|
 |
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
Søkekriterier:
Etternavn: Aure Fornavn: Kristin Alle publ. kanaler
2018
|
1. |
Nervik, Kristine Dybvik; Nesset, Erik; Helgesen, Øyvind; Aure, Kristin Gaaseide. Does country-of-origin image and ethnocentrism positively influence the home market brand equity for the brand Dybvik?. I: Det regionale i det internasjonale : fjordantologien 2018. Universitetsforlaget 2018 ISBN 9788215031217. s. 310-332 NTNU
Untitled
|
2017
|
2. |
Aure, Kristin Gaaseide; Nervik, Kristine; Helgesen, Øyvind. Does brand building matter? A study of the bacalhau brand Dybvik. I: Immateriell kapital. Fjordantologien 2017. Universitetsforlaget 2017 ISBN 9788215028163. s. 296-323 NHH NTNU
Untitled
|
|