Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Etternavn: Aure   Fornavn: Kristin   Alle publ. kanaler

Viser treff 1-2 av 2

2018
1 Nervik, Kristine Dybvik; Nesset, Erik; Helgesen, Øyvind; Aure, Kristin Gaaseide.
Does country-of-origin image and ethnocentrism positively influence the home market brand equity for the brand Dybvik?. I: Det regionale i det internasjonale : fjordantologien 2018. Universitetsforlaget 2018 ISBN 9788215031217. s. 310-332
NTNU Untitled
 
2017
2 Aure, Kristin Gaaseide; Nervik, Kristine; Helgesen, Øyvind.
Does brand building matter? A study of the bacalhau brand Dybvik. I: Immateriell kapital. Fjordantologien 2017. Universitetsforlaget 2017 ISBN 9788215028163. s. 296-323
NHH NTNU Untitled