalsnes, Bente.
Falske nyheter: Løgn, desinformasjon og propaganda i den digitale offentligheten. Cappelen Damm Akademisk 2019 (ISBN 978-82-02-58117-6) 162 s.
HK Untitled
 
17 Karp, Tom.
God nok ledelse. Hva ledere gjør i praksis. Cappelen Damm Akademisk 2019 (ISBN 9788202613327)
HK Untitled
 
18 Knox, Simone; Schwind, Kai.
Friends - A Reading of the Sitcom (co-authored with Simone Knox). Palgrave Macmillan 2019 (ISBN 978-3030254285) 300 s.
HK Untitled
 
19 Meder, Margrethe; Weltzien, Kurt.
Bedriftens personalhåndbok. Gyldendal Akademisk 2019 (ISBN 9788205490369) 680 s.
HK Untitled
 
20 Sætersdal, Helene; Johannessen, Jon-Arild.
The future of HR: Understanding knowledge management for motivation, negotiation and influence. Emerald Group Publishing Limited 2019 (ISBN 9781838671808) 115 s.
HK NORD Untitled
 
2018
21 Dahlen, Øystein Pedersen.
Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok. Cappelen Damm Akademisk 2018 (ISBN 9788202555313) 240 s.
HK Untitled
 
22 Eldring, Line; Ørjasæter, Elin.
Løsarbeidersamfunnet. Cappelen Damm Akademisk 2018 (ISBN 9788202451653) 201 s.
HK FAFO Untitled
 
23 Gruzd, Anatoliy; Jacobson, Jenna; Mai, Philip; Hemsley, Jeff; Kwon, K. Hazel; Vatrapu, Ravi; Quan-Haase, Anabel; Sloan, Luke; Hodson, Jaigris.
SMSociety '18 Proceedings of the 9th International Conference on Social Media and Society. ACM Publications 2018 (ISBN 9781450363341) 399 s.
HK Untitled
 
24 Halpern, Nigel; Graham, Anne.
The Routledge Companion to Air Transport Management. Routledge 2018 (ISBN 9781138641372) 480 s.
HK Untitled
 
25 Iveroth, Einar; Lindvall, Jan; Magnusson, Johan.
Digitalisering och styrning. Studentlitteratur AB 2018 (ISBN 9789144117447) 424 s.
HK Untitled
 
26 Johannessen, Jon-Arild.
Automation, Innovation and Economic Crisis: Surviving the Fourth Industrial Revolution.. Routledge 2018 (ISBN 978-1-138-48860-1) 100 s.
HK NORD Untitled
 
27 Johannessen, Jon-Arild.
Knowledge Management as a Strategic Asset: An Integrated, Historical Approach. Emerald Group Publishing Limited 2018 (ISBN 978-1787696624) 168 s.
HK NORD Untitled
 
28 Johannessen, Jon-Arild.
The Workplace of the Future: The Fourth Industrial Revolution, the Precariat and the Death of Hierarchies (Routledge Studies in the Economics of Innovation). Routledge 2018 (ISBN 978-1138339200) 130 s.
HK NORD Untitled
 
29 Johannessen, Jon-Arild; Stokvik, Hanne.
Evidence-Based Innovation Leadership: Creating Entrepreneurship and Innovation in Organizations. Emerald Group Publishing Limited 2018 (ISBN 978-1-78769-6365) 175 s.
HK NORD Untitled
 
30 Jørgensen, Kristine; Karlsen, Faltin.
Transgression in Games and Play. MIT Press 2018 (ISBN 9780262038652) 314 s.
HK UiB Untitled
 
31 Quinn, Stephen.
CLARITY: A guide to clear writing.. Brighton: MOJO Media Insights 2018 (ISBN 9781787232761) 80 s.
HK Untitled
 
32 Storm-Mathisen, Ardis; Jacobsen, Eivind; Tangen, Karl-Fredrik; Helle-Valle, Jo.
Markedsføring og forbrukerne – samfunnsvitenskapelige blikk. Universitetsforlaget 2018 (ISBN 978-82-15-02591-9) 217 s.
HK OSLOMET Untitled
 
33 Ørjasæter, Elin; Kravik, Birgitte; Stang, Trond.
Personalledelse og arbeidsrett. Fagbokforlaget 2018 (ISBN 9788245024876) 458 s.
HK Untitled
 
2017
34 Adriaenssen, Daniel J; Johannessen, Dagny Adriaenssen; Johannessen, Jon-Arild.
Den nye organisasjonspsykologien. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 9788245022018) 167 s.
HK Untitled
 
35 Botnmark, Kristin Molvik.
HMS-boka. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 9788245022209) 175 s.
HK Untitled
 
36 Claes, Dag Harald; Hveem, Helge; Tranøy, Bent Sofus.
Internasjonal Politisk Økonomi. Universitetsforlaget 2017 (ISBN 978-82-15-02806-4) 273 s.
HK HINN UiO Untitled
 
37 Ind, Nicholas.
Branding Inside Out: internal branding in theory and practice. Kogan page 2017 (ISBN 9780749478902) 209 s.
HK Untitled
 
38 Johannessen, Jon-Arild.
Innovations lead to economic crises : explaining the bubble economy. Palgrave Macmillan 2017 (ISBN 978-3-319-41792-9) 325 s.
HK NORD Untitled
 
39 Neumann, Patrick; Ernes, Kjell Ove.
Oppgavesamling i Markedsrett og Etikk.. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 9788245022001) 90 s.
HK UiT Untitled
 
40 Næss, Hans Erik; Pettersen, Lene.
Metodebok for kreative fag. Universitetsforlaget 2017 (ISBN 9788215027005) 244 s.
HK Untitled
 
41 Olsen, Lars Erling; Peretz, Adrian.
Markedskommunikasjon. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 978-82-450-1368-9) 460 s.
HK Untitled
 
42 Sætersdal, Helene; Johansen, Olav.
HR og personalledelse. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 9788245021646) 450 s.
HK Untitled
 
43 Walaas, Kjersti Ruud; Jacobsen, Jens Kristian Steen.
Turisme: globale utfordringer. Gyldendal Akademisk 2017 (ISBN 9788205499799) 264 s.
HK UIS Untitled
 
2016
44 Bjerke, Rune.
Eventledelse og Sponsing - helse i hver krone. Fagbokforlaget 2016 (ISBN 9788245018691) 250 s.
HK Untitled
 
45 Bruns, Axel; Enli, Gunn; Skogerbø, Eli; Larsson, Anders Olof; Christensen, Christian.
The Routledge Companion to Social Media and Politics. Routledge 2016 (ISBN 9781138860766) 538 s.
HK UiO Untitled
 
46 Jensen, Helge Hiram; Hillestad, Anita.
Gentrifiseringskrefter i omløp. Oslo: Kontur media 2016 (ISBN 978-82-996807-2-1) 160 s.
HK UiO Untitled
 
47 Johannessen, Jon-Arild.
Innovations lead to economic crises: Explaining the bubble economy. Palgrave Macmillan 2016 (ISBN 3319417924) 181 s.
HK NORD Untitled
 
48 Johansen, Olav.
Om å påvirke. Fagbokforlaget 2016 (ISBN 9788245016659) 199 s.
HK Untitled
 
49 Karp, Tom.
Til meg selv. Om selvledelse.. Cappelen Damm Akademisk 2016 (ISBN 978-82-02-52089-2) 229 s.
HK Untitled
 
50 Olsen, Lars Erling; Peretz, Adrian; Samuelsen, Bendik Meling.
Merkevareledelse. Cappelen Damm Akademisk 2016 (ISBN 978-82-02-48974-8) 679 s.
BI HK Untitled
 
    Vis neste liste