Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Institusjon: Høyskolen Kristiania   Underkategori: Vitenskapelig antologi/Konferanseserie   Underkategori: Vitenskapelig monografi   Underkategori: Vitenskapelig kommentarutgave   Underkategori: Lærebok   Underkategori: Fagbok   Alle publ. kanaler

Viser treff 1-50 av 94 << Forrige 1 2    Neste >>

2019
1 Goethe, Ole.
Gamification Mindset. Springer Publishing Company 2019 (ISBN 0000000000) 180 s.
HK Untitled
 
2 Johannessen, Jon-Arild.
Knowledge Management as a Strategic Asset: An Integrated, Historical Approach. Emerald Group Publishing Limited 2019 (ISBN 978-1787696624) 160 s.
HK NORD Untitled
 
3 Johannessen, Jon-Arild.
The Workplace of the Future: The Fourth Industrial Revolution, the Precariat and the Death of Hierarchies (Routledge Studies in the. Routledge 2019 (ISBN 978-1138339200) 130 s.
HK NORD Untitled
 
2018
4 Bugge, Annechen Bahr; Storm-Mathisen, Ardis; Jacobsen, Eivind; Tangen, Karl-Fredrik; Helle-Valle, Jo.
Reklame for usunn mat og drikke - møter norske barn og unge mye av det når de bruker medier?. Universitetsforlaget 2018 (ISBN 978-82-15-02591-9) 217 s.
HK OSLOMET UiO Untitled
 
5 Gruzd, Anatoliy; Jacobson, Jenna; Mai, Philip; Hemsley, Jeff; Kwon, K. Hazel; Vatrapu, Ravi; Quan-Haase, Anabel; Sloan, Luke; Hodson, Jaigris.
SMSociety '18 Proceedings of the 9th International Conference on Social Media and Society. ACM Publications 2018 (ISBN 9781450363341) 399 s.
HK Untitled
 
6 Halpern, Nigel; Graham, Anne.
The Routledge Companion to Air Transport Management. Routledge 2018 (ISBN 9781138641372) 480 s.
HK Untitled
 
7 Johannessen, Jon-Arild.
Automation, Innovation and Economic Crisis: Surviving the Fourth Industrial Revolution. Routledge 2018 (ISBN 978-1138488601) 110 s.
HK NORD Untitled
 
8 Johannessen, Jon-Arild; Stokvik, Hanne.
Evidence-Based Innovation Leadership: Creating Entrepreneurship and Innovation in Organizations. Emerald Group Publishing Limited 2018 (ISBN 978-1787696365) 175 s.
HK NORD Untitled
 
9 Karlsen, Faltin; Jørgensen, Kristine.
Transgression in Games and Play. MIT Press 2018 (ISBN 9780262038652) 314 s.
HK UiB Untitled
 
10 Storm-Mathisen, Ardis; Jacobsen, Eivind; Tangen, Karl-Fredrik; Helle-Valle, Jo.
Markedsføring og forbrukerne – samfunnsvitenskapelige blikk. Universitetsforlaget 2018 (ISBN 978-82-15-02591-9) 217 s.
HK OSLOMET Untitled
 
11 Westeren, Knut Ingar; Cader, Hanas; Sales, Maria de Fátima; Similä, Jan Ole; Staduto, Jefferson.
Competitiveness and Knowledge An International Comparison of Traditional Firms. Routledge 2018 (ISBN 978-1-138-65046-6) 198 s.
HK NORD Untitled
 
2017
12 Adriaenssen, Daniel J; Johannessen, Dagny Adriaenssen; Johannessen, Jon-Arild.
Den nye organisasjonspsykologien. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 9788245022018) 167 s.
HK Untitled
 
13 Claes, Dag Harald; Hveem, Helge; Tranøy, Bent Sofus.
Internasjonal Politisk Økonomi. Universitetsforlaget 2017 (ISBN 978-82-15-02806-4) 273 s.
HK HINN UiO Untitled
 
14 Johannessen, Jon-Arild.
Innovations lead to economic crises : explaining the bubble economy. Palgrave Macmillan 2017 (ISBN 978-3-319-41792-9) 325 s.
HK NORD Untitled
 
15 Næss, Hans Erik; Pettersen, Lene.
Metodebok for kreative fag. Universitetsforlaget 2017 (ISBN 9788215027005) 244 s.
HK Untitled
 
16 Olsen, Lars Erling; Peretz, Adrian.
Markedskommunikasjon. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 978-82-450-1368-9) 460 s.
HK Untitled
 
17 Sætersdal, Helene; Johansen, Olav.
HR og personalledelse. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 9788245021646) 450 s.
HK Untitled
 
18 Walaas, Kjersti Ruud; Jacobsen, Jens Kristian Steen.
Turisme: globale utfordringer. Gyldendal Akademisk 2017 (ISBN 9788205499799) 264 s.
HK UIS Untitled
 
2016
19 Bjerke, Rune.
Eventledelse og Sponsing - helse i hver krone. Fagbokforlaget 2016 (ISBN 9788245018691) 250 s.
HK Untitled
 
20 Bruns, Axel; Enli, Gunn; Skogerbø, Eli; Larsson, Anders Olof; Christensen, Christian.
The Routledge Companion to Social Media and Politics. Routledge 2016 (ISBN 9781138860766) 538 s.
HK UiO Untitled
 
21 Jensen, Helge Hiram; Hillestad, Anita.
Gentrifiseringskrefter i omløp. Oslo: Kontur media 2016 (ISBN 978-82-996807-2-1) 160 s.
HK UiO Untitled
 
22 Johannessen, Jon-Arild.
Innovations lead to economic crises: Explaining the bubble economy. Palgrave Macmillan 2016 (ISBN 3319417924) 181 s.
HK NORD Untitled
 
23 Johansen, Olav.
Om å påvirke. Fagbokforlaget 2016 (ISBN 9788245016659) 199 s.
HK Untitled
 
24 Karp, Tom.
Til meg selv. Om selvledelse.. Cappelen Damm Akademisk 2016 (ISBN 978-82-02-52089-2) 229 s.
HK Untitled
 
25 Olsen, Lars Erling; Peretz, Adrian; Samuelsen, Bendik Meling.
Merkevareledelse. Cappelen Damm Akademisk 2016 (ISBN 978-82-02-48974-8) 679 s.
BI HK Untitled
 
26 Reimann, Peter; Bull, Susan; Kickmeier-Rust, Michael; Vatrapu, Ravi Kiran; Wasson, Barbara.
Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom. Routledge 2016 (ISBN 9781138021136) 270 s.
HK UiB UNI Untitled
 
2015
27 Burum, Ivo; Quinn, Stephen.
MOJO: The Mobile Journalism Handbook: How to Make Broadcast Videos with an iPhone or iPad. Routledge 2015 (ISBN 9781138824898) 322 s.
HK Untitled
 
28 Ellingsen, Kristen Albert; Blindheim, Trond.
Regional merkevarebygging. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 978-82-450-1654-3) 256 s.
HK UiT Untitled
 
29 Johannessen, Jon-Arild; Hopland, Siri.
Det armenske folkemord. Dreyer Forlag A/S 2015 (ISBN 9788282651455) 450 s.
HK Untitled
 
30 Lerdahl, Erik.
Slagkraftige møter: større engasjement og bedre resultater. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 978-82-450-1350-4)
HK Untitled
 
31 Ørjasæter, Elin; Stenberg, Birgitte; Stang, Trond.
Arbeidsrett for ledere: ansettelse - oppfølging - endring. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 978-82-450-1924-7) 432 s.
HK Untitled
 
2014
32 Anti, Marit.
The Dark Side of Commercial Friendships. Osnabrück: LAP Lambert Academic Publishing 2014 (ISBN 978-3-659-45584-1) 140 s.
HK Untitled
 
33 Karp, Tom.
Endring i organisasjoner: ideologi, teori og praksis. Cappelen Damm Akademisk 2014 (ISBN 9788202394813) 326 s.
HK Untitled
 
34 Magnusson, Johan; Nilsson, Andreas.
Enterprise System Platforms : Transforming the Agenda. Studentlitteratur AB 2014 (ISBN 9789144096704) 176 s.
HK Untitled
 
35 Mysen, Tore.
Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse. Fagbokforlaget 2014 (ISBN 978-82-450-0686-5) 305 s.
HK Untitled
 
2013
36 Dahle, Yngve; Alskog, Gunnar; Abelsen, Erlend Bang; Frønsdal, Pål; Solberg, Erik.
Lean business - Forretningsplanlegging trinn for trinn. Universitetsforlaget 2013 (ISBN 9788215021546) 256 s.
HK Untitled
 
37 Fallmyr, Terje; Bygstad, Bendik; Fog, Jørgen; Habib, Laurence; Munkvold, Bjørn Erik; Opdahl, Andreas Lothe; Sindre, Guttorm.
NOKOBIT 2013 : Universitetet i Stavanger 18. - 20. november 2013 : Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi. Akademika forlag 2013 (ISBN 978-82-321-0373-7) 228 s. NOKOBIT - Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi(2013)
HK NORD OSLOMET NTNU UIA UiB Untitled
 
38 Johannessen, Jon Arild; Olsen, Bjørn; Stokvik, Hanne.
Innovative organisasjoner: fra idé til faktura. Fagbokforlaget 2013 (ISBN 978-82-450-1463-1) 211 s.
HK NORD UiT Untitled
 
39 Karlsen, Faltin.
A World of Excesses: Online Games and Excessive Playing. Ashgate 2013 (ISBN 978-1-4724-0097-0) 170 s.
HK Untitled
 
40 Krokan, Arne.
Nettverksøkonomi: digitale tjenester og sosiale mediers økonomi. Cappelen Damm Akademisk 2013 (ISBN 9788202412142) 176 s.
HK NTNU Untitled
 
41 Ørjasæter, Elin; Larsen, Birgitte Stenberg; Stang, Trond.
Bedre ledelse, kommunikasjon, styring og arbeidsrett. Cappelen Damm Akademisk 2013 (ISBN 9788-2024-1647-8) 461 s.
HK Untitled
 
2012
42 Christoffersen, Line; Johannessen, Asbjørn.
Forskningsmetode for lærerutdanningene. Abstrakt forlag 2012 (ISBN 978-82-7935-328-7) 180 s.
HK OSLOMET Untitled
 
43 Claes, Dag Harald; Hveem, Helge; Tranøy, Bent Sofus.
Global økonomi, krise og politisk styring. Universitetsforlaget 2012 (ISBN 978-82-15-01977-2) 341 s.
HK HINN HIM UiO Untitled
 
44 Fallmyr, Terje; Bygstad, Bendik; Fog, Jørgen; Habib, Laurence Marie Anna; Iden, Jon; Krogstie, John; Munkvold, Bjørn Erik.
NOKOBIT 2012 :Universitetet i Nordland 19. - 21. november 2012 : Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi. Akademika forlag 2012 (ISBN 978-82-321-0185-6) NOKOBIT - Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi(2012)
HK NORD OSLOMET NHH NTNU UIA Untitled
 
45 Ind, Nicholas; Fuller, Clare; Trevail, Charles.
Brand Together: How Co-creation Generates Innovation and Re-Energizes Brands. Kogan page 2012 (ISBN 978-0749463250) 184 s.
HK Untitled
 
46 Ind, Nicholas; Fuller, Clare; Trevail, Charles.
Det samskapte merket: hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker. Cappelen Damm Akademisk 2012 (ISBN 978-82-02-36729-9) 223 s.
HK Untitled
 
47 Skirbekk, Helge; Grimen, Harald.
Tillit i Norge. Res Publica 2012 (ISBN 9788282260367) 338 s.
HK OSLOMET Untitled
 
2011
48 Anker, Peder; Gulbrandsen, Magnus; Larsen, Eirinn; Løvhaug, Johannes Waage; Tranøy, Bent Sofus; Collett, John Peter; Benum, Edgeir Reidar; Gjestland, Dag; Torgersen, Ivar.
Universitetet i Oslo: Samtidshistoriske perspektiver. Unipub forlag 2011 (ISBN 978-82-7477-545-9) 568 s.
BI HK HINN UiO Untitled
 
49 Fallmyr, Terje; Bygstad, Bendik; Fog, Jørgen; Habib, Laurence Marie Anna; Iden, Jon; Krogstie, John; Matberg, Laila Johansen.
Proceedings Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi - NOKOBIT 2011. Tapir Akademisk Forlag 2011 (ISBN 9788251928458) ;Volum 2011.253 s. NOKOBIT - Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi(1)
HK NORD OSLOMET NHH NTNU Untitled
 
50 Johannessen, Asbjørn; Christoffersen, Line; Tufte, Per Arne.
Forskningsmetode for økonomisk-administrative fag. 4. utgave. Abstrakt forlag 2011 (ISBN 978-82-7935-319-5) 491 s.
HK OSLOMET Untitled
 
    Vis neste liste