Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-19 av 19

2019
1 Bingen, Hanne Maria S; Steindal, Simen Alexander; Krumsvik, Rune Johan; Tveit, Bodil.
Nursing students studying physiology within a flipped classroom, self-regulation and off-campus activities. Nurse Education in Practice 2019 ;Volum 35. s. 55-62
VID LDH UiB Untitled
 
2 Bingen, Hanne Maria S; Tveit, Bodil; Krumsvik, Rune Johan; Steindal, Simen Alexander.
Nursing students’ experiences with the use of a student response system when learning physiology. Nordic Journal of Digital Literacy 2019 ;Volum 14.(1/2) s. 37-53
VID LDH UiB Untitled
 
3 Egelandsdal, Kjetil; Krumsvik, Rune Johan.
Clicker Interventions at University Lectures and the Feedback Gap. Nordic Journal of Digital Literacy 2019 ;Volum 14.(1/2) s. 70-87
UiB Untitled
 
4 Egelandsdal, Kjetil; Krumsvik, Rune Johan.
Clicker Interventions, promoting student activity and feedback at University Lectures. I: Encyclopedia of Education and Information Technologies. Springer 2019 ISBN 978-3-030-10577-8. s. -
UiB Untitled
 
5 Kongsgården, Petter A; Krumsvik, Rune Johan.
Lærerens didaktiske valg i et teknologirikt læringsmiljø. En kasusstudie av selvregulert læring blant elever i videregående skole. Nordic Studies in Education 2019 ;Volum 39.(2) s. 142-163
USN UiB Untitled
 
6 Krumsvik, Rune Johan.
Bruk av teori i kvalitativ metode i lærarutdanninga. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 137-150
HVO UiB Untitled
 
7 Krumsvik, Rune Johan.
Forskingsetikk i kvalitativ forsking. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 205-220
HVO UiB Untitled
 
8 Krumsvik, Rune Johan.
Forskingsspørsmål i kvalitativ forsking. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 79-94
HVO UiB Untitled
 
9 Krumsvik, Rune Johan.
Gutter er gutter. Nytt Norsk Tidsskrift 2019 ;Volum 36.(2) s. 115-132
HVO UiB Untitled
 
10 Krumsvik, Rune Johan.
Kvalitativ forskingsmetode og masteroppgåva si posisjonering i grunnskulelærarutdanninga. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 43-66
HVO UiB Untitled
 
11 Krumsvik, Rune Johan.
Kvalitative metodar i lærarutdanning. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 151-190
HVO UiB Untitled
 
12 Krumsvik, Rune Johan.
Validitet i kvalitativ forsking. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 191-204
HVO UiB Untitled
 
13 Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen.
Kva er kvalitativ forsking i lærarutdanninga?. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 13-42
HVO UiB Untitled
 
14 Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen.
Kvalitativ forskingsdesign i grunnskulelærarutdanninga. I: Kvalitativ metode i lærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245027662. s. 67-78
HVO UiB Untitled
 
15 Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen; Leer-Salvesen, Kjartan; Høydal, Kjetil L; Røkenes, Fredrik Mørk.
Face-to-face and remote teaching in a doctoral education course : using flipped classroom, formative assessment and remote teaching to increase the teaching quality of a literature review course. UNIPED 2019 ;Volum 42.(2) s. 194-214
HVO NTNU UiB Untitled
 
16 Krumsvik, Rune Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann.
Digital kompetanse i lærerutdanning og skole 5-10. I: Lærer i skolen 5-10. Lærerarbeid og læringsmiljø. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-62201-5. s. 248-296
NTNU UiB Untitled
 
17 Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk; Krumsvik, Rune Johan.
Profesjonsfaglig digital kompetanse i skole og lærerutdanning. I: Lærer i skolen 1-7. Lærerarbeid og læringsmiljø. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-56723-1. s. 246-272
NTNU UiB Untitled
 
18 Maagerø, Eva; Krumsvik, Rune Johan; Hoem, Toril Frafjord; Torvanger, Dag; Børhaug, Kjetil.
Grunnleggende ferdigheter. I: Lærer i skolen 1-7. Lærerarbeid og læringsmiljø. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-56723-1. s. 86-165
USN UiB UIS Untitled
 
19 Moltudal, Synnøve; Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen; Eikeland, Ole-Johan; Johnson, Burke.
The relationship between teachers’ perceived classroom management abilities and their professional digital competence: Experiences from upper secondary classroom.. Designs for Learning 2019 ;Volum 11.(1) s. 80-98
HVO UiB Untitled