Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-8 av 8

2019
1 Bingen, Hanne Maria S; Steindal, Simen Alexander; Krumsvik, Rune Johan; Tveit, Bodil.
Nursing students studying physiology within a flipped classroom, self-regulation and off-campus activities. Nurse Education in Practice 2019 ;Volum 35. s. 55-62
VID HVO LDH UiB Untitled
 
2 Kongsgården, Petter A; Krumsvik, Rune Johan.
Vurdering for læring i teknologirikt læringsmiljø – en kasusstudie av selvregulert læring blant elever i videregående skole. Nordic Studies in Education 2019
USN HVO UiB Untitled
 
3 Kongsgården, Petter A.
Vurderingspraksiser i teknologirike læringsmiljøer. En undersøkelse av læreres vurderingspraksiser i teknologirike læringsmiljøer og implikasjoner på elevenes medvirkning i egen læringsprosess.. : Universitetet i Bergen 2019 (ISBN 978-82-308-3589-0)
UiB Untitled
 
4 Krumsvik, Rune Johan.
Gutter er gutter. Nytt Norsk Tidsskrift 2019 (2)
UiB HVO Untitled
 
5 Krumsvik, Rune Johan.
Kvalitativ metode i grunnskulelærarutdanninga. Fagbokforlaget 2019 (ISBN 9788245027662) 182 s.
UiB HVO Untitled
 
6 Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen; Eikeland, Ole-Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Høydal, Kjetil L.
Digital competence and digital inequality in upper secondary school. A Mixed Method Study.. I: Tagungsband - Abschlusskonferenz der HWK-Fokusgruppe “Media Meets Diversity@School”: Implications and Challenges for Teacher Education.. Wissenschaftlicher Verlag Trier 2019 ISBN 978-3-86821-783-4.
UiB HVO NTNU Untitled
 
7 Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen; Leer-Salvesen, Kjartan; Høydal, Kjetil L; Røkenes, Fredrik Mørk.
Face-to-face and remote teaching in a doctoral education course: Using Flipped classroom, formative assessment and remote teaching to increase the teaching quality of a literature review course. UNIPED 2019
HVO NTNU UiB Untitled
 
8 Moltudal, Synnøve; Krumsvik, Rune Johan; Jones, Lise Øen; Eikeland, Ole-Johan; Johnson, Burke.
The relationship between teachers’ perceived classroom management abilities and their professional digital competence: Experiences from upper secondary classroom.. Designs for Learning 2019
UiB HVO Untitled