Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Etternavn: barland   Fornavn: jens   Alle publ. kanaler

Viser treff 1-50 av 129 << Forrige 1 2 3    Neste >>

1 Bang, Tor; Barland, Jens; Krumsvik, Arne H.; Roppen, Johann; Solvoll, Mona K.
Brukerinvolvering: fra passive mottakere til aktive produsenter. I: Medieøkonomi: Konflikt og samspill. Cappelen Damm Akademisk 2014 ISBN 978-82-02-40574-8. s. 156-172
BI HIOA HVO NTNU Untitled
 
2 Barland, Jens.
A case concerning online subscription in VG.no ( VG+ ). Seminar for ledere i 7Day Daily; 2017-01-20 - 2017-01-20
NTNU Untitled
 
3 Barland, Jens.
A Free Online Newspaper Used for Building a Paid Online Newspaper - The case of VG+. Seminar for ledere i Frontier; 2017-01-23 - 2017-01-23
NTNU Untitled
 
4 Barland, Jens.
A new program for science on science communication. Seminar om nytt program for forskningskommunikasjon; 2014-05-15 - 2014-05-15
NTNU Untitled
 
5 Barland, Jens.
Alle er gode. Hvordan finne frem det beste i studenten?. Kvalitetsseminar for NTNU i Gjøvik; 2017-10-12 - 2017-10-13
NTNU Untitled
 
6 Barland, Jens.
Bredden i medieforskningen. Norsk Medietidsskrift 2017 ;Volum 24.(4) s. 1-2
NTNU Untitled
 
7 Barland, Jens.
Changing Strategies for Online Publishing of Journalism. NordMedia 2017; 2017-08-17 - 2017-08-19
NTNU Untitled
 
8 Barland, Jens.
Clashes Among Content Marketing and Journalism. The European Symposium on Media Policy 2015; 2015-11-20 - 2015-11-20
NTNU Untitled
 
9 Barland, Jens.
Content marketing. Svarte Natta; 2015-11-14 - 2015-11-14
NTNU Untitled
 
10 Barland, Jens.
Content Marketing in News Media – Background, Opportunities and Challenges. Seminar for Than Nien News; 2017-01-18 - 2017-01-18
NTNU Untitled
 
11 Barland, Jens.
Content Marketing in News Media – Background, Opportunities and Challenges - for 7Day Daily. Seminar for ledere i 7Day Daily; 2017-01-20 - 2017-01-20
NTNU Untitled
 
12 Barland, Jens.
Content Marketing in News Media – Background, Opportunities and Challenges - presentation for Frontier. Seminar for ledere i Frontier; 2017-01-21 - 2017-01-21
NTNU Untitled
 
13 Barland, Jens.
Content Marketing: Når journalistikken er kjøpt og betalt. Debattmøte; 2016-09-08 - 2016-09-08
NTNU Untitled
 
14 Barland, Jens.
Crowdfunding. Kan folket finansiere framtidas journalistikk?. Seminar om crowdfunding; 2015-03-13 - 2015-03-13
NTNU Untitled
 
15 Barland, Jens.
Den digitale krystallkula. Sommerkonferansen; 2014-08-30 - 2014-08-30
NTNU Untitled
 
16 Barland, Jens.
Den digitale transformasjonens muligheter. Årsmøte; 2015-06-02 - 2015-06-02
NTNU Untitled
 
17 Barland, Jens.
Digital transformation for news media. For ansatte i Thanh Nien News; 2017-01-17 - 2017-01-17
NTNU Untitled
 
18 Barland, Jens.
Dreper den nye reklamen troen på journalistikken?. Arendalsuka; 2016-08-18 - 2016-08-19
NTNU Untitled
 
19 Barland, Jens.
Drivkrefter som endrer media. Seminar for styre og ledelse i Fagpressen; 2016-09-15 - 2016-09-15
NTNU Untitled
 
20 Barland, Jens.
Dronene tar over. Forsvarets forum 2017 (6) s. 27-27
NTNU Untitled
 
21 Barland, Jens.
Editor’s Sharpen Their Ideological Profiles. Oslo: The Tinius Trust Annual Report 2012 2013 10 s.
NTNU Untitled
 
22 Barland, Jens.
En tverrfaglig bok om innholdsmarkedsføring. STM-symposiet 2016; 2016-04-22 - 2016-04-22
NTNU Untitled
 
23 Barland, Jens.
Endret mediebruk – om trender i ledelse av virksomheter relatert til nye og gamle medier, og om entreprenørskap. Julearrangement for ansatte og kunder; 2015-12-02 - 2015-12-02
NTNU Untitled
 
24 Barland, Jens.
Er ingenting hellig lenger? Hvordan møter mediehusene den økonomiske situasjonen og de nye medievanene?. Landsmøtet i Norsk Journalistlag; 2015-03-11 - 2015-03-11
NTNU Untitled
 
25 Barland, Jens.
Erfaringer med open access-utgivelse av boken «Innholdsmarkedsføring». Seminar for styret pluss noen inviterte i tillegg; 2016-10-24 - 2016-10-24
NTNU Untitled
 
26 Barland, Jens.
Fagpressens fortrinn. PUFF-konferansen 2016; 2016-04-15 - 2016-04-15
NTNU Untitled
 
27 Barland, Jens.
Fagpresseredaktør i ulvetider. Kurs for redaktører; 2016-04-21 - 2016-04-21
NTNU Untitled
 
28 Barland, Jens.
Fake News – falske nyheter - innledning til debatt. Debatt om "fake news"; 2017-08-17 - 2017-08-17
NTNU Untitled
 
29 Barland, Jens.
Fem gode grunner til ikke å satse på innholdsmarkedsføring. Seminar for kommunikasjonsmedarbeidere i alle KDs underliggende virksomheter; 2016-10-25 - 2016-10-25
NTNU Untitled
 
30 Barland, Jens.
Fet av slanking. Om VGs Vektklubb. I: Nytt på nett og brett. Journalistikk i forandring. Universitetsforlaget 2012 ISBN 978-82-15-02074-7. s. 193-213
UiO Untitled
 
31 Barland, Jens.
Forretningsmodeller i media. Erosjon og innovasjon.. Gjesteforelesning for kurset ARB1402; 2017-02-20 - 2017-02-20
NTNU Untitled
 
32 Barland, Jens.
Fra tull til trussel. Kan sosiale medier utløse krig?. Forsvarets forum 2017 (2) s. 37-37
NTNU Untitled
 
33 Barland, Jens.
Friends and enemies. An institutional analysis of the rivalry between editors in news media and PR agents. NordMedia 2015; 2015-08-13 - 2015-08-13
NTNU Untitled
 
34 Barland, Jens.
Geomatikkdagene: Rammebetingelser i endring (ordstyrer på debatt). Geomatikkdagene 2017; 2017-03-28 - 2017-03-30
NTNU Untitled
 
35 Barland, Jens.
Gratulerer til Bergen – nå venter vi på resultatene. Norsk Medietidsskrift 2017 ;Volum 24.(1) s. 1-3
NTNU Untitled
 
36 Barland, Jens.
Hodeløs journalistikk? Robotene tar saken!. Arendalsuka; 2016-08-18 - 2016-08-19
NTNU Untitled
 
37 Barland, Jens.
Hva er medietrendene nå?. Fagseminar for redaktører i Vestfold, Telemark og Buskerud; 2014-03-12 - 2014-03-12
NTNU Untitled
 
38 Barland, Jens.
Hva gjør innholdsmarkedsføring med journalistikken?. Sommerkonferansen; 2015-08-28 - 2015-08-29
NTNU Untitled
 
39 Barland, Jens.
Hva skjer med journalistikken i dagens medieutvikling?. Årlig fagseminar; 2014-11-29 - 2014-11-29
NTNU Untitled
 
40 Barland, Jens.
Hvilken fremtid har vi i media?. Åpen gjesteforelesning / debattmøte; 2014-09-25 - 2014-09-25
NTNU Untitled
 
41 Barland, Jens.
Hvordan jobber stadig sterkere kommunikasjonsavdelinger opp mot en stadig svakere presse?. Fra forskning til forside, versjon 8.0; 2014-10-29 - 2014-10-29
NTNU Untitled
 
42 Barland, Jens.
Hvordan påvirker medieutviklingen journalistikken og journalisters arbeid?. Faglig seminar; 2014-08-26 - 2014-08-26
NTNU Untitled
 
43 Barland, Jens.
Hvordan undervise i innholdsmarkedsføring?. Seminar for Institutt for journalistikk og mediefag, HiOA; 2017-01-04 - 2017-01-04
NTNU Untitled
 
44 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring. Forelesning for journaliststudenter; 2015-09-16 - 2015-09-16
NTNU Untitled
 
45 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - det nye gullet eller bare enda et moteord?. Forelesning for kommunikasjonsstudenter; 2016-09-22 - 2016-09-22
NTNU Untitled
 
46 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - konsept, muligheter, konflikter. Forelesning for journaliststudenter; 2016-09-08 - 2016-09-08
NTNU Untitled
 
47 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring – konsept, muligheter, konflikter. Gjesteforelesning.. Gjesteforelesning for kurset JO212U; 2017-11-17 - 2017-11-17
NTNU Untitled
 
48 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - konseptet, mulighetene, konfliktene. Forelesning for journaliststudenter; 2016-09-27 - 2016-09-27
NTNU Untitled
 
49 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring - og andre trender i mediehusene. Årsmøte med faglig seminar; 2016-10-15 - 2016-10-15
NTNU Untitled
 
50 Barland, Jens.
Innholdsmarkedsføring – trend, konsept og kontekst. I: Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-53049-5. s. 13-52
NTNU Untitled
 
    Vis neste liste