Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Etternavn: barland   Fornavn: jens   Alle publ. kanaler

Viser treff 1-50 av 100 << Forrige 1 2    Neste >>

1 Bang, Tor; Barland, Jens; Krumsvik, Arne H.; Roppen, Johann; Solvoll, Mona K.
Brukerinvolvering: fra passive mottakere til aktive produsenter. I: Medieøkonomi: Konflikt og samspill. Cappelen Damm Akademisk 2014 ISBN 978-82-02-40574-8. s. 156-172
BI HIOA HVO NTNU Untitled
 
2 Barland, Jens.
A new program for science on science communication. Seminar om nytt program for forskningskommunikasjon; 2014-05-15 - 2014-05-15
NTNU Untitled
 
3 Barland, Jens.
Clashes Among Content Marketing and Journalism. The European Symposium on Media Policy 2015; 2015-11-20 - 2015-11-20
NTNU Untitled
 
4 Barland, Jens.
Content marketing. Svarte Natta; 2015-11-14 - 2015-11-14
NTNU Untitled
 
5 Barland, Jens.
Content Marketing: Når journalistikken er kjøpt og betalt. Debattmøte; 2016-09-08 - 2016-09-08
NTNU Untitled
 
6 Barland, Jens.
Crowdfunding. Kan folket finansiere framtidas journalistikk?. Seminar om crowdfunding; 2015-03-13 - 2015-03-13
NTNU Untitled
 
7 Barland, Jens.
Den digitale krystallkula. Sommerkonferansen; 2014-08-30 - 2014-08-30
NTNU Untitled
 
8 Barland, Jens.
Den digitale transformasjonens muligheter. Årsmøte; 2015-06-02 - 2015-06-02
NTNU Untitled
 
9 Barland, Jens.
Dreper den nye reklamen troen på journalistikken?. Arendalsuka; 2016-08-18 - 2016-08-19
NTNU Untitled
 
10 Barland, Jens.
Drivkrefter som endrer media. Seminar for styre og ledelse i Fagpressen; 2016-09-15 - 2016-09-15
NTNU Untitled
 
11 Barland, Jens.
Editor’s Sharpen Their Ideological Profiles. Oslo: The Tinius Trust Annual Report 2012 2013 10 s.
NTNU Untitled
 
12 Barland, Jens.
En tverrfaglig bok om innholdsmarkedsføring. STM-symposiet 2016; 2016-04-22 - 2016-04-22
NTNU Untitled
 
13 Barland, Jens.
Endret mediebruk – om trender i ledelse av virksomheter relatert til nye og gamle medier, og om entreprenørskap. Julearrangement for ansatte og kunder; 2015-12-02 - 2015-12-02
NTNU Untitled
 
14 Barland, Jens.
Er ingenting hellig lenger? Hvordan møter mediehusene den økonomiske situasjonen og de nye medievanene?. Landsmøtet i Norsk Journalistlag; 2015-03-11 - 2015-03-11
NTNU Untitled
 
15 Barland, Jens.
Erfaringer med open access-utgivelse av boken «Innholdsmarkedsføring». Seminar for styret pluss noen inviterte i tillegg; 2016-10-24 - 2016-10-24
NTNU Untitled
 
16 Barland, Jens.
Fagpressens fortrinn. PUFF-konferansen 2016; 2016-04-15 - 2016-04-15
NTNU Untitled
 
17 Barland, Jens.
Fagpresseredaktør i ulvetider. Kurs for redaktører; 2016-04-21 - 2016-04-21
NTNU Untitled
 
18 Barland, Jens.
Fem gode grunner til ikke å satse på innholdsmarkedsføring. Seminar for kommunikasjonsmedarbeidere i alle KDs underliggende virksomheter; 2016-10-25 - 2016-10-25
NTNU Untitled
 
19 Barland, Jens.
Fet av slanking. Om VGs Vektklubb. I: Nytt på nett og brett. Journalistikk i forandring. Universitetsforlaget 2012 ISBN 978-82-15-02074-7. s. 193-213
UiO Untitled
 
20 Barland, Jens.
Friends and enemies. An institutional analysis of the rivalry between editors in news media and PR agents. NordMedia 2015; 2015-08-13 - 2015-08-13
NTNU Untitled
 
21 Barland, Jens.
Hodeløs journalistikk? Robotene tar saken!. Arendalsuka; 2016-08-18 - 2016-08-19
NTNU Untitled
 
22 Barland, Jens.
Hva er medietrendene nå?. Fagseminar for redaktører i Vestfold, Telemark og Buskerud; 2014-03-12 - 2014-03-12
NTNU Untitled
 
23 Barland, Jens.
Hva gjør innholdsmarkedsføring med journalistikken?. Sommerkonferansen; 2015-08-28 - 2015-08-29
NTNU Untitled
 
24 Barland, Jens.
Hva skjer med journalistikken i dagens medieutvikling?. Årlig fagseminar; 2014-11-29 - 2014-11-29
NTNU Untitled
 
25 Barland, Jens.
Hvilken fremtid har vi i media?. Åpen gjesteforelesning / debattmøte; 2014-09-25 - 2014-09-25
NTNU Untitled
 
26 Barland, Jens.
Hvordan jobber stadig sterkere kommunikasjonsavdelinger opp mot en stadig svakere presse?. Fra forskning til forside, versjon 8.0; 2014-10-29 - 2014-10-29
NTNU Untitled
 
27 Barland, Jens.
Hvordan påvirker medieutviklingen journalistikken og journalisters arbeid?. Faglig seminar; 2014-08-26 - 2014-08-26
NTNU Untitled
 
28 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring. Forelesning for journaliststudenter; 2015-09-16 - 2015-09-16
NTNU Untitled
 
29 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - det nye gullet eller bare enda et moteord?. Forelesning for kommunikasjonsstudenter; 2016-09-22 - 2016-09-22
NTNU Untitled
 
30 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - konsept, muligheter, konflikter. Forelesning for journaliststudenter; 2016-09-08 - 2016-09-08
NTNU Untitled
 
31 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - konseptet, mulighetene, konfliktene. Forelesning for journaliststudenter; 2016-09-27 - 2016-09-27
NTNU Untitled
 
32 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - og andre trender i mediehusene. Årsmøte med faglig seminar; 2016-10-15 - 2016-10-15
NTNU Untitled
 
33 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring – trend, konsept og kontekst. I: Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-53049-5. s. 13-52
NTNU Untitled
 
34 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 (ISBN 978-82-02-53049-5) 248 s.
NTNU Untitled
 
35 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring og journalistikk – muligheter og risiko. Seminar for øverste ledere i nordiske lands journalistforeninger; 2015-12-16 - 2015-12-16
NTNU Untitled
 
36 Barland, Jens.
Innovasjon av inntekter: Journalistikk som bygger kunderelasjoner. Journalistica 2013 (1) s. 74-95
NTNU Untitled
 
37 Barland, Jens.
Innovation for New Revenue Streams from Digital Readers: The Case of VG+. Journal of Media Innovations 2015 ;Volum 2.(1) s. 123-130
NTNU Untitled
 
38 Barland, Jens.
Innovation of New Revenue Streams in Digital Media. A lecture in the series "MTL lectures"; 2014-04-02 - 2014-04-02
NTNU Untitled
 
39 Barland, Jens.
Innovation of new revenue streams in digital media : journalism as customer relationship. Nordicom Review 2013 ;Volum 34.(special) s. 99-111
NTNU Untitled
 
40 Barland, Jens.
Jens Barland: «Fire grunner til at Amedias nye stiftelse er en drømmeeier». Medier24 2016
NTNU Untitled
 
41 Barland, Jens.
Journalism as Customer Relationship. Innovation of New Revenue Streams in Digital Media. Nordic Research Network in Journalism Studies; 2013-05-29 - 2013-05-30
UiO Untitled
 
42 Barland, Jens.
Journalistikk for markedet. Markedsorientering av journalistikken i VG og Aftonbladet 1995-2010 - med Schibsted i kulissene. Högre seminariet; 2012-03-21 - 2012-03-21
UiO Untitled
 
43 Barland, Jens.
Journalistikk for markedet. Redaksjonell produktutvikling i VG og Aftonbladet på papir og nett 1995-2010. Oslo: Det humanistiske fakultet, Universitetet i Oslo 2012 328 s.
UiO Untitled
 
44 Barland, Jens.
Journalistikk i skvis og vekst. Landsmøte; 2015-04-27 - 2015-04-27
NTNU Untitled
 
45 Barland, Jens.
Journalistikk møter innholdsmarkedsføring: Nye penger – nye utfordringer. Oslo: Norsk Journalistlag 2015 38 s.
NTNU Untitled
 
46 Barland, Jens.
Journalistikk og markedet. Gjesteforelesning for bachelorstudenter i medievitenskap; 2014-02-25 - 2014-02-25
NTNU Untitled
 
47 Barland, Jens.
Journalistikk og markedet. Forelesninger for bachelorstudenter i medievitenskap; 2015-03-10 - 2015-03-10
NTNU Untitled
 
48 Barland, Jens.
Journalistikk som selger. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2012 s. 4-5
UiO Untitled
 
49 Barland, Jens.
Journalistikk under press. Debattmøte; 2014-09-25 - 2014-09-25
NTNU Untitled
 
50 Barland, Jens.
Journalistikken spisses i jakten på nye inntekter. Innovasjon i redaksjonene. Oslo: Stiftelsen Tinius årsrapport 2010 2011 8 s.
UiO Untitled
 
    Vis neste liste